liian kalliita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N.O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

N.O

Vieras
Olen hinnoitellut kirppari tavaroita. muutamia esimerkkejä

Minymo (en tiedä onko oikein kirjoitettu) talvihaalari ei kulumis jälkiä kuin ehkä jos tosi, tosi tarkkaan katsoo niin polvien kohdalla 28 euroa. 104 cm kokoinen

Lassietec 18 euroa ( hyvä kuntoinen)

Lassien 2 osainen asu 20 euroa, ( 2krt ollut päällä)

sisävaatteet 0,20 cent- 2 euroa.

Luistimet kokoa 28 10 euroa (melkein kuin uudet)

Kaikki on meille uutena ostettuja eli ei 10 kiertäneitä.

Kaveri vaan sanoi et hänen mielestään ylihinnoiteltuja, kun katseli omille muksuilleen. Onko näin?

Minkälaisia hintoja te pidätte??

liian kalliita, itse myyn paljon kirppiksillä, ja esim. yhtiäkään luistimia en ole myynyt alle 10 €, uudehkoista saa helposti parikin kymppiä, vanhemmistakin tuon kympin.

Tästä ekasta haalari merkistä mulla ei ole kokemusta, mutta esim. lassietecistä voit hyvin pyytää pari kymppiä, eihän se oo ku kymppi molemmista, itse olen monesti myynyt takit 12-25 €, ja housut 6-15 €, ja aina on tavara käynyt hyvin kaupaksi.

Riippuu paljon siitäkin millaisia kyseiset vaatteet ovat. Jos sisävaatteetkin on jotain markettikamaa niin niitä en ostaisi mihinkään hintaan kirpparilta. Eli se ei auta jos vaate on halpa jos se on ostajan mielestä jotenkin ruma tai muuten huono.

Sinällään noi hinnat on minusta ihan ok, mutta näkemättä vaatteita en sano mitään ostaisinko. Voi olla että ostaisin pöydän tyhjäksi tai sitten en kelpuuttaisi niistä mitään (vaikka miten olisi hinta huokea)

Itse en maksais kirpparilla noin paljoa ulkovaatteista, enkä luistimista.
Ainakin luistimia saa uutena ihan kunnollisia reilu kaksikymppiä, jolloin kympi käytetyistä(+teroitus on täällä 5e suutarilla) ni ei paljon kannata ostaa käytettynä tuolla hintaa.
Ulkohaalareissa ei tiedä miten on pidetty, joten kaikki tex-vaatteet on tavallana riski, siistikin voi olla pesty pilalle jollioin ei ole vedenpitoa, harva haluaa riskillä ostaa monella kympillä.

Ostajallehan ei ole mitään merkitystä sillä mitä sinä olet tuotteesta joskus maksanut. Aina vedotaan siihen että maksoi niin ja niin paljon joten en myy tämän halvemmalla. Mutta ei ostaja siitä välitä. Ostajalle merkkaa vaan se saako hän sen edullisemmin kuin uuden vastaavan kaupasta ja ennen kaikkea miten paljon edullisemmin. Sen lisäksi tietysti pitää kuosin, mallin, koon jne mallata että ostaja kauppoihin alkaa.

[QUOTE="vieras";27164236]Ostajallehan ei ole mitään merkitystä sillä mitä sinä olet tuotteesta joskus maksanut. Aina vedotaan siihen että maksoi niin ja niin paljon joten en myy tämän halvemmalla. Mutta ei ostaja siitä välitä. Ostajalle merkkaa vaan se saako hän sen edullisemmin kuin uuden vastaavan kaupasta ja ennen kaikkea miten paljon edullisemmin. Sen lisäksi tietysti pitää kuosin, mallin, koon jne mallata että ostaja kauppoihin alkaa.[/QUOTE]

Mä olen ajatellut näin, että jos vaate on kallis uutena niin en myy sitä polkuhintaan käytettynäkään. Kyllähän niitä aina tulee vastaan, jotka sanovat ettei vanhoista saa pyytää noin paljon... No eiköhän se ole ostajan valinta. Jos tuote ei miellytä tai hinta on liikaa, ei tarvitse ostaa. Kaiken olen saanut aina kaupaksi. Eikä merkkivaatteiden hinnoista ole tarvinnut kuitenkaan tinkiä.

Sisävaatteissa on monen merkkistä, metsolaa, lindexsiä, m&i ihan siis laidasta laitaan.

Olen pessyt haalareita ohjeitten mukaan, enempää en osaa luvata.

Luistimia ei tarttee terottaa, ne on valmiiksi terotettu.

Katsotaan miten kauppa käy :) vai käykö ollenkaan :)

voihan olla että saan viedä kamat kierrätykseen..

[QUOTE="a.p";27164281]Sisävaatteissa on monen merkkistä, metsolaa, lindexsiä, m&i ihan siis laidasta laitaan.

Olen pessyt haalareita ohjeitten mukaan, enempää en osaa luvata.

Luistimia ei tarttee terottaa, ne on valmiiksi terotettu.

Katsotaan miten kauppa käy :) vai käykö ollenkaan :)

voihan olla että saan viedä kamat kierrätykseen..[/QUOTE]

Voithan ihan hyvin kokeilla noilla, ja sitten laskea hintoja jos alkaa vaikuttamaan ettei kauppa käy?
Molemmat Lassien ulkovaatteet korkeintaan kuullostivat hieman kalliilta (mutta jos olisi todella iskevän näköiset, t.s. miellyttäisi silmää niin sitten ok. hinta).
Lykkyä kaupoille!

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;27164347:
Voithan ihan hyvin kokeilla noilla, ja sitten laskea hintoja jos alkaa vaikuttamaan ettei kauppa käy?
Molemmat Lassien ulkovaatteet korkeintaan kuullostivat hieman kalliilta (mutta jos olisi todella iskevän näköiset, t.s. miellyttäisi silmää niin sitten ok. hinta).
Lykkyä kaupoille!
Kiitos! :)

Vaatteet on oikeesti silleen tietty vähän hankalia, kun makuja monia. Toivottavasti jollain olisi samanlainen maku kuin minulla :D ja tietty toinen pitää toista merkkiä parempana kuin toista :) mut ihan perus hyvää vaatetta pitäisi olla.

Terotetuista luistimista ei todellakaan paha hinta, jos muutenkin ovat ok kunnossa. Minymon haalarin ottaisin tuolla hinnalla riemusta vinkuen, juuri tuon kokoista olen etsinytkin. Muissakaan hinnoissa ei ole mitään vikaa.

Käy stalkkaamassa muiden hintoja. Meillä on eri kirppareilla erilainen hinnottelu.
Ostin juuri Reimatecin talvihaalarin 8e jossa laput kiinni. Siellä se oli ainakin viikon ollut, eikä kukaan huolinu. Moni mutisi korkeaa hintaa.

Yhteistyössä