Häiritseekö ketään muuta Ticketin haalareiden rumat vetoketjut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Öööh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No nyt kun tulin kiinnittäneeksi huomiota, niin on aika rumat vetoketjut tosiaan! Ennen en ole noita haalareita edes katsellut kun niissä on 2/3 liikaa hintaa mun kukkarolle, joten varsinaisesti asia ei minua häiritse :)

Ihan samaan olen kiinnittänyt huomiota ja olen asiaa ihmetellyt. Tiicketin haalarit ovat muutenkin meidän lapselle ihan vääränmallisia, joten ovat senkin takia saaneet jäädä kauppaan, ei siis tarvinnut tehdä kompromissia laadun ja rumuuden välillä. :)

Mun mielestä vetskarit on Ticketeissä hianot! Laadukas puku, eikä koskaan oo vetskari menny rikki. Meilläkin noita pukuja ollu lapsilla jokaisella.
Ja aina olen löytäny paaaljon halvemmalla huutonetistä kun kaupasta:)

Käytännölliset lapsikin saa ison vetoketjun itse kiinni helposti , metallisen vetoketju ei mene rikki niin helposti kuin muovinen . Varsinkin lapsen käsittelyssä kestävä :) ja kätevä

Makuja on monia. Toiset tykkää toiset ei. Vauvamallin haalarissa vetoketju on mattahopeaa ja ainakin jossain ruskeassa vauvahaalarissa se vetoketjun kangaskin oli ruskeaa -siis säy sävyyn haalarin pohjavärin kanssa. Mielestäni paljon nätimmän näköistä kuin nuo isompien haalarien kiiltävät vetoketjut mustalla pohjalla.

En tykkää noista vetoketjuista yhtään. En muutenkaan osta lapselle menolippua taivaaseen, joten senkin takia jäävät kauppaan mutta rumat vetoketjut herättää kyllä huomion jos vahingossa kaupassa noita satun vilkaisemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Öööh;27241176:
Katselin toppapukuja. Tykkään siitä turkoosista ja beigestä haalarista, mutta mielestäni ne vetoketjut on rumat. Jotenkin kovan ja halvan näköiset.

Kuvan haalarin väri on Blue Fog, mutta vetoketjut on samanlaiset kaikissa

Ticket to Heaven talvihaalari Baggie north suit - Blue fog - Keltainen Kettu

Minusta aika ruma. Tekis mieli piilottaa se vetoketju muutenkin sellaisen suojaläpän alle ja neppareilla kiinni. En ole kaupassa koskaan viehättynyt noista, jotenkin kovaa kangasta ja outo malli. Olen löytänyt mm. Reimalta miellyttävämpiä.

Mä taas tykkään noista, on mun milestä sopivan "reippaat" puvun tyyli huomioiden. Ticketin puvut kun mun mielestä ei ole mitään "söpöily" pukuja vaan pukuja kunnon toimintaan. Meillä myös muun merkkisiä haalareita, eli en mikään tosifani ole, mutta eipä ole noissa haalareissa/takeissa koskaan mennyt vetoketjut rikki tai lähtenyt kulkemaan väärin kuten esimerkiksi saman hintaluokan po.p.n vaatteissa

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Makuasia, mielestäni sopii hyvin siihen haalarin tyyliin, sehän on tosiaan ronskimpi, kuten kangaskin.

Miksei sinulle kelpaa Othello?

Snowsuit girl - Othello - Ticket to Heaven online webshop clothes

Ahaa, Othello näyttäis olevan erilaista materiaalia, ei kiiltäväpintainen kuten Baggie North Suit. En ole koskaan ostanut Ticketin haalaria, joten tässä vasta vähän kartoitan tilannetta. Pidän kyllä aloitukseen linkittämäni haalarimallin kiiltävästä pinnasta (beigen olen nähnyt kaupassa, muita värejä en), mutta tosiaan se vetoketju vähän häiritsee. Pitää katsella lisää :)

Noi ticketin mallit on jotenkin ihan outoja, jotenkin riippuvia? Taidan päätyä tänäkin vuonna legoteciin, reimalla oli taasen tänä vuonna ihan järkyt värit. Arvostan käytännöllisyyttä enemmän kuin merkkiä, puvun pitää olla lämmin, vedenkestävä, ja ennen kaikkea kulutusta kestävä.

Alkuperäinen kirjoittaja Öööh;27242187:
Miksi sitten tilasit? Kai se nyt jo nettikuvistakin selviää miltä haalari suurinpiirtein näyttää?

kangas näytti olevan ok ja laatua on täällä ylistetty. Sain postissa tuollaisen ruman kiiltävän pussin, joka suorastaan roikkui tuon meidän jytyn mallisenkin 5 v lapsen päällä. Tosiaan sovittaessa tuli sellainen 80-luvun pilkkihaalarifiilis, kuten joku tuolla yllä kirjoittikin.

kangas näytti olevan ok ja laatua on täällä ylistetty. Sain postissa tuollaisen ruman kiiltävän pussin, joka suorastaan roikkui tuon meidän jytyn mallisenkin 5 v lapsen päällä. Tosiaan sovittaessa tuli sellainen 80-luvun pilkkihaalarifiilis, kuten joku tuolla yllä kirjoittikin.

Ok. Uteliaisuuttani kysyn vielä, että minkä värinen haalari kyseessä? Ja kai tiesit tilatessa, että ne ovat isoa mitoitusta? Tietysti jos haalari on lähtökohtaisesti oudon mallinen (tai väärän mallinen lapselle) niin eihän se hyvältä voi näyttää.