Nukutteko alasti?

• Viestiketjun aloittaja 2 teinin mutsi
  • Ensimmäinen viesti
Gerr
Kyllä nukutaan alasti ja tykätään muutenkin hillua alasti joka puolella :D Rannallekin pitää aina mennä nakurannalle.

Mutta ei sitä nykyään enää oikein osaisi muuten kuin alasti nukkuakaan.

"vieras"
Mä en osaa nukkua alasti, kummittelee mielessä, että joku kävelee aamulla makkariin ja meikäläinen on siellä römpsä levällään :D Harvoin toki vieraampia ihmisiä makuuhuoneessa vierailee, mutta niinkin on joskus käynyt.

"Neith"
joskus jos olen työvuoron jälkeen liian väsynyt etsiäkseni yökkäriä niin nukun pikkareilla.. muutoin on yökkäri aina päällä. poika tykkää nukkua pelkissä kalsareissa, samoin kuin mies

Lapset ja mies vilukissoja, pitävät vaatteet päällä. Mua vaatekappaleet ahistaa, tilanteen mukaan silti toki.
Eli jos on vieraita yökyläs, vaatteet pysyy päällä tai jos itse kyläilen, huomaan kyl sit heräileväni useammin.

En pysty alasti nukkumaan. Oon vilukissa ja yleensä on joku toppi/t-paita ja sexyt flanellihousut :D. Kesäsin yleensä riittää pelkkä toppi ja tietty alushousut. Oon huomannu et hikoilen vaan enempi jos on vähemmän yöllä päällä kun on sit oltava peitto nenään asti tiukasti ympärillä. Jos on jotain päällä ni voi olla jopa kädet peiton päällä.

Yhteistyössä