omg! naapurissa asuva mies ehdotti sitten seksiä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jamine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jamine

Vieras
meillä on viereiset asunnot ja olemme molemmat sinkkuja. tämä tästä vielä puuttuikin. tosin mies ei ollut mitenkään rivo mutta kuvottaa silti. muutaman kerran ollaan juteltu käytävällä ja hississä. onkohan mies ihastunut? ehdottaako ihastunut mies seksiä? en halua alkaa pelkäämään.

[QUOTE="vieras";27116662]onko se uus naapuri? mulla oli ton tyylinen naapuri ja se muutti justa pois...[/QUOTE]

ehdottiko se samalla tavalla ja oliko ihastunut? tapahtuiko teidän välillä jotain?

[QUOTE="mies";27116691]ihastunut mies ei todellakan ehdota ensimmäisenä seksiä, ei varsinkaan naapurille mutta helpon ja merkityksettömän toosan haistava mies kylläkin[/QUOTE]

ajattelinkin vähän että jotain mätää miehessä on. miten ihastunut mies sitten käyttäytyy?

Mulle ex-naapuri harmitteli tuossa yks päivä ettei sillo tajunnu ehdiotella mitään ku asuin naapurissa...
Tosin en ollut silloin sinkku kuten nyt, nyt ehdottelee, mutta eipä sit sälliä näy...

[QUOTE="vieras";27116712]no ei se ihan noin suoraan sitä kyl ehdottanut. ja oli ihastunut mutta minä en ollut ja annoin rukkaset. Siksi se varmaan pois muuttikin:laugh:[/QUOTE]

kerro enemmän. :D nyt alkoi kiinnostaa onkohan sama mies kyseessä.

"Tota, voitko odottaa jonkin aikaa, kun testit on vasta vetämässä kun tuli viime viikonloppuna pantua 3 eri tyypin kanssa ja yksi niistä oli HIV-positiivinen, enkä oikein tiedä tuliko kumia käytettyä.

Muuten, mulla on sit linnakundi exä, vapautuu tossa parin kk päästä, se on aika mustis, mutta ei se varmaan saa tietää, tosin se kyl istuu just yhden mun hoidon teholle pistämisestä. Tykkääthän sää pissa ja kakkaleikeistä? Mää en vois olla sellasen miehen kans joka ei tykkää kun mää kyykin sen naamalle.

Tykkäät sää siitä kun kasseille laitetaan sähköä? Mulla olis sellainen laite millä se onnistuu!"

"Tota, voitko odottaa jonkin aikaa, kun testit on vasta vetämässä kun tuli viime viikonloppuna pantua 3 eri tyypin kanssa ja yksi niistä oli HIV-positiivinen, enkä oikein tiedä tuliko kumia käytettyä.

Muuten, mulla on sit linnakundi exä, vapautuu tossa parin kk päästä, se on aika mustis, mutta ei se varmaan saa tietää, tosin se kyl istuu just yhden mun hoidon teholle pistämisestä. Tykkääthän sää pissa ja kakkaleikeistä? Mää en vois olla sellasen miehen kans joka ei tykkää kun mää kyykin sen naamalle.

Tykkäät sää siitä kun kasseille laitetaan sähköä? Mulla olis sellainen laite millä se onnistuu!"

Väsynyttä paskaa.

Uusimmat

Yhteistyössä