Kauhee riita miehen kanssa koska ajattelin hommata DNA KYTKYLLÄ GALAXY SII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ööhhm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

ööhhm

Vieras
Eli mulla on tosi surkea kännykkä joka oikeesti murenee käsiin ja tylsää kun ei ole nettiä eikä mitään.. :/ NIIN löysin mielestäni hyvän 24kk kytky sopimuksen.

Samsung Galaxy S II + dna joustava 350 + 350 puheminuuttia tai tekstaria dna liikkuva laajakaista m = 33.90 kk

Kun kerroin poikkikselle tosta nii sai kauheen kohtauksen että kytkyjä ei saa ottaa sun muuta. Mitä mieltä te ootte? Musta toi vaikuttaa ihan hyvältä tarjoukselta? kellään muulla tota kytkyä

Jos miettii että esim dna onni nopealla Internetillä maksaa 12-13 e kuussa, siinä on puheaikaa sen verran etttä ainakaan mulla ei oo tuon lisäksi laskua tullu.
NIIn puhelimelle jää hintaa 20e/kk, eli kahdessa vuodessa 480e. En tiedä paljo se sII maksaa mutta minusta tuo kuulostaa kalliilta, saat tietty ihan ite päättää ootko tuon hinnan valmis osamaksusta maksamaan.

se maksaa joku vähän alle 400, eli eihän tossa tavallaan "häviä" kuin 80e :) mut onko toi onnissa sitten nopeampi netti?

On tä vaikeeta kun ei ole ollut ennen nettiä puhelimessa :D

Siis sä maksaisit 800 euroa kännykästä ja parin vuoden puheluista!!!!

Viimeisin omani maksoi 70€ ja oli mielestäni kallis. Puheluihin kuukaudessa ehkä 3-5€.

Noissa on kaiketi ilmoitettu sen puhelimen hinta? Itse vertailin puhelimen+tarvittavien liittymien hintaa, jos otan kytkyn tai jos ostan puhelimen erikseen jostain. Osamaksulla mun ois tarvinnu se varmaan kumminkin ottaa. Totesin että tulee halvemmaks ottaa puhelin operaattorilta. Mä en oikeen ymmärrä miks jotkut periaatteesta vastustaa noita kytkyjä, vaikka muuten voivat osamaksulla ostaa.

• Tykkää
Reactions: Pinki
Ei ne puhelimet yleensä ole yhtään kalliimpia 2v sopimuksella ku mitä jos ostais suoraan sen puhelimen, joten ihan kannattavaa vaikka mäkin olen ollut vastaan joskus (kun en ole asiasta sen tarkemmin tiennyt).

Siis sä maksaisit 800 euroa kännykästä ja parin vuoden puheluista!!!!

Viimeisin omani maksoi 70€ ja oli mielestäni kallis. Puheluihin kuukaudessa ehkä 3-5€.

Hah joo, varmasti löytyy niitäkin ku on ilmainen puhelin ja eivät soittele ees vuodessa eurolla, mutta se nyt tuskin oli tässä pointti?

Eihän mies sitä ole maksamassa, sä saat itsellesi ottaa ihan mitä haluat, jos olet aikuinen ihminen..

Alkuperäinen kirjoittaja öhhm;27190791:
se maksaa joku vähän alle 400, eli eihän tossa tavallaan "häviä" kuin 80e :) mut onko toi onnissa sitten nopeampi netti?

On tä vaikeeta kun ei ole ollut ennen nettiä puhelimessa :D

379 näkyy olevan gigantin netikaupan hinta. Joten satkun siinä häviäis, eiks sulla tosiaan oo mahdollisuutta sitä ostaa käteisellä, säästät pari kk ja sitten ostat? Tai visalla? Siis mulla on siinä onnissa just tuo sama laajakaista M, en muista paljon siinö oli niitä puheminuutteja, siinä oli erikseen dna-dna minuutit ja erikseen muihin liittymiin.

Mä en noita kytkyjä suosi, sillä puhelin mennessä rikki kolmen kuukauden päästä joudut silti maksamaan sitä pari vuotta, et ois ensimmäinen kelle näin käy. Säästä mielummin ja osta ihan suoraan se puhelin.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
No ei ole rahaa nyt :/ Olen opiskelija niin ei.. tossa on kuitenkin aika paljon noita puhe ja tekstariminuutteja vaikken tiedä saisinko kaikki käytettyäkkään. Kiva että jaksatte auttaa :)

379 näkyy olevan gigantin netikaupan hinta. Joten satkun siinä häviäis, eiks sulla tosiaan oo mahdollisuutta sitä ostaa käteisellä, säästät pari kk ja sitten ostat? Tai visalla? Siis mulla on siinä onnissa just tuo sama laajakaista M, en muista paljon siinö oli niitä puheminuutteja, siinä oli erikseen dna-dna minuutit ja erikseen muihin liittymiin.

Mitä sä selität? Kuuntele näitä nyt sit...!!!
Gigantissa 379e ja tuolla dna:lla 14e kuussa 24kk ajan on yhteensä 336e. Loppuosa tuosta ap:n laskusta koostuu kunnon laajakaistasta ja puheluista. Halpa paketti. :)

[QUOTE="vieras";27190945]Mä en noita kytkyjä suosi, sillä puhelin mennessä rikki kolmen kuukauden päästä joudut silti maksamaan sitä pari vuotta, et ois ensimmäinen kelle näin käy. Säästä mielummin ja osta ihan suoraan se puhelin.[/QUOTE] Kyllä se menee takuuseen jos et oo ite rikkonu puhelintas. Mä en ymmärrä tätä logiikkaa, kun eihän siinä rahaa menetä sen enempää kun jos se heti maksettu puhelin hajoo 3 kk päästä, ottaa se silloinkin päähän yhtä lailla. Toki jos on joku semmonen periaate että vastustaa osamaksuja ylipäätään niin se on eri asia.

Itse ostin about vuosi sitten puhelimen kytkyllä, mutta siihen ei tarvinnut ottaa mitään erityistä puhepakettia vaan sain jatkaa samalla kun mitä jo oli. Muttamutta puhelin tuli aika paljon edullisemmaksi näin kun että olisin maksanut kerralla. Siis useampia kymppejä. Ja sen puhelimenhan voi silti maksaa pois, toki se puhepakettikytky pitää sit vain pitää sen sovitun ajan, mutta sitäkin voi tarvittaessa kyllä muuttaa sinä sopimusaikana.
Ja itse maksan mieluiten ostokseni kerralla, mutta tuossa oli niin selvä säästö plus että olin jo muutenkin kys firman asiakas, enä ollut vaihtamassa, niin mitäpä sen loppupeleissä on väliä?!

[QUOTE="höh";27190942]Älä lähde sille tielle, että kyselet lupaa omien rahojesi käyttöön.[/QUOTE]Just näin! Palstan mukaan ainoastaan MIES joutuu kysymään luvan omien rahojensa käyttöön, mutta NAISELLA on oikeus päättää molempien rahoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Lue lisää;27190955:
Mitä sä selität? Kuuntele näitä nyt sit...!!!
Gigantissa 379e ja tuolla dna:lla 14e kuussa 24kk ajan on yhteensä 336e. Loppuosa tuosta ap:n laskusta koostuu kunnon laajakaistasta ja puheluista. Halpa paketti. :)

Mistä tuo 14 e kuussa oli revitty?

Yhteistyössä