H
hjelp!!
Vieras
Viikko sitten perjantaina poistettiin alaviisuri, 4 tikkiä tuli. Langat hapsotti tosi ikävästi hampaitten välissä, ja leikkasin ne itse eilen pois, solmun alta siis ja nyppäsin kolme ommelta itse siis pois. Yksi ommel vielä siis ainakin on, jota en saa itse pois, langan päät on tosi pienet enkä ymmärrä miten sitä kukaan saa enää leikattua pois. Lisäksi muutamassa kohdassa näkyy kuin se lenkki mistä lanka on otettu, mutta siitä ei saa otetta enää.
Odottelenko että langat sulavat itsestään, vai käynkö hammaslääkärissä poistattamassa...? Aiemmin itsestään sulavat ei ole minun syljellä sulaneet.
Hävettää mitä hammaslääkäri sanoo kun olen itse mennyt noita rassaamaan... mutta oli "ihan pakko" kun ne langan pätkät häiritsi ja langat kiristi.
Odottelenko että langat sulavat itsestään, vai käynkö hammaslääkärissä poistattamassa...? Aiemmin itsestään sulavat ei ole minun syljellä sulaneet.
Hävettää mitä hammaslääkäri sanoo kun olen itse mennyt noita rassaamaan... mutta oli "ihan pakko" kun ne langan pätkät häiritsi ja langat kiristi.