Mikä vero erääntyy marraskuun lopulla???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laskusekoilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laskusekoilija

Vieras
Olen/mies on laittanut maksuun verohallinnolle menevän laskun, joka menee tililtä marraskuun 29. Mikähän vero silloin menee maksuun? Onkohan ne jotain mätkyjä vai? Entä jos on laittanut sen jälkeen matkakulujen takia korjauksen veroilmoitukseen, oisko se maksu nyt sitten mitätön? Siinä kasun tiedoissa kun on vain viitenumero, joka ei kerro mitään....

Lähinnä ajattelin että kun meillä ei ole mitään yritystoimintaa tms niin olisiko muilla "tavallisilla" ihmisillä samoihin aikoihin eräääntyviä veroja. Kiinteistöverot meni syyskuussa ja ihmettelen nyt tuota että mikähän se oli.. Jos löytäis ne paperit mutta muuton keskellä kaikki hukassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä;27245804:
Kiinteistöverot meni syyskuussa ja ihmettelen nyt tuota että mikähän se oli.. Jos löytäis ne paperit mutta muuton keskellä kaikki hukassa.

Kiinteistövero tuli mulle ainakin maksettavaksi kahdessa erässä. En kyllä muista milloin toisen erän eräpäivä on kun maksoin yhdellä kertaa mutta tämän vuoden puolella kuitenkin. Mätkyt on maksettava muistaakseni joulukuun alussa ja toinen erä ensi vuoden puolella.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27245809:
Eiköhän oo mätkyjä

Niin ajattelinkin. Mitenkäs, kun ei ole tullut vielä(kään) sitä uutta veropäätöstä? Oisko sen pitänyt jo tulla, ja jos tulee palautusta, niin mitätöinkö mä ton laskun pankin veloitettavista vai mitä, häh? Hitto, kun on pää ihan puuroo...

Kiinteistövero tuli mulle ainakin maksettavaksi kahdessa erässä. En kyllä muista milloin toisen erän eräpäivä on kun maksoin yhdellä kertaa mutta tämän vuoden puolella kuitenkin. Mätkyt on maksettava muistaakseni joulukuun alussa ja toinen erä ensi vuoden puolella.

Mikä raja niissä mätkyissä on että ne voi maksaa kahdessa erässä? Tuo on 300 e lasku.

Yhteistyössä