Siinä yhdessä jaksossa, missä Kaisa joutui tekemään lastensuojeluilmoituksen, tuliko jaksosta mitään kohua?
Minusta oli törkeää, että se näytettiin noin. Ok jos ollut aihetta ilmoitukseen, niin hyvä kun on tehnyt, mutta pakkoko se oli kuvata? Ja kun Kaisa jankutti sitä useaan otteeseen, nin että varmasti katsojille tuli selväksi, että hänen nyt oikeasti piti tehdä ilmoitus.
Taloa kuvattiin sisältä ja ulkoa, eli joka tunnisti talon, niin on tunnistanut myös perheen. Ja nyt tuli katsojille käsitys, että lapsilla tosi surkeat olot. Oikeaa totuuttahan ei tiedetä. Voihan olla että talossa oli vaikka biletetty rankasti viimeaikoina, mutta lapset eivät ole olleet paikalla ollenkaan, ovat olleet vaikka pidemmällä lomalla isovanhempien kanssa tai muuta vastaavaa.
Mielestäni se oli niin törkeä jakso, että en ole sen jälkeen katsonut koko ohjelmaa. Siis en tunne perhettä enkä tapausta ollenkaan, mutta vaikka olisi ollut aihettakin ilmoitukseen ja vaikka lapset ois otettu huostaan, niin ei sitä silti ois tarvinnut tv:ssä näyttää. Vai liekkö vanhemmilta kysytty lupa? En tiedä, mutta sen tiedän, että Kaisan pisteet laski mun silmissä miinuksen puolelle.
Minusta oli törkeää, että se näytettiin noin. Ok jos ollut aihetta ilmoitukseen, niin hyvä kun on tehnyt, mutta pakkoko se oli kuvata? Ja kun Kaisa jankutti sitä useaan otteeseen, nin että varmasti katsojille tuli selväksi, että hänen nyt oikeasti piti tehdä ilmoitus.
Taloa kuvattiin sisältä ja ulkoa, eli joka tunnisti talon, niin on tunnistanut myös perheen. Ja nyt tuli katsojille käsitys, että lapsilla tosi surkeat olot. Oikeaa totuuttahan ei tiedetä. Voihan olla että talossa oli vaikka biletetty rankasti viimeaikoina, mutta lapset eivät ole olleet paikalla ollenkaan, ovat olleet vaikka pidemmällä lomalla isovanhempien kanssa tai muuta vastaavaa.
Mielestäni se oli niin törkeä jakso, että en ole sen jälkeen katsonut koko ohjelmaa. Siis en tunne perhettä enkä tapausta ollenkaan, mutta vaikka olisi ollut aihettakin ilmoitukseen ja vaikka lapset ois otettu huostaan, niin ei sitä silti ois tarvinnut tv:ssä näyttää. Vai liekkö vanhemmilta kysytty lupa? En tiedä, mutta sen tiedän, että Kaisan pisteet laski mun silmissä miinuksen puolelle.