Te, joilla kaikki lapset samaa sukupuolta, mistä luulette johtuvan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyselijä"

Vieras
Mistä siis luulette johtuvan, että teillä on pelkkiä tyttöjä tai pelkkiä poikia? Etenkin olen kolmilapsisista tai sitä suuremmista perheistä. Uskotteko, että on vain sattumaa vai uskotteko johtuvan esim. ajotuksesta tai siitä, että mies tuottaa jompia kumpia siittiöitä huomattavasti enemmän kuin toisia?

Helkutin hyvää tuuria :D Vaikkakin mulla on lapsia biologisesati kahdelle eri miehelle, eli ei kolmea samaa sukupuolta saman miehen kanssa.

Enää en jaksa uskoa hyvän tuurin jatkuvan, joten luulen seuraavan lapselle olevan poika. Jos siis neljännen joskus teemme.

Kolme tyttöä, enkä usko oikein mihinkäänä muuhun kuin sattumaan. On laitettu alulle ovulaation ajankohdasta tietämättä ja täsmälleen ovulaation aikaan. Ei harmita, onnellinen olen kolmesta, rakkaasta prinsessasta.:)

Ei tuo ole mikään luulon asia, vaan biologinen tapahtumasarja, johon vaikuttaa pääasiassa sperman koostumus ja pienemmässä määri muut olosuhteet, esim. emättimen happamuus.

Joillain miehillä on kyllä todettu olevan niin, että vain toista sukupuolta olevat siittiöt ovat "käyttökelpoisia". Suurimmalla osalla on varmasti kyse sattumasta.

Yhteistyössä