Palstalaiset joiden päähän haluaisit takoa vähän järkeä? Miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keyla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";27255500]Ootko sä joku vrs:n oma perseensuti? Oikee ruskeekieli 16v.[/QUOTE]

Eiku tykkään tytöistä. Vrs on hyvännäkönen ja notkee :D Ja osaa tanssii :)

Näin, kiitos paljon huomiosta:D

Jatketaan.

Sai vissiin Maija ja Tytsikin hoidettua erimielisyytensä:)

Scarlett O Harava -Laihduttaisi niin ei tarvitsisi olla ilman miestä, jospa joku huolisi normaalipainoisena. Keskittyisi opiskeluun enemmän, että saisi edes yhden ammatin itselleen jonakin päivänä.

Kuka on sanonu, että mä haluaasin miestä muuhun ku seksiin? Oon todennu, että voin paljo paremmin ku saan olla ilman parisuhdetta ja elää kuten haluan. Eipä oo kukaa mun ja likan elämäs riesana.

Mä ku luulin kyllä jo saaneeni ammatin ittelleni... :whistle:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
No ei.

Äksymaijalla on muuten aika pelottava nikki vaikka on suht lempeän oloinen tapaus. :D

Juu, en oo vrs:D
Ja jotakuta tuossa häiritsi, että ripitän Tytsiä, ni korostan vielä sitä että se ei ollu tarkotukseni, ja Tytsin kanssa kyllä ihan väleissä olemme:D
Väärinymmärrystä ja mielipide-eroa, ei siis mitään erikoista. Keskustelua, ja mielestäni ihan asiallistakin.

[QUOTE="vieras";27255509]Tajuatko edes, että sinä se tässä aloit tunkemaan sanoja tytsin näppikselle. Käsitit hänen viestinsä aivan väärin, kun kuvittelit jostain oudosta syystä, että tytsi olisi sitä mieltä, että eri mieltä tytsin kanssa olevat ovat tytsistä mielisairaita.

Jokseenkin huvittavaa, että ripität nyt tässä tytsiä, vaikka itse ymmärsit aivan väärin. :D[/QUOTE]

Vastasinkin siulle tuossa viestissä, missä on tuo Tytsin kirjottama lainaus.
Tervetuloa väärinymmärtäjien joukkoon, tarkotukseni ei siis ollu tunkea sanoja näppikselle vaan perustin mielipiteeni asiaan jota avasin tuos aijemmin.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Lispetti,mikä ihmeen vrs:n teinifani sä olet?
Todella ripustautuvaa ja roikkuvaa käytöstä useammassa ketjussa, sellaista extremefanitusta.
Oikein kunnon perseennuolentaa, mikä tää juttu nyt on?

Siis tunnetko vrs:n IRL? Ainakin käyttäydyt niin kuin tuntisit hänet hyvinkin.

Lispetti,mikä ihmeen vrs:n teinifani sä olet?
Todella ripustautuvaa ja roikkuvaa käytöstä useammassa ketjussa, sellaista extremefanitusta.
Oikein kunnon perseennuolentaa, mikä tää juttu nyt on?

Siis tunnetko vrs:n IRL? Ainakin käyttäydyt niin kuin tuntisit hänet hyvinkin.

Käyttäydynkö? Laittaisitko tähän jotakin todisteaineistoa väittämäsi tueksi?

[QUOTE="vieras";27255960]Lähes jäätäväksi on teidän kommunikointi mennyt. Mihin se puspus ihquilu on kadonnut?[/QUOTE]

Ole hiljaa!
KUKAAN ei valita, EI KUKAAN!
Nykyinen tilanne on AIVAN HYVÄ! :D :D

Onko jotenkin vaikea kysymys? :D

Yritithän sinä täällä niitä "treffejä" sopia vrs:n kanssa, liekö toteutunut?
Sitä et tosiaan ole kertonut tunnetteko jo ennestään, siksi kysyinkin.

Mietin vain oletko ko. henkilön alter ego, vanha rakastajatar vai vaan yli-innokas fani?

Hmm...no jos noista pitää valita ni...JOO!

Okei, jäin kiinni. Me ollaan rakastajattaria. Happy?

Omille miehillemme ainakin:D

Viimeksi muokattu:
Täälä taitaa olla aika paljon bi-seksuaaleja tai lesboja. Tuli vaan mieleen kun on kaiken maailman rl-ihastumisdraamaa siellä täällä. Vai oliko tää tytsin ihastuminen NinaTT:hen vaan fanitusta vai oliko oikeen enempikin...

[QUOTE="vieras";27256240]Täälä taitaa olla aika paljon bi-seksuaaleja tai lesboja. Tuli vaan mieleen kun on kaiken maailman rl-ihastumisdraamaa siellä täällä. Vai oliko tää tytsin ihastuminen NinaTT:hen vaan fanitusta vai oliko oikeen enempikin...[/QUOTE]

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.

Onko jotenkin vaikea kysymys? :D

Yritithän sinä täällä niitä "treffejä" sopia vrs:n kanssa, liekö toteutunut?
Sitä et tosiaan ole kertonut tunnetteko jo ennestään, siksi kysyinkin.

Mietin vain oletko ko. henkilön alter ego, vanha rakastajatar vai vaan yli-innokas fani?

En tajua miks et oo aiemmin kysyny. Totaki oot varmasti hautonu siellä pienessä päässäs jo pitkiä aikoja, ei tee kovin hyvää sulle.

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.

Ei se mua haittaa. Mun mielestä se on tosi ok, että ihmiset saa olla miten haluu. Mut siis miks tytsi jauhaa aina, ettei haluu harrastaa seksiä miehen kanssa ennenkuin se oikee löytyy... kun ilmeisesti vaan naiset kiinnostaa.

Oon meinaan sen oppinu, että melkein aina se on joko heteropuoli tai lesbopuoli se vahvempi. Toki jos on se naisen rooli, niin se ero ei oo niin suuri. Ja luulen et tytsi olis just se nainen siin lesbosuhteessa eikä se äijä.

Mites sulla Lissu? Vai ootko vaan kokeilija?

No ei kai se niin tarkkaa ole kenen rakastajatar on, vrs:n makuuhuonepuuhathan taitaa ollakin pääosin mallia=kaikki samassa iloisessa kasassa?

Mutta Onnea Teille vaan! :)

Voi kiitos, samoin sinulle ja oikein hyvää yötä:)

Ryhmäseksi vois piristää sua kans;)

[QUOTE="vieras";27256271]Ei se mua haittaa. Mun mielestä se on tosi ok, että ihmiset saa olla miten haluu. Mut siis miks tytsi jauhaa aina, ettei haluu harrastaa seksiä miehen kanssa ennenkuin se oikee löytyy... kun ilmeisesti vaan naiset kiinnostaa.

Oon meinaan sen oppinu, että melkein aina se on joko heteropuoli tai lesbopuoli se vahvempi. Toki jos on se naisen rooli, niin se ero ei oo niin suuri. Ja luulen et tytsi olis just se nainen siin lesbosuhteessa eikä se äijä.

Mites sulla Lissu? Vai ootko vaan kokeilija?[/QUOTE]

Omasta puolesta toki voin vastata.

Bi-nainen tuntee sexuaalista vetovoimaa myös naista kohtaan.

Lesbot on ihan eri asia. Lesbosuhteissa nämä roolit on vahvemmin esillä.

En ole Lesbo.

Yhteistyössä