Alkuperäinen kirjoittaja pelkkää negaa;27138907:
voisiko niitä listata tähän, kun niin paljon kuulee ja näkee negatiivisia surullisia asioita.
Etenkin jos ihminen on valmiiksi jo syvästi masentunut ja tuntuu että kaikki kaatuu päälle, on ne positiiviset asiat tervetulleita!
Olin viimeisilläni raskaana, lähdin aamulenkille koiran kanssa, esikoinen nukkui vaunuissa Tultiin sitten siinä kotiin ja aloin riisumaan esikoista, hän heräili ja vaikutti nälkäiseltä, noh syötiin siinä kaikessa rauhassa, laitoin kahvit, pyykinpesukoneen laulamaan. Muistin että koira ei ole saanut ruokaa vielä, ja kun pussin rapina ei aiheuttanut mylvimistä keittiön suuntaan niin huhuilin koiraa. Ei näkyny eikä kuulunu. Alko jo pikku paniikki iskeä, juoksin kämppää ympäri hädissäni. Sitten tuli mieleen että oltiin ulkona. Riensin ulos ovesta, eikä koiraa näkynyt missään, huutelin aikani ja koira onneksi palasi. Sinne oli jäänyt oven ulkopuolelle.
Olisin kyllä halunnut nähdä koiran ilmeen kun mä työntelen rattaita sisään ja lemppaan oven sen nokan edestä kiinni. Koira opetettu niin että jää odottamaan ja istuu sen aikaa että kaikki ovat sisällä, sitten vasta kutsusta tulee viimeisenä. Kauankohan jaksoi istua paikoillaan, tuskin sentään koko sitä n. puolta tuntia
Ennen lapsia olin töissä 25/8. Oli normaalia kiireisempi aamu. Mulla oli hammasharja suussa viuhdoin menemään ympäri kämppää etsien yhtä tärkeää paperia minkä tarvitsin palaveriin. Huomasin myös että työpuhelimeni oli pöydällä mutta hlökohtainen luurini missä lie. Soitin työpuhelimestani hlökohtaiseen luuriini että paikantaisin sen nopeasti, sitten yhtäkkiä muistin missä se kokoukseen tarvittava paperi on. Jätin työluurin hälyttämään pöydälle ja kiiruhdin hakemaan paperia. Puhelin soi, ajattelin että voi prkl, tääkin vielä vaikka niin kamala kiire!!!
Vastasin törkeesti että HALOOOO! Kukaan ei sanonut mitään, "kuka vi**u siellä nyt pelleilee, kukaan ei vastannut vieläkään mitään, haistattelin vielä ja löin luurin korvaan sitten itselleni

Että voi ihminen olla pässi