Duunipaikalla on surullinen tapaus - kiertopalkintonainen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ballerina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

"Ballerina"

Vieras
Meillä on duunissa tämmönen nainen, joka tuntuu olevan aikamoinen kiertopalkinto. Useempi ukko on sitä höylänny, osa varattuja osa sinkkuja. Aika moni sen maineen tietää, että ei ketään kiinnosta mikään vakavampi. On se kumma juttu kun kaikissa firman bileissä pitää jonkun ukon sänkyyn mennä. Ja tohon päälle vielä iskee ihan työn teon ohessa. Miehet sille naureskelee, no kyllä kelpaa...

Onks teillä tämmösiä? Mikä noissa naisissa on vikana?

Yrität ilmeisesti esittäytyä naiseksi, päätellen nimimerkistäsi, mutta kirjoitustyylistäsi paistaa läpi että olet mies.
Miksi nainen ei saisi harrastaa seksiä useiden eri miesten kanssa jos hän siitä pitää?
Ainoana ongelmana näen tuossa sen että työpaikalla pokailu ja suhteilu voivat aiheuttaa ongelmia kaikille joten siellä ei kuuluisi alkaa kehittelemään juttuja vaan tehdä se vapaa-aikana.
Eli mielestäni naisessa ei ole vikaa eikä hän ole surullinen tapaus - ellei sitten itse koe tilannettaan sellaiseksi.

Niin tai sitten nainen on sinkku ja nauttii vapaammasta seksistä eikä haluakaan sitoutua?Vientiä vois olla ihan vakavassakin mielessä, mut nainen ei halua sitoutua. Toisin sanoen käyttäytyy kuin mies jota kutsutaan urooksi.

Kolikolla on aina kaksi puolta.

Mitäs ihmeellistä tuossa nyt on?

Jos ketään ei käytetä hyväksi tai muutoin satuteta niin siinä n*ssikoot niin paljon kuin sielu sietää, ei kuulu muille.

Tuollainen toisten kyttäily, kyräily ja panettelu taas on säälittävää ja noloa, mitä vikaa on ap:n kaltaisessa ihmisessä joka sellaiseen sortuu?

• Tykkää
Reactions: HoitoonVaan
Paheksun. Siis tuollaista työkavereiden kanssa panemista, en muuten. Työkavereita nyt vaan ei panna eikä suhteilla ja sillä selvä. Niistä draamoista kärsii koko työyhteisö, myös ne, jotka eivät olen millään tavalla osallisia tähän suhteiluun.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="vieras";27259046]Miksi epäilet, että nainen on surullinen? Jos on sinkku ja nauttii seksistä ja sitä myös saa, niin mitä aihetta on olla surullinen? :)[/QUOTE]

Ei. AP:tä vaan vituttaa kun ei itse saa tarpeeksi - tai sitten tämä nainen on kellistänyt duunipaikalta sellaisen miehen jonka alle AP:kin tahtoisi.

[QUOTE="Ballerina";27258978]Meillä on duunissa tämmönen nainen, joka tuntuu olevan aikamoinen kiertopalkinto. Useempi ukko on sitä höylänny, osa varattuja osa sinkkuja. Aika moni sen maineen tietää, että ei ketään kiinnosta mikään vakavampi. On se kumma juttu kun kaikissa firman bileissä pitää jonkun ukon sänkyyn mennä. Ja tohon päälle vielä iskee ihan työn teon ohessa. Miehet sille naureskelee, no kyllä kelpaa...

Onks teillä tämmösiä? Mikä noissa naisissa on vikana?[/QUOTE]

Oletko ihan varma että tuo nainen haluaa miehiltä jotain muuta kuin seksiä?
Ehkä hän mielessään naureskelee muuta kuvitteleville?

:)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Se vaan on tosi että tietyn maineen siinä saa. Ja itse en ainakaan sitä mainetta kauheasti hehkuttaisi. Se maine ei tule pelkästään paheksujilta, vaan niiltä ukoilta jotka näkee mikä höylä se muija on.

Se vaan on tosi että tietyn maineen siinä saa. Ja itse en ainakaan sitä mainetta kauheasti hehkuttaisi. Se maine ei tule pelkästään paheksujilta, vaan niiltä ukoilta jotka näkee mikä höylä se muija on.

Mitä merkitystä jollain "maineella" on jos itse on sinut itsensä kanssa ja elää muita luokkaamatta itselleen sopivalla tavalla?

Miten ihmeessä asetelma kääntyy aina näin päin - miehet hyväksi käyttää sitä naista?

Mä panin ja paljon sinkkuaikoina. En niinkään työpaikalla kun työkaverit pääsääntöisesti naisia (enkä ole bi) Mutta noin muutoin. Tykkäsin seksistä. Mulla oli joitain vakipanojakin. Huolehdin ehkäisystä toki, en päätön sentään ole.

Nyt olen perheen äiti. Mieheni aikanaan reissuiltani löysin. Hänessä oli sitä jotain - jotain muutakin kuin seksi. Mieheni ei koskaan ole taustaani arvostellut tai mitään muutakaan. Ja eipä mua menneeni haittaa. Jotkut kännipanot olis voinnu jättää väliin kun en ees orgasmia saannut. Mutta muutoin. Mä pärjään ihan mainiosti itseni kanssa. Ja mulla on sen verran paljon seksistä kokemusta että nyt varattuna ei enää vähempää voisi mitkään säädöt kiinnostaa. Avioseksi on upeinta - ja kun ei ole pipo liian tiukka, uskaltaa reippaasti testailla rakkaan kanssa kaikenlaista. Ja kerto salaisimmatkin fantasiat.

Niin, mitä merkitystä millään huoran maineella on? Sulle sillä ei ehkä ole merkitystä mutta itse en moista leimaa haluaisi!

Ja kuka sitä naista huoraksi kutsuu? No ne teidänlaiset tekopyhät perkeleet, jotka ei salli ihmisten elää elämäänsä kuten he itse haluavat.

Itse en todellakaan miellä sinkkunaista huoraksi, vaikka hänellä olisi aktiivinen seksielämä. Ihan norminaiselta kuulostaa :)

Miten ihmeessä asetelma kääntyy aina näin päin - miehet hyväksi käyttää sitä naista?

Mä panin ja paljon sinkkuaikoina. En niinkään työpaikalla kun työkaverit pääsääntöisesti naisia (enkä ole bi) Mutta noin muutoin. Tykkäsin seksistä. Mulla oli joitain vakipanojakin. Huolehdin ehkäisystä toki, en päätön sentään ole.

Nyt olen perheen äiti. Mieheni aikanaan reissuiltani löysin. Hänessä oli sitä jotain - jotain muutakin kuin seksi. Mieheni ei koskaan ole taustaani arvostellut tai mitään muutakaan. Ja eipä mua menneeni haittaa. Jotkut kännipanot olis voinnu jättää väliin kun en ees orgasmia saannut. Mutta muutoin. Mä pärjään ihan mainiosti itseni kanssa. Ja mulla on sen verran paljon seksistä kokemusta että nyt varattuna ei enää vähempää voisi mitkään säädöt kiinnostaa. Avioseksi on upeinta - ja kun ei ole pipo liian tiukka, uskaltaa reippaasti testailla rakkaan kanssa kaikenlaista. Ja kerto salaisimmatkin fantasiat.
Sua ei taida haitata mikään

[QUOTE="vieras";27259215]Ja kuka sitä naista huoraksi kutsuu? No ne teidänlaiset tekopyhät perkeleet, jotka ei salli ihmisten elää elämäänsä kuten he itse haluavat.

Itse en todellakaan miellä sinkkunaista huoraksi, vaikka hänellä olisi aktiivinen seksielämä. Ihan norminaiselta kuulostaa :)[/QUOTE]

saattaisin kutsua, ei ainakaan meikäläiselle moiset elämänkumppaniksi enää kelpaisi!

• Tykkää
Reactions: Katylina
Niin, mitä merkitystä millään huoran maineella on? Sulle sillä ei ehkä ole merkitystä mutta itse en moista leimaa haluaisi!

Minulle on isompi merkitys sillä että saan elää itselleni parhaiten sopivalla tavalla, kuin sillä mitä jotkut ulkopuoliset voivat minusta ehkä ajatella.
Promiskuiteetti ei ole minun juttuni, mutta jos olisi en usko että pidättäytyisin toteuttamasta elämänsuunnitelmaani vain juorujen pelosta.

:)

Yhteistyössä