Ihoa huomattavasti tummemman meikkivoiteen käyttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meikkilissu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meikkilissu

Vieras
Heippa! Olen hyvin vaalea iholtani. Ostin vahingossa liian tumman meikkivoiteen. Sipaisin sitä naamaani ja huomasin, että ihan kivaltajan tuo iho näyttää. Niinkuin olisi kevyt päivetys kasvoilla. Kaula jäi vaaleammaksi mutta laitoin sinne aurinkopuuteria. Mielestäni näytän kerrassaan säteilevältä. Miksi ihmeessa aina puhutaan siitä, että tumma meikkivoide on joku rikos. No ei ole, kivalta näyttää. Eikös esimerkiksi sävyttävien päivävoiteiden idea ole tuoda hehkua kasvoille, mitä en ymmärrä? :D

Noh.. Yleensä puhutaan siitä rajasta mikä kaulan ja kasvojen väliin jää. Ruman näköistä.
Käytä sitä tuotetta myös kaulalle, sillä aurinkopuuteri päivänaikaan helpommin lähtee iholta pois.

Muista myös että tulee rumia vaaleita rantuja jos meikkivoide ei esim kestä sadetta tai satut pyyhkäisemään kasvoja kädelläsi.

Mulle kävi eilen samoin, paitsi etten ole tyytyväinen...
Jokseenkin tympäsee, kokeilin sitä ja joudun värjäämään kaulan sekä rinnuksen... Kädet sentäs ovat samaa sävyä!
12e hukkaan, argh.

Tai sekoita ihan kosteusvoiteen kanssa. Tosiaan nuo rajat yleensä ovat se ongelma, ja sitten kun hikoilee, joutuu sateeseen yms. niin tulee niitä hassun näköisiä raitoja keskelle naamaakin.

Juu teineillä nyt näkyy sellaisia oranssinruskeita hirvetyksiä, mutta oma naama on auringon pussaama. Ehkä nuo rajat on tosiaan sitten vähän ikäviä. Onkohan se sitten niin, että itse ei kasvopeilistä huomaa sitä, minkä muut näkee sitten ihan livenä? Mietin vain, että eikö kukaan sovella tätä konseptia arkimeikissä. Vai onko ehdoton sääntö juuri ostaa täysin oman ihon sävyistä meikkivoidetta?

Juu teineillä nyt näkyy sellaisia oranssinruskeita hirvetyksiä, mutta oma naama on auringon pussaama. Ehkä nuo rajat on tosiaan sitten vähän ikäviä. Onkohan se sitten niin, että itse ei kasvopeilistä huomaa sitä, minkä muut näkee sitten ihan livenä? Mietin vain, että eikö kukaan sovella tätä konseptia arkimeikissä. Vai onko ehdoton sääntö juuri ostaa täysin oman ihon sävyistä meikkivoidetta?

Yleensä päivänvalossa ulkona sävyero näkyy parhaiten. Eli kotipeilistä ei välttis näe.

[QUOTE="vieras";27252231]Kovassa käytössä se on ainakin sen Lemmi, kosi, vältä-ohjelman glamour-tytteleillä :D Tosin se on ehkä myös osasyy miksi siinä ohjelmassa ovat...[/QUOTE]

Tässä on nyt vissi ero sillä, laittaako nassuunsa oranssi maalikerroksen vai illuusion raikkaasta päivetyksestä. Ehkä vain satuin löytämään omalle iholleni sopivan tuotteen!

[QUOTE="mhm";27252301]Mikä tuote on? Ihan vain uteliaisuuttani. :) Nimittäin merkitystä on PALJON sillä onko tuote läpikuultava vaiko ei?[/QUOTE]

Normaalisti valitsen kaikista vaaleimman sävyn. Tämä on lähempänä ruskeaa..On kyllä täynnä valoa hohtavia pigmenttejä. En ehkä uskalla käyttää tätä. Vaikka omasta mielestä näytän hyvältä.... :/

Normaalisti valitsen kaikista vaaleimman sävyn. Tämä on lähempänä ruskeaa..On kyllä täynnä valoa hohtavia pigmenttejä. En ehkä uskalla käyttää tätä. Vaikka omasta mielestä näytän hyvältä.... :/

Henkilökohtainen mielipide, valoa hohtavat pigmentit on karseita..
Näyttää kuvissa ja valoissa lähinnä glitterhiukkasilta liikkuessa eikä oo kovin edustavan näköisiä aikuisilla ihmisillä.
Oon töissä nähnyt näitä meikkivoiteita niiin paljon. Sinuna käyttäisin normaalivaaleaa voidetta mutta käyttäisin tummempaa voidetta(ilman valoa hohtavia pigmenttejä) kasvoja korostamaan.
Valot ja varjot kasvoille siis.:)

[QUOTE="mhm";27252409]Henkilökohtainen mielipide, valoa hohtavat pigmentit on karseita..
Näyttää kuvissa ja valoissa lähinnä glitterhiukkasilta liikkuessa eikä oo kovin edustavan näköisiä aikuisilla ihmisillä.
Oon töissä nähnyt näitä meikkivoiteita niiin paljon. Sinuna käyttäisin normaalivaaleaa voidetta mutta käyttäisin tummempaa voidetta(ilman valoa hohtavia pigmenttejä) kasvoja korostamaan.
Valot ja varjot kasvoille siis.:)[/QUOTE]

No hyvä on, ehkä vältän tässä kauneusmokan. Kenties sisälläni asuu pieni Paris Hilton, joka jo riemuitsi omasta uudesta lookista :D

Yhteistyössä