Löytyykö naista?

• Viestiketjun aloittaja "Mies"
  • Ensimmäinen viesti
"Mies"
Kiinnostaisiko ketään naista, mielummin vaikka yh, jolla on jo lapset valmiina tapaamaan miestä. Olen eronnut ja minulla on lapsia ja en mielelläni enää halua lisää. Olen työssäkäyvä ihan mukava, kiltti, rehellinen ja muutenkin kunnollinen mies. En ole mikään komea. Tai on jotkut kehuneet, mutta harvat. Tiedän ettei tämä ole mikään treffipalsta, mutta kun nuo treffipalsta tuntuu niin pinnallisilta, niin ajattelin kokeilla täältä. Mun vaatimukset ei ole kovat. Joku tavallinen nainen. Niin ja olen 06 alueelta.

"nuori äiti"
Saa sitä täältäkin kysellä, vaikka ei treffipalsta olekaan. :) Kannattaa ehkä myös kertoa ikä ja kuvailla ulkonäköä ja luonnetta/omia mielenkiinnon kohteita. Varmasti naisia myös kiinnostaisi minkä ikäisiä ja montako lasta sinulla on. :)

"Mies"
34 v. Olen rauhallinen. Mielenkiinnonkohteita on vaikka mitä. Olen kiinnostunut monenlaisista jutuista. Mulla on 4 lasta. Olen niin huono täässä, kun en ole ennen hakenut seuraa minkäänlaisilla ilmoituksilla, mutta kun ei kiinnosta baareissakaan hypätä.

[QUOTE="nuori äiti";27179891]Saa sitä täältäkin kysellä, vaikka ei treffipalsta olekaan. :) Kannattaa ehkä myös kertoa ikä ja kuvailla ulkonäköä ja luonnetta/omia mielenkiinnon kohteita. Varmasti naisia myös kiinnostaisi minkä ikäisiä ja montako lasta sinulla on. :)[/QUOTE]

Tai laittaa kuva kuvaketjuun, jos on komeampaa sorttia...

"vieras"
Miten mulla on jotenkin sellanen olo, että tää on jonkun tylsän kotiäidin provo? :whistle: Halu testata palstan yh:den epätoivoisuutta ja saada taas jokin haukkumisen aihe ko. ihmisryhmää vastaan??

"Mies"
Siis olen oikeasti mies. Haen mielelläni siksi yh.ta, koska hänellä on jo lapsia, kun en haluaisi enempää. Ja minä ainakin arvostan yh-naisia. He ymmärtävät elämästä enemmän, kuin naiset jolla ei ole lapsia.

"Mies"
Ei varmaan julkisesti. Pitää varmaan keksiä jotain. Pitäisikö vaikka mennä chättiin vai onko jollain hyviä ideoita. Kuten sanoin, niin en ole ennen hakenut seuraa netistä, niin en oikein tiedä kaikkia systeemejä.

[QUOTE="Mies";27180549]Ei varmaan julkisesti. Pitää varmaan keksiä jotain. Pitäisikö vaikka mennä chättiin vai onko jollain hyviä ideoita. Kuten sanoin, niin en ole ennen hakenut seuraa netistä, niin en oikein tiedä kaikkia systeemejä.[/QUOTE]

Voisit ehken tehdä tänne tunnuksen

[QUOTE="Mies";27180167]He ymmärtävät elämästä enemmän, kuin naiset jolla ei ole lapsia.[/QUOTE]

Onpa mustavalkoonen ajattelutapa. Ei sitä elämän ymmärtämistä kattota siitä onko lapsia vai ei. Jotkut vanhemmat on elämästä aivan totaalisen pihalla.

Mä oon 06-alueelta, mutta kiinnostus on tasan nolla miestä kohtaa joka etsii seuraa tätä kautta. Ja varsinki tuo lainaamani lause sai ainaki mut kavahtamaan kauemmaksi.

"Mies"
Onpa mustavalkoonen ajattelutapa. Ei sitä elämän ymmärtämistä kattota siitä onko lapsia vai ei. Jotkut vanhemmat on elämästä aivan totaalisen pihalla.

Mä oon 06-alueelta, mutta kiinnostus on tasan nolla miestä kohtaa joka etsii seuraa tätä kautta. Ja varsinki tuo lainaamani lause sai ainaki mut kavahtamaan kauemmaksi.
Tarkoitin lähinnä tällaista lapsiperheen elämää. Että ymmärtävät sellaista paremmin. Sori, jos ilmaisin asian huonosti.

Yhteistyössä