"Lotta"
Olen osin keräilymielessä osin sijoituksena hankkinut sangen merkittävän muumimukikokoelman. Täyttelen lainahakemusta ja mietin, voinko tähän kohtaan sijotukset merkitä noiden arvon?
No ei nyt ihan noinkaan. Tiettyjen vuosien (ei tarvi olla kovin vanhakaan) mukeista maksetaan useita kymmeniä tai jopa satoja euroja, ja jos ap. omistaa kymmeniä mukeja, niin voi niissä olla useampi tonni kiinni.Sun täytyy arvioittaa ne ensin. Oma arvio ei piisaa
Mut uskon et ne nauraa sut pihalle.
Miksi pitäisi arvioittaa? Onhan osakkeillakin se päivän hinta. Katson vaan huuto.netistä mihin hintaan kustakin huutoja ja teen tuosta korihinnan.Sun täytyy arvioittaa ne ensin. Oma arvio ei piisaa
Mut uskon et ne nauraa sut pihalle.
Huom ilmoituksessa Miikkareille tyypillinen kuluma!Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27250133:Joo ja kannattaa myös ilmoittaa mahdolliset miikkari-sijoitukset.
Olin just sanomassa, että mä merkitsin Miikkarit (mm. YRMISPEITON) lainahakemukseen sijoitukseksi.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27250133:Joo ja kannattaa myös ilmoittaa mahdolliset miikkari-sijoitukset.
Onko sun yrmispeitto listautunut jo pörssiin?Olin just sanomassa, että mä merkitsin Miikkarit (mm. YRMISPEITON) lainahakemukseen sijoitukseksi.
Mikä on miikkari?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27250133:Joo ja kannattaa myös ilmoittaa mahdolliset miikkari-sijoitukset.
Ei ihan vielä. Ehkä ensi kuussa.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27250166:Onko sun yrmispeitto listautunut jo pörssiin?
*ojentaa paperipussin**hyperventiloi*
sit siihen pussiinja nyt hengitä oikein rauhallisesti sisään-ulos-sisään-ulos....
Älä sit kerro sille miehelle et mukit on särkyvää mallia.mun muumit on vakuutettu, meillä on avioehto missä lukee että muumit on mun. ei tartte alkaa tappeleen jos ukko on ostanu satasen mukin lahjaks mulle