Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27233560:
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27233560:
Veikkaan n. 75 kiloa, maha näyttää sisäänvedetyltä![]()
82kg. Miks tollanen ihme asento? :/
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27233610:aika jännä, vaikka aina haukuttu liian laihaksi täällä...
Sä oot 68,4kg raskasAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;27233560:Paljonko painan?olen 169cm pitkä...
[/URL]
Tässä kuvassa sä olet pyöreämmän näköinen, kuin mitä olet ollut muissa kuvissa mitä olen täällä nähnyt. Ainakin yksi kuva mulla on mielessä, jossa olet TODELLA hoikka. Kun taas tässä kuvassa olet ihan normaalin kokoinen.
Kuvakulma.vaatteet? Tiedä häntä mikä sen tekee, mutta muissa kuvissa olet ollut mielestäni aika paljonkin pienemmän oloinen.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27233633:massaa on tullut jonkinverran lisää- jos taas pääsisi treenaamaan sairasteluiden jälkeen, niin voisi olla timmimmän näköinen :snotty: ennen olin hiukan turhan hoikka...
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27233636:Painoa on tällähetkellä 61kg- yllättikö, vai vääristääkö kuva(housut ainakin, kun ne on tollaset löysät)
jep, positiivista se onkinIhan huippua, että olet nykyiseen olomuotoosi tyytyväisempi, kuin mitä entiseen. Näin sen tulisikin olla. Ja munkin mielestäni olit kyllä melkoisen hoikka ennen...joten jos on massaa tullut, niin näkisin sen vain positiivisena asiana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27233650:onko palkinnon suhteen toiveita?![]()