Ovatko he perheellisiä, sinkkuja, karskeita könsikkäitä, lapatossuja...? Miksi mies palstailet tällä sivustolla? Ja en tarkoita pahalla .
Ei pelkästään epäolennaisellekuuro kaikelle epäolennaiselle
Nääs,nääs,nääsData on Leijonakuningas. Ystävällinen, lempeä, huomioonottava, romanttinen, oikeudenmukainen, kuuro kaikelle epäolennaiselle, muistaa vain tärkeät asiat ja todella suloinen. Ylväs ilmestys ja minulle rakas.
Oletko sie sitten Datan tulkki?Data on Leijonakuningas. Ystävällinen, lempeä, huomioonottava, romanttinen, oikeudenmukainen, kuuro kaikelle epäolennaiselle, muistaa vain tärkeät asiat ja todella suloinen. Ylväs ilmestys ja minulle rakas.
Mitennii?Oletko sie sitten Datan tulkki?
Never mind...vitsi. :xmas:Mitennii?
Juu, mieheni tulkkas sen mulle.Never mind...vitsi. :xmas:
Hohhoijaa.Juu, mieheni tulkkas sen mulle.
"Aspergerin oireyhtymä näkyy usein huumorissa. AS-henkilöllä on usein omalaatuinen huumorintaju ja hän nauraa asioille, joita muut eivät pidä hauskana. Hän uppoutuu usein ajatuksiinsa ja saattaa ilman ulkomaailmalle näkyvää syytä alkaa nauraa, usein vieläpä täysin väärässä paikassa. Naurun (kuten joskus myös itkun) hallinta on vaikeaa eikä naurusta välillä ole tulla loppua. AS-henkilö saattaa myös usein olla se, joka tajuaa vitsin viimeisenä." :ashamed:
vakiokasvo taidat olla tän ja moottorifoorumin lisäks vielä eräällä kolmannellakin foorumillaEiköhän meitä ole joka lähtöön.
Ite olen kahdelle pienelle lapselle lähivanhempi ja asustelen kolmistaan heidän kanssaan. En ole parisuhteessa, kalju ja ruma mies jolla hieman hartijoitakin kasvanut ja vatsaakin jo kertynyt Kolmatta ammattia luen parhaillani. Alunperin tulin palstalle kun googlettelin että miksi pojan 3v-neuvolassa ei pantu rokotusta, täällä oli vastaukset ja muutakin kysyttävää tuli niin loggasin tänne. Vakiokasvo taidan jo olla eräällä moottoriaiheisella foorumilla, että en ainoastaan täällä vietä kaikkea vapaa-aikaa
voin hymähtää! Näin on? Eikä? ....meitsi ei vähän niikun ymmärrä?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27249314:turha selittää mitään.
palsta tietää kuitenki paremmin.
Onhan tämä ihan mukava tapa avartaa omaa näkemystään naisten maailmasta ja ajattelutavoistaItse asiassa munkin mies on joskus googlettanut pienten lapsiemme neuvolajuttuja ja tulokseksi tuli Kaksplus-palsta . TOSIN, en tiedä, vaikka hän stalkkailisi täällä :kieh:i