Mitä mieltä olette tämän talon pohjasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En keksi valittamista. Kurakamppeissa pääsee kodinhoitohuoneeseen, kaksi vessanpytyyä, jokaiseen huoneeseen mahtuu tarvittaessa kaksi sänkyä, saunasta pääsee vilvoittelemaan.

Ok. Kelpais, tosin en vuokratonttia huolis.. pitäs sekin ostaa omaks sitten.

Itsekkäänä tahtoisin tuon vaatehuoneen olevan vanhempien makkarissa, toki on voitu ajatella toisin mitä itse.. vessaan läheltä yleensä helpompi yöllä hiippailla ;) Mutta onhan tuossa teinille hyvät oltavat. Oma vaatehuone olis luksusta jokaiselle tytölle varsinkin..

Tosi hyvä pohja. Ei oikeastaan yhtään hukkaneliöitä. Tosi hyvä toi kodinhoitohuone ja siitä saa sit vielä kätevästi tuotua ulkovaatteet eteiseen kun ovat kuivuneet. Kelpais meillekin, mutta paikkakunta vaan on väärä.

En tykkää tupakeittiöstä, vaan haluan erillisen keittiön. Siksi tuo ei minulle kelpaisi. Lisäksi päämakuuhuone on pieni, ja siihen todellakin kaipaisi mieluummin tuon vaatehuoneen. Myös lisämakkarit on pieniä, ja niiden käyttö on siten aika rajattua.

Ei minulle, mutta jos ei näe keittiön puuttumista tai pieniä makuuhuoneita ongelmana, niin ihan ok.

En tykkää vessanpytystä kylpuyhuoneessa enkä siitä että pesutiloihin mennään kodarin läpi.
Makuuhuoneet on aika pienet mutta mua ei haittais, riittävän kokoiset kuitenkin.
Olkkari/keittiö/ruokailutila on kiva ja vaatehuone kunnollisen kokoinen.

[QUOTE="Kotitonttu";27125166]Ok. Kelpais, tosin en vuokratonttia huolis.. pitäs sekin ostaa omaks sitten.

Itsekkäänä tahtoisin tuon vaatehuoneen olevan vanhempien makkarissa, toki on voitu ajatella toisin mitä itse.. vessaan läheltä yleensä helpompi yöllä hiippailla ;) Mutta onhan tuossa teinille hyvät oltavat. Oma vaatehuone olis luksusta jokaiselle tytölle varsinkin..[/QUOTE]

Ja vanhemmat ei voi mennä vaatehuoneelliseen makkariin miksi?

Muutama perus"virhe" mun mielestä tosta asunnosta löytyy, mutta kaikki ovat tyypillisiä nykyaikaisille pohjaratkaisuille. Itse tykkään puulämmitteisestä (mielummin vielä kerta- kuin jatkuvalämmitteinen kiuas) saunasta ja mun pitää päästä omasta makuuhuoneesta kylpyhuoneeseen suoraan, ilman minkään muun huoneen läpi kulkemista.

Vessanpönttö saunan pesuhuoneessa. Ei tarvitse pidempään edes katsella tai miettiä, tipahtaisi omalta ostolistalta välittömästi jos ei olisi aivan hirveän halpa loistavalla paikalla.

Alkuperäinen kirjoittaja En pidä;27125675:
Ko. huone näyttää kyllä niin pieneltä, että aika siinä ja siinä miten sinne parisänky mahtuu. Ainakaan niin, että jäisi vielä kunnolla kulku- ja pukeutumistilaakin.

Onhan huoneissa melkein neliö kokoeroa, perus 160cm leveä sänky menis ihan hyvin, pääty joko ikkunaan tai päätyseinään päin.
Mutta mä en ikinä oo oikein tajunnutkaan mihin aikuisten makkarissa tarvitaan kulkutilaa.

Inhoan ratkaisuja, joissa olohuoneesta/keittiöstä mennään makkariin. Aivan kamala siltä osin, muutoinhan kyseessä on ihan ok perustalo niin hyvässä kuin pahassakin. Pönttö kylppärissä on kanssa aika ikävä ratkaisu...

Anteeks vähän off topic, mut mikä siinä pönttö kylppärissä ratkaisussa on niin kamalaa? Meillä on 4 pientä lasta ja aina jotakin heistä alkaa ihan pissittää saunoessa vaikka olis ennen saunaa käyty vessassa. Kätevämpäähän se on siinä kylppärissä käyttää kuin mennä toiseen päähän taloa.
Ja tuosta olen samaa mieltä, et miks vanhempien makkari pitäis olla suurin, kun siellä käydään vain nukkumassa. Lapset tarvii tilaa leikkeihin.

[QUOTE="vieras";27125811]Anteeks vähän off topic, mut mikä siinä pönttö kylppärissä ratkaisussa on niin kamalaa? Meillä on 4 pientä lasta ja aina jotakin heistä alkaa ihan pissittää saunoessa vaikka olis ennen saunaa käyty vessassa. Kätevämpäähän se on siinä kylppärissä käyttää kuin mennä toiseen päähän taloa.
Ja tuosta olen samaa mieltä, et miks vanhempien makkari pitäis olla suurin, kun siellä käydään vain nukkumassa. Lapset tarvii tilaa leikkeihin.[/QUOTE]

Mun mielestä se pönttö on vaan todella ruma ja vähän ällökin kylppärissä, ja epäkäytännöllinen (ei meillä ainakaan ole tapana hoitaa pönttöasioita niin että muuta perhettä on samaan aikaan samassa tilassa pesulla tai saunomassa). Meillä on kuusi lasta, 3 pientä ja kovin harvoin kellekään kesken saunomisen tulee pissahätä, ja jos tuleekin niin se erillinen vessa ei ole talon toisessa päässä vaan ihan helpon "matkan" päässä.

Yhteistyössä