G: Mikä ikäistä olet imettänyt?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Minkä ikäistä lasta vanhimmillaan olet imettänyt?


Kysymyksen asettelun taustalla ei ole "mitä pidempään sen parempi" tai "taaperoimetys, yöh!" vaan ihan uteliaisuus, ja mikä sopii yhdelle ei sovi kaikille.
 
"vieras"
Tais olla n 9kk. Oli silloin osittaisimetyksellä ollu jo monta kuukautta ja sanoin et kun lopettaa yösyömisen niin lopetan imetyksen. Yöllä imettäminen vaan oli niin paljon helpompaa kun korvikkeen antaminen (allergikolla oli käytössä apteekin erikoiskorvike ja mä siis olin myös imetysdieetillä).
Kuopuksella ei ainakaan toistaiseksi havaintoa allergioista,joten toivon voivani jatkaa imetystä ainakin lähelle vuoden ikää..
 
hyi saatana.
Lapsi kysyi, saako maistaa, ja suihkautin lusikkaan & maistoi. En tietenkään kieltänyt maistamasta.

Toinen lapsi sanoi että ällöä.

6 v nokitti toteamalla, että eiks lehmäntissimaito sitten oo ällöä? Ooksä lehmän lapsi kun juot sitä? Epäilen, että lapsi palstailee salaa...mistä muuten olisi oppinut vetämään esiin "lehmänmaito on vasikoille"-kortin? :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti
mgk
hyi saatana.
Mun nuorin sisko on syntynyt 8v minua myöhemmin, ja muistan saaneni siskon vauva-aikaan maistaa äidin sormenpäästä maitopisaran kun se kiinnosti kovasti :) Ei etonut minua enkä ole traumatisoitunut, ihan mielenkiintoista se vain oli.

Ruoaksihan se maito on tarkoitettu, onko tuo nyt niin kauheaa. Enkä nyt tarkoita, että 6-vuotiasta tarvitsisi äidinmaidolla ruokkia, mutta kyse ei ole mistään syömäkelvottomasta eritteestä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia

Yhteistyössä