Mitä mieltä talosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pink Poodle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikeahan tuosta on mitään sanoa, kun kuvat esittelevät lähinnä nykyisten asukkaiden sisustusmakua. Edes pohjakuvaa ei ollut.

Teknisesti vaikuttaisi aika tavalliselta oman aikakautensa talolta. Puurunko ja tiiliverhous (hyvä), peltikate, sähkölämmitys (huono) ja lämmönjako lattiaan (hyvä). Vuokratontti näyttää olevan, en osaa suhteuttaa vuokraa mihinkään, kun en tunne paikallista hintatasoa.

Ihan asiallinen.

Sähkönkulutus yllättävän korkea, vaikka on ilmalämpöpumppu ja varaava? takka. Mutta aika muuttovalmis noin muuten. Siistissä kunnossa ja ilmeisesti siististi asuttu. Seinien, kattojen ja lattian väsitykset neutraalit ja siten helppo erilaisellekin sisustajalle. Jos siis ei osaa itse maalata vaikkapa vessan tehosteväriseinää muuksi.

Hinta voi olla Joensuussa korkea, mutta yleensä asuntojen hinnoista myös neuvotellaan eli tehdään vastatarjous.Yleensä hinnoissa maksaa myös osoite....

Tärkeää on myös naapurusto. Ja onko alueelle kaavoitettu mitään, mikä pilaisi asumisen tasoa?

[QUOTE="vieras";27207680]V.Milanna? :O:O[/QUOTE]

Ei asu Milanna täälläpäin :)
Ihmettelen hintaa siksi kun olen pitempään seuraillut tämän alueen myynnissä olevia taloja ja tuo kyllä pompsahti ihan yli. Tietty ainahan pyytää saa :)

[QUOTE="Onkohan";27207610]emäntä Venäjältä, kun tuo sisustusmaku viittaisi siihen suuntaan?[/QUOTE]

Saunassa oli ainakin nimikyltit "Riitta" ja "Seppo".

Mä en näe tuon hillittömän krumeluurin takana muuta kuin ihan peruskämpän ja karmeat tapetit. Hinta on aika hirveä.

[QUOTE="vieras";27207505]Kuka laittaa kattokruunun vessaan?

Järkyttävä hinta, tuolla hinnalla saattaa saada vastaavankokoisen ok-talon pk-seudulta!![/QUOTE]

No ei kyllä saa, paitsi ehkä purkukuntoisen rötiskön :( tai sitten 70-80neliön okt-"tilaihmeen".

En Joensuun hintatasoa tai asuinalueiden arvoja tiedä, mutta mielestäni hintapyyntö on aika korkea. Pohjaratkaisun toimivuutta tai toimimattomuutta ei noiden kuvien perusteella pysty hirveästi arvioimaan. Ilmeisesti talossa on sähkökiuas, koska sähkönkulutus melkoinen ja ulkokuvassa näkyy vain yksi savupiippu, joka ilmeisesti on keskellä olohuonetta olevaa takkaa varten. En henk.koht. ostaisi, vaikka sijaitsisi itselle ihanteellisella paikalla.

Joensuun rikkaiden alueella.siitä tuo hinta. ihmiset taistelee tonteista tuolta alueella(siis rikkaat, silmäätekevät). ei ole siis tavallisen pulliaisten aluetta.

talo ihan kiva mutta sisustuksessa käytetty liikaa hörhelöitä yms.

Mä tunsin jo sen hajuveden tuoksahduksen mikä tuossa vessassa iskee vasten tajuntaa kun sinne menee...

Hieno talo muutoin mutta tuo sisustus on kaukana minun mausta :) Jäätävän kallis talo!

[QUOTE="täti";27207891]Joensuun rikkaiden alueella.siitä tuo hinta. ihmiset taistelee tonteista tuolta alueella(siis rikkaat, silmäätekevät). ei ole siis tavallisen pulliaisten aluetta.

talo ihan kiva mutta sisustuksessa käytetty liikaa hörhelöitä yms.[/QUOTE]

Ei taida olla. Taisteleeko joku vuokratonteista?

Yhteistyössä