Martina Aitolehti saanut just vauvan ja arvatkaas mitä hänen ensimmäinen postaus Seiskan blogissa käsittelee?

  • Viestiketjun aloittaja "lissu"
  • Ensimmäinen viesti
her
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27215741:
Missä sanotaan, että sE on viikon pois kotoa?
Ei missään. Enka kirjoittanut että Martina olis niin sanonut/tehnyt, vai kirjotinko?! Taisin laittaa että _toisen_. Tarkoitin toista ihmistä, jotain ihmistä, en Martinaa. Yleismaailmallisesti. Tajusitko?
 
Se on se mikä on tärkeetä siinä ulkonäössäkin.. Jos liian pian raskauden jälkeen kuormittaa elimistöä niin se vaan rasittuu turhaan ja se tulee sitten vastaan myöhemmin. Raskauden jälkeen pitäis vaan malttaa rauhottua sen vauvan kanssa hetkeksi, sekä sen vauvan takia että itsensä takia. Mutta joillekin on tärkeää vain tämä hetki ja yhtään ei ajatella pidemmälle. Sitten kärsii myöhemmin sekä äiti että vauva.
Mutta joillekin elämän sankareille on ihan turha tästä aiheesta selittää mitään kun he ovat sitämieltä että ei Heille mitään vaivoja siitä tule ja kyllä Heillä vatsalihakset on palautunut ja kyllä Heillä kroppa kestää mitä vaan..
 
her
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27215773:
Jaa, aattelin, että viittaat sillä toisella Marttinaan, kun ketjun hänestä kerran aloititkin?! Ja tytön se kai sai.
Luepas nyt pikkusen tarkemmin. MÄ en ole aloittanut tätä ketjua.
 
---
Se on se mikä on tärkeetä siinä ulkonäössäkin.. Jos liian pian raskauden jälkeen kuormittaa elimistöä niin se vaan rasittuu turhaan ja se tulee sitten vastaan myöhemmin. Raskauden jälkeen pitäis vaan malttaa rauhottua sen vauvan kanssa hetkeksi, sekä sen vauvan takia että itsensä takia. Mutta joillekin on tärkeää vain tämä hetki ja yhtään ei ajatella pidemmälle. Sitten kärsii myöhemmin sekä äiti että vauva.
Mutta joillekin elämän sankareille on ihan turha tästä aiheesta selittää mitään kun he ovat sitämieltä että ei Heille mitään vaivoja siitä tule ja kyllä Heillä vatsalihakset on palautunut ja kyllä Heillä kroppa kestää mitä vaan..
No eiköhän Marttiinalla ole jo kokemuksta yhdestä raskauden jälkeisestä ajasta. Tietää varmaan mitä tekee.
 
Ken guru
[QUOTE="vieras";27215877]Öö..syö terveellisesti,imettää,tekee pitkiä kävelylenkkejä ja käy hieronnassa. Bad,BAD bitch! Ehkä kaikki ei halua maata marimekon paituli päällä ja tukka donitsilla jossain viltin sisällä ja tuijottaa emmerdalen päiväuusintoja?[/QUOTE]

:D
 
"vieras"
Se on se mikä on tärkeetä siinä ulkonäössäkin.. Jos liian pian raskauden jälkeen kuormittaa elimistöä niin se vaan rasittuu turhaan ja se tulee sitten vastaan myöhemmin. Raskauden jälkeen pitäis vaan malttaa rauhottua sen vauvan kanssa hetkeksi, sekä sen vauvan takia että itsensä takia. Mutta joillekin on tärkeää vain tämä hetki ja yhtään ei ajatella pidemmälle. Sitten kärsii myöhemmin sekä äiti että vauva.
Mutta joillekin elämän sankareille on ihan turha tästä aiheesta selittää mitään kun he ovat sitämieltä että ei Heille mitään vaivoja siitä tule ja kyllä Heillä vatsalihakset on palautunut ja kyllä Heillä kroppa kestää mitä vaan..
Enemmän oon törmännyt niihin jotka viiden vuoden kuluttua synnytyksestä valittavat raskauskilojaan ja roikkuvaa etureppuaan. Kolme kertaa olen kuntoutunut synnytyksestä loistavasti ja nopeasti eikä tähän mennessä ole näkynyt mitään revenneitä lihaksia tai kieroonkasvaneita ruumiinosia. Pikkasen vois olla luottoo aikuisen ihmisen tuntemuksiin omasta kehostaan. Vaikka palsta tietysti tietää nekin asiat paremmin.
 
"Jenis"
Hyi että kehtaatte riipiä toisen ihmisen elämää tuolla tavalla! Mitä se on röllykkä-tuulipuku-mammoilta pois, jos joku tahtoo hierontaan tai vaikka kuuhun synnytyksensä jälkeen?

Mä oon kans toipunut molemmista synnytyksistäni supernopeasti (ja synnytin luomuna, senkin nillittäjät, että ei ollut ees niitä lääkkeitä kropassa) ja todellakin käynyt mm. kävelyillä saman tien kun oon sairaalasta päässyt kotiin. Mitä mun ois pitänyt tehdä, tuijottaa nukkuvaa vastasyntynyttä silmästä silmään 24/7?
 
......
Nyt on hyvä muistaa, että tän bloginkin pitäminen on Martinan työtä. Eikä hänellä todella ole mitään velvotteita puhua blogissaan mitään syvällisyyksiä tai yhtään sen henkilökohtaisempia asioita kuin hän itse haluaa, olkoonkin julkisuuden henkilö. Kauneudenhoito on alue josta hänellä varmasti on sanottavaa, vaikkei haluaisikaan vastasynnyttäneen mielenliikkeitään koko Suomelle kailottaa.
 
[QUOTE="vieras";27215666]Eiköhän kannattais Martinankin vähän levätä ja tutustua vauvaan ennenkuin alkaa taas muokkailla ulkonäköään:( Mutta jos se on noin tärkeää niin mummohan katsoo vauvaa, isästä varmaan ei siihen oo..[/QUOTE]

ehtiihän sitä :O taidat olla vaan kade
 
Ainahan Martina tekee kaiken päin persettä. Teki ekan lapsen kanssa, ja saletisti tekee nytkin.

Siis tietynlaisten naisten mielestä. Sellaisten, jotka sitten tehtailee tämänlaisia aloituksia tänne.

Onkohan sillä vielä se tappajakoira, joka ei sovi lapsiperheeseen? Entä onko tällä kertaa oikean väriset vaunut, vai valitsiko hän TAAS ihan vääränväriset? Onnistuukohan sitterissä keinuttaminen nyt, kun on jo kokemusta vauvojen kanssa olemisesta, vai keikkuukohan uusi bebe liian lujaa kuten siskonsakin aikoinaan? Ja korvikset. Luoja paratkoon, saako tämäkin vauva KORVIKSET??? En saa unta ennen kun saan tietää.
 
Ken guru
Ainahan Martina tekee kaiken päin persettä. Teki ekan lapsen kanssa, ja saletisti tekee nytkin.

Siis tietynlaisten naisten mielestä. Sellaisten, jotka sitten tehtailee tämänlaisia aloituksia tänne.

Onkohan sillä vielä se tappajakoira, joka ei sovi lapsiperheeseen? Entä onko tällä kertaa oikean väriset vaunut, vai valitsiko hän TAAS ihan vääränväriset? Onnistuukohan sitterissä keinuttaminen nyt, kun on jo kokemusta vauvojen kanssa olemisesta, vai keikkuukohan uusi bebe liian lujaa kuten siskonsakin aikoinaan? Ja korvikset. Luoja paratkoon, saako tämäkin vauva KORVIKSET??? En saa unta ennen kun saan tietää.
Apua, meilläkin on muuten nyt valkoiset vaunut. Unohdin että on no no! Vai koskiko se sittenkin vain Martinaa..?
 
Ainahan Martina tekee kaiken päin persettä. Teki ekan lapsen kanssa, ja saletisti tekee nytkin.

Siis tietynlaisten naisten mielestä. Sellaisten, jotka sitten tehtailee tämänlaisia aloituksia tänne.

Onkohan sillä vielä se tappajakoira, joka ei sovi lapsiperheeseen? Entä onko tällä kertaa oikean väriset vaunut, vai valitsiko hän TAAS ihan vääränväriset? Onnistuukohan sitterissä keinuttaminen nyt, kun on jo kokemusta vauvojen kanssa olemisesta, vai keikkuukohan uusi bebe liian lujaa kuten siskonsakin aikoinaan? Ja korvikset. Luoja paratkoon, saako tämäkin vauva KORVIKSET??? En saa unta ennen kun saan tietää.
niin ja se NIMI....mikä on SE NIMI minkä lapselle antavat....varmasti AIVAN väärä!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
"Viima"
Mä olin ekan kuukauden niin löysä lantiosta et olo oli kuinbsmbilla liukkaalla jäällä. No silloin kyl olikin jäätä joka paikas. Mut jo. Ehkäpä pitäis sen kehon hiukan palautua ennen treenejä. Kiire kun ei ole.
 
"huoh"
No haloo taas! Ensinnäkin, Martina Aitolehto on julkisuudenhenkilö. Toisekseen hän sai jo toisen lapsensa, jolloinka tuo vauvansaaminen ei ihan uusi juttu ole. Toisin sanoen: Mitä lukijat mieluiten lukevat? Jotain lätinää "voi voi kun vauva on ihana, onpa sillä pienet varpaat, ah kun se tuoksuu hyvälle, onpa tämä jumalaisen ihanaa" vaiko juurikin jotain sellaista mitä hän kirjoitti? Ketä jaksaa kiinnostaa tissittelyt ja tassuttelut. Kyllä mä luulen että lukijoita kiinnostaa juuri se mitä Martina itsestään kirjoittaa. Esim. itse en ole mistään lymfa-jutuista koskaan kuullutkaan (en kylläkään kyseisen henkilön blogiakaan lue).

Ja sittent se tärkein: Kaikki mitä blogissa kirjoitetaan ei suinkaan ole se kaikki mitä jonkun ihmisen pääkopassa liikkuu!
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Olihan tuossa vauvastakin, että on tärkeää syödä terveellisesti ja monipuolisesti. Muutenkin ihan asiallinen kirjoitus mielestäni. Itse mietin jo nyt että kun saan synnytettyä niin sitten menen lenkille ja salille ja ja...haluan kaikki raskauden aikana tulleet kilot mahd. nopeasti pois.

Ja vauva on silti ihan ykkönen ja tärkein.
Sama mulla.
Mulla liikunta liittyy myös henkiseen hyvinvointiin (vielä enemmän kuin fyysiseen), enkä ole hankalan raskauden takia pystynyt juurikaan liikkumaan, niin oon jo monta kuukautta miettinyt mitä sitten teen kun vauva on syntynyt.
Eikä se mitenkään vähennä rakkautta lapseen.
 
"rrr"
No Martinan Seiska-blogilla voisi kuvitella olevan sellainen kohdeyleisö, jota ei välttämättä kiinnosta vauvajutut?

Eikä kaikki äidit muutenkaan innostu puhumaan pikkuisestaan internetin joka nurkassa, mutta rakastavat niitä silti ja pitävät hyvää huolta.
 

Yhteistyössä