Siis voi perse mikä yö takana.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tägi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tilli";27151965]siis nukkuuko ap. ja sen mies erihuoneissa? kun kerran mies nukkuu vierashuoneessa?[/QUOTE]

No ei me nukuta normaalisti ei :D Miehellä oli tyhy ilta eile ja sanoin et jos menee myöhää ni jää toho yläkertaan unillesa,ku noi rappuset narisee aiva raivona,ettei muksu herää :D kyl mie ens yöks takas kainaloon menen :)

Alkuperäinen kirjoittaja tägi;27151917:
Meil se oli tota viime viikol... flunssa ja poskihampaat yhtäaikaa :D on muute huippu yhistelmä....

Toivottavasti hampaat tulis teil pian,ni saisitte nukkua! Voimia!

Meillä ei onneks oo muksu ollu vielä kertaakaan kipeenä, mutta tää hampaiden teko on jotain niin järkyttävää. Kai sen kestäis helpommin jos sais muuten nukuttua, mutta mä en saa iltasin unta ja se on vaan tyhmää sängyssä pyörimistä ja nukahettuani nään painajaisia. Mutta eiköhän se tästä, kyllä noihampaat jo läpi tuntuu että ei kai ne kauaa anna enää odottaaa :) 4 hammasta atulee yhtäaikaa :D Ja kiitti! Saiko teidän ipana hampaat puskettua läpi? :)

Meillä ei onneks oo muksu ollu vielä kertaakaan kipeenä, mutta tää hampaiden teko on jotain niin järkyttävää. Kai sen kestäis helpommin jos sais muuten nukuttua, mutta mä en saa iltasin unta ja se on vaan tyhmää sängyssä pyörimistä ja nukahettuani nään painajaisia. Mutta eiköhän se tästä, kyllä noihampaat jo läpi tuntuu että ei kai ne kauaa anna enää odottaaa :) 4 hammasta atulee yhtäaikaa :D Ja kiitti! Saiko teidän ipana hampaat puskettua läpi? :)

Eipä se anna katsoa. Mut luulen et ne tuli,koska poju nukkuu yöt eikä kiukkua enää. Ne oliki sit meijän vikat hampaat :D nyt on jätkällä kaikki hammit suussa :D jee....

Alkuperäinen kirjoittaja tägi;27152162:
Eipä se anna katsoa. Mut luulen et ne tuli,koska poju nukkuu yöt eikä kiukkua enää. Ne oliki sit meijän vikat hampaat :D nyt on jätkällä kaikki hammit suussa :D jee....

Mäkin haluun et mun vauva tekee kaikki hampaat :O Meillä on vasta 8. Tää kaveri pitää yhen tai pari yötä viikossa hereillä, muuten nukkuu tosi hyvin niin vaikee arvioida koska ne sieltä putkahtaa. Ja se kyllä puree kovaa jos yrittää suuhun kurkkia :laugh: Onnee jätkälle hampaista :D

Me valvottiin melkein puoleen yöhön miehen kanssa leffaa katsoen, sitten kun päästiin sänkyyn niin mies nukahti parissa sekunnissa, mä pyörin tunnin unettomana sängyssä, ja kun viimein nukahdin niin poika heräs ja alko itkeä hampaitaan.
Kolme kertaa nousin sen kanssa tunnin sisällä eikä meinannu rauhottua millään. Annoin sitten särkylääkettä ja otin viereen nukkumaan. Eikös se pyöri ja potki ja läpsi unissaan :headwall: Ja heräs uudestaan heti kun mä olin just nukahtanu. Ja ylös pompattiin vähän enennen seittämää, aaaaarrgh! Väsyttääääää |O

Mulla oli ihan samanlainen yö, jopa samat kellonajat:O, miten noi miehet saa heti unen päästä kiinni, kun käyvät makuulle mä en ymmärrä?:headwall:
Meillä mies nukkuu vielä niin et vaikka pommi räjähtäis, niin ei varmaan heräis!!

Mäkin haluun et mun vauva tekee kaikki hampaat :O Meillä on vasta 8. Tää kaveri pitää yhen tai pari yötä viikossa hereillä, muuten nukkuu tosi hyvin niin vaikee arvioida koska ne sieltä putkahtaa. Ja se kyllä puree kovaa jos yrittää suuhun kurkkia :laugh: Onnee jätkälle hampaista :D

Kiitti :D oon mie kyl oottanukki et ne kaikki ois tullu..sen verra on tullu valvottua hampaiden kanssa... ne nuo poskihampaat oli kaikkein pahimmat... Vähänkö mie muuten nauroin tolle sun profiilikuvalle,tolle kirahville. Huomaa et on valvonu ku hervottomasti nauraa tollaselle :D

Mulla oli ihan samanlainen yö, jopa samat kellonajat:O, miten noi miehet saa heti unen päästä kiinni, kun käyvät makuulle mä en ymmärrä?:headwall:
Meillä mies nukkuu vielä niin et vaikka pommi räjähtäis, niin ei varmaan heräis!!

Niimpä! Mä oon niin kateellinen sen unenlahjoista, kun toinen nukkuu koska vaan ja missä vaan. Mut ehkä se tarvii tota nukkumataitoa enemmän kun menee aina viideks töihin ja tekee kellonympäri päiviä :confused:

Mitä leffaa katoitte? :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja tägi;27152377:
Kiitti :D oon mie kyl oottanukki et ne kaikki ois tullu..sen verra on tullu valvottua hampaiden kanssa... ne nuo poskihampaat oli kaikkein pahimmat... Vähänkö mie muuten nauroin tolle sun profiilikuvalle,tolle kirahville. Huomaa et on valvonu ku hervottomasti nauraa tollaselle :D

Sama täällä, mä vielä erehdyin luulemaan että etuhampaiden tulo oli kamalan rankkaa :D

Joo toi profiilikuva, ajattelin että pitää saada joku nikkiin sopiva, ton kruunun lisäsin pikkukaupunkilaisen innoittamana :D Väsyneenä on aina hauskempaa, tai jotain.

yö ihan normi mutta aamu yliihana...
näin ihan kuumaa unta ja tuntui tosi todelliselta...sitten vähän havahduin kun joku pökkäs kevyesti masuun...silloin hokasin että rakas oli onnistunut joten vaivihkaa peruuttelemaan tappituntumalle ja onnistunut salaa ohjaamaan aamujöpötyksen sisäänsä...ja nyt vaivihkaa liikehti...ees taas....ouuuuuuuuu.....
perskules...onko tuo raiskas vai salarakastelua.... ;)

[QUOTE="namnamnam";27152449]rakas oli onnistunut joten vaivihkaa peruuttelemaan tappituntumalle ja onnistunut salaa ohjaamaan aamujöpötyksen sisäänsä...ja nyt vaivihkaa liikehti...ees taas....ouuuuuuuuu.....
perskules...onko tuo raiskas vai salarakastelua.... ;)[/QUOTE]

Aika saavutus :laugh: Notkee kaveri toi sun rakkaas :xmas:

Kuulkaa, oottapaaka kun lapset tulee teini-ikään niin tiedätte mitä on murehtiminen ja valvominen. Pienet lapset pienet murheet ja isot lapset isot murheet - se menee just näin ! Pienet yövalvomiset vauvan kanssa ei ole yhtään mitään. Nyt lasten tullessa teini-ikään niin kyllä se huolen määrä + valvominen on ihan ihan toista luokkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tägi;27152849:
On se kyl aika söpö nyt ku oon taas hyväl tuulel... tollane pikku pipertäjä. Eihän se pentu itellen mitää maha :) Ota Ota :D
Mulla ei oo koskaan ollut kissaa. Sellainen ihana löllykkä puskeva kehräävä kolli olisi mahtava :), mutta mun tuurilla tulisi joku kynsivä viirupää katti :snotty:

Voisin joskus ottaakin, kun pienimmäinen lapsikin on sen verran iso että osaa olla ihmisiksi kissojen kanssa. Mutta ekana haluun vielä yhden vauvan :D

Mun yöt on ollu piiiiitkään suunnilleen tälläsiä:

Menen nukkumaan, ni heti ku nukahdan, toinen kissa alkaa raapia ovea. Menen päästämään ulos, niin kattipa ei menekään vaan luimii saunaan.

Menen takaisin nukkumaan, heti kun pää osuu tyynyyn, samainen katti raapii ovea ja tällä kertaa heitän sen ulos.

Menen nukkumaan....toinen katti raapii ovea ulkopuolelta. Päästän sen sisälle. Kissa menee syömään.

Menen nukkumaan ni samantien sisälle tullut katti raapii ovea ja haluaa takaisin ulos.

Meen taas vaihteeks nukkumaan, niin tämä pihalle heittämäni katti raapii ovea, että pitäis sisälle päästä.

Meen nukkumaan viimisen kerran, ehdin nukahtaa ja sitte tuo nuorin neiti jo herää.

*haukotus*

Yhteistyössä