Kiva:,(

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Ei oo Venakolla asiaa jota ei ilmottais täällä :D Onhan se ripuli tietysti niin elämää mullistava asia,että pitäähän se kaikkien kanssa jakaa...Jos itse oisin liimattuna pönttöön ja paskaa tulis tuutin täydeltä niin ei ehkä tulisi ekana mieleen informoida siitä kaksplussalla...
 
"vieras"
Ei oo Venakolla asiaa jota ei ilmottais täällä :D Onhan se ripuli tietysti niin elämää mullistava asia,että pitäähän se kaikkien kanssa jakaa...Jos itse oisin liimattuna pönttöön ja paskaa tulis tuutin täydeltä niin ei ehkä tulisi ekana mieleen informoida siitä kaksplussalla...
Mä kyllä ymmärrän Milannaa tässä. Yksin kipeänä toisella puolella maapalloa ja täällä palstalla tavallaan tuttuja.
 
  • Tykkää
Reactions: fruity
"vieras"
Venakko, luulisi sun rokoteasiantuntijana nyt tietävän että ei suhun mitään rokotteita injektoida ripulin hoitoon vaan LÄÄKETTÄ. Tuolla maailmankolkassa on aika yleistä että vedetään lihakseen.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27255217]Mä kyllä ymmärrän Milannaa tässä. Yksin kipeänä toisella puolella maapalloa ja täällä palstalla tavallaan tuttuja.[/QUOTE]

Totta on, enkä miehelle vitsi jatkuvasti soittaa ja muutenkin puhuminen ei tunnu kivalta, mielummin kirjoitelu
 
Kyllä se tauti siitä pian tokenee :hug:
Joko sun pian pitäis palata takaisin, muistelen että sanoit lähteneesi ihan pikkureissulle?
Ja jos positiivisia puolia etsii, niin onneks ei tullut pitkän lennon aikana tuo!!!
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27255875]Mikä ihmeen rokote sulle laitettiin?
Siis laittoiko ne ambulanssityypit sulle sen rokotteen vai se pillulääkäri?[/QUOTE]

Rokote joka tasoittaa vatsan, heidän pitää tulla vielä kerran, mutta voinnin mukaan ne laita, nyt pikkusen parempi, ainakin voin jo juoda se mandariini juoma joka kans tasoittaa
 
"vieras"
Rokote joka tasoittaa vatsan, heidän pitää tulla vielä kerran, mutta voinnin mukaan ne laita, nyt pikkusen parempi, ainakin voin jo juoda se mandariini juoma joka kans tasoittaa
Vielä kerran, miten ihmeessä sä (joka paasaat joka välissä terapeuttisesta rokotteestasi) sekoitat rokotteen ja lääkkeen? Injektiona annettava lääke EI OLE ROKOTE. Tiedätkö sä edes mitä mömmöä suhun pistetään?
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27255931]Vielä kerran, miten ihmeessä sä (joka paasaat joka välissä terapeuttisesta rokotteestasi) sekoitat rokotteen ja lääkkeen? Injektiona annettava lääke EI OLE ROKOTE. Tiedätkö sä edes mitä mömmöä suhun pistetään?[/QUOTE]

Ei ole varsinainen rokote mutta rokotteen muodossa. Luuletko että osaan sen selittää sen paremmin jos ulkomaalainen olen, ja luuletko myös että jaksan kun tauti päällä tehdä täällä pitkiä selityksiä? Juu ja en en tiedä eikä mulle kuulu tietä mitä oli pistetty, mutta auttoi jonkin verran ainakin ja siitä pistetään jos tauti on kova, täällä, onneks. Ja luotan täysin täälläkin lääkäreihin
 
"vieras"
Ei ole varsinainen rokote mutta rokotteen muodossa. Luuletko että osaan sen selittää sen paremmin jos ulkomaalainen olen, ja luuletko myös että jaksan kun tauti päällä tehdä täällä pitkiä selityksiä? Juu ja en en tiedä eikä mulle kuulu tietä mitä oli pistetty, mutta auttoi jonkin verran ainakin ja siitä pistetään jos tauti on kova, täällä, onneks. Ja luotan täysin täälläkin lääkäreihin
Ok, mutta ei ole edes rokotteen muodossa, sana rokote ei ole synonyymi lääkeelle jota annetaan neulalla ja ruiskulla...

Ei kuulu sulle tietää mitä lääkettä suhun pistetään :O ? ei ihme että menit ottamaan hpv-rokotteenkin. Siellä luotat lääkäreihin mutta Suomessa et tunnu luottavan yhteenkään heistä. Erikoista.

Ärsytät kyllä kovin välillä, mutta toivon kuitenkin pikaista paranemista. Saattaa olla että tällä taudilla ei ole mitään tekemistä matkustelun kanssa, jos just sinne saavuit. Itämisaika se vatsataudeillakin on, ja olet voinut saada sen jo kotoa.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27256033]Ok, mutta ei ole edes rokotteen muodossa, sana rokote ei ole synonyymi lääkeelle jota annetaan neulalla ja ruiskulla...

Ei kuulu sulle tietää mitä lääkettä suhun pistetään :O ? ei ihme että menit ottamaan hpv-rokotteenkin. Siellä luotat lääkäreihin mutta Suomessa et tunnu luottavan yhteenkään heistä. Erikoista.

Ärsytät kyllä kovin välillä, mutta toivon kuitenkin pikaista paranemista. Saattaa olla että tällä taudilla ei ole mitään tekemistä matkustelun kanssa, jos just sinne saavuit. Itämisaika se vatsataudeillakin on, ja olet voinut saada sen jo kotoa.[/QUOTE]

Olen täällä jo 3 päivää ja tänään se alkon aamulla ja meillä kun on vielä eri kello ajat.

Juu en luota Suomen lääkäreille vain muuta lääkäriä nyt on kelle luotan. Jos edes olisi tiennyt miten mua kerran ja kunnolla kusetettiin (yksityisellä). Jos olisin tyhmä olisin maksanut 5000 hoidosta, vaikka mun diagnoosi oli terve. Muistutti jo sama touhu kun jossain Venäjällä, kun sulle tauteja keksitään.

Juu en todellakaan rokoteista tiedä paitsi YHDESTÄ, kun mulle ei kuulu tietä eikä ole kiinnostusta tietä aivan kaikki lääketietelisestä. Mulle mun tiedot ja tadoit riittää.
 

Yhteistyössä