Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
hyvä että olet julkisesti alkanut itsekin myöntämään oikean minäsi. siinä ei ole mitään hävettävää.![]()
Nyt on vasta ilta, menen parin tunnin sisällä nukkumaan!
Alkuperäinen kirjoittaja möhköwantti;27131696:hyvä että olet julkisesti alkanut itsekin myöntämään oikean minäsi. siinä ei ole mitään hävettävää.
sä olet todistanut idiotismisi jo kauan täällä, siihen ei yhtä ketjua tarvita.Mikähän helvetti sua oikeesti riivaa?
Alkuperäinen kirjoittaja möhköwantti;27131713:sä olet todistanut idiotismisi jo kauan täällä, siihen ei yhtä ketjua tarvita.
Taidat kyllä itse olla se idiootti kun sinulla on niin kova tarve minua semmoiseksi sanoa
Taidat kyllä itse olla se idiootti kun sinulla on niin kova tarve minua semmoiseksi sanoa
![]()
Nyt on vasta ilta, menen parin tunnin sisällä nukkumaan!
annatko särkylääkettä?Huomenta vaan! Kai se on pakko vaan yrittää tsempata, yö meni taas kaikkea muuta kuin putkeen |O
Hereillä oltiin 00.25, 01.40, 3.10, ja siitä viel pari kertaa. Jessus, että voi lapsen hampaiden teko olla rankkaa :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja möhköwantti;27131821:annatko särkylääkettä?
auts, toivotaan että alkaa helpottamaan:hug:Joo, sekä buranaa että panadolia. On muutenkin huonosti nukkuvaa sorttia, tavallisestikin herää 1-2 kertaa yössä joten nää "kipeänä olot" on aina sitten katastrofaalisia.
Nyt kyllä on raukalla suu/ikenet niin turvoksisa etten yhtään ihmettele että kiukuttaa, siihen vielä pikkunuha päälle :attn: