Viikonlopun kuvaketju? Tehdäänkö? :)

Piti oikein tarkistaa, ja niin se oli, etten puhunut mitään iästä. Sanoin vain housujen olevan liian tiukat, niin kuin ovatkin. Jostain syystä sinä koit sen ikäkysymykseksi.
No, SINUN mielestäsi hänen housunsa ovat liian tiukat. En yleensäkään ymmärrä sitä miksi joku viitsii kertoa omia subjektiivisia , negatiivisia mielipiteitään totena. Jokaisella on oma mielipiteensä. Viisas pitäisi varsinkin negatiivisen mielipiteen omana tietonaan.

Vai menetkö kauoungillakin sanomaan ihmisille, että sinulla on liian tiukat housut, sinula liian löysät, sinulla on vääränväriset hiukset jne.

Ai niin, minä olen nyt tässä ilkeä, koska sinähän et tietenkään pahaa tarkoittanut,kerroit vaan rehellisen mielipiteesi hänen housujensa istuvuudesta. Just. ;)

• Tykkää
Reactions: Queen Blue
Mietin noita haukkujia tässä ketjussa. Siis lauantai-iltana ne jaksaa nälviä ja yrittää loukata tuntemattomia ihmisiä. Launtai-iltana! Missä niiden puolisot on? Eikö niillä ole ystäviä ollenkaan kenen kanssa vaikka istua iltaa tai mennä leffaan tai tehdä jotain kivaa? Ei siinä mitään, jos viettää viikon ns. prime timea netissä toisille mukavasti jutellen ja asioista keskustellen, mutta että alkaa haukkua toisten ulkonäköä ja nälviä siitä?

En mäkään kyllä kehtaisi kuvaani tänne laittaa, jos olisin tuollainen. Paljon helpompi olisi tosiaan näyttää keskaria ja sanoa että "no photo", kuin että joku tuttu tunnistaisi harmaaksi haukkujaksi MitäsNyt-palstalta.

• Tykkää
Reactions: vrs ja chef
Rukoilijasirkka
Tiiättekö, mulla on paljon parempi mieli nykyisin, kun en oo laiitanut tänne enää kuviani, jolloin toi harmaa hyypiö ei saa musta otetta eikä kontaktia. Yhdentekevä ihminen ei enää voi vaikuttaa mun mielialaan ja siihen, miten näen itseni. Noi ilkeilijät vaan yrittää löytää heikon kohdan ja joskus ne löytääkin, koska ei oo vaikeaa olla ilkeä.

En väitä etten enää ikinä laittais kuviani, mutta oon tosi iloinen etten oo pitkäänaikaan laittanut. Kuka ikinä viittiikään noin ilkeä olla, on kyllä ihan surkea luuseri.

"jaa"
No, SINUN mielestäsi hänen housunsa ovat liian tiukat. En yleensäkään ymmärrä sitä miksi joku viitsii kertoa omia subjektiivisia , negatiivisia mielipiteitään totena. Jokaisella on oma mielipiteensä. Viisas pitäisi varsinkin negatiivisen mielipiteen omana tietonaan.

Vai menetkö kauoungillakin sanomaan ihmisille, että sinulla on liian tiukat housut, sinula liian löysät, sinulla on vääränväriset hiukset jne.

Ai niin, minä olen nyt tässä ilkeä, koska sinähän et tietenkään pahaa tarkoittanut,kerroit vaan rehellisen mielipiteesi hänen housujensa istuvuudesta. Just. ;)
Ymmärrän, että yrität epätoivoisesti vaihtaa puheenaihetta. Kyse oli nyt kuitenkin siitä, että sanoin oman mielipiteeni kuvan housuista (en edes kyseisestä ihmisestä housujen sisällä) ja sinä friikkasit ja aloit huudella jostain ikärasismista.

Eli mitä jos selvittäisit ongelmat oman pääsi sisällä, niin onnistut ehkä jatkossa neutraalimmin suhtautumaan myös negatiivisiin kommentteihin.

Mitä tulee siihe, onko sopivaa vai ei kommentoida negatiivisesti joitain täällä olevia kuvia, niin itse ainakin olisin tyytyväinen. Harvemmin kukaan läheinen kehtaa suoraan sanoa, vaikka jollakulla olisi jotain ihan hirveää päällä, joten kannattaisi oikeasti ottaa vaari, kun joku tällaista kanavaa käyttäen sen pystyy kertomaan.

"jaa"
Lopeta jo tuo inttäminen, oletko vähän tyhmä? :O Tuo koko kommenttisi Booty Pepin housuista oli ihan täysin turha.

Mene pois täältä, hus. :x
Eikähän täällä jokainen saa kirjoittaa juuri sellaisia kommentteja kuin haluavat. Käsittääkseni palstan säännöissä ei vielä lue, että jokaisen pitää vain kirjoittaa kehuvia kommentteja, oli viesteissä mitä juttuja/kuvia tahansa?

Ihmeen suuri ongelma teille nyt tuntuu olevan, jos joku kertoo, että kuvassa olevalla emännällä on liian tiukat pöksyt...

• Tykkää
Reactions: rops
[QUOTE="jaa";27116740]Ymmärrän, että yrität epätoivoisesti vaihtaa puheenaihetta. Kyse oli nyt kuitenkin siitä, että sanoin oman mielipiteeni kuvan housuista (en edes kyseisestä ihmisestä housujen sisällä) ja sinä friikkasit ja aloit huudella jostain ikärasismista.

Eli mitä jos selvittäisit ongelmat oman pääsi sisällä, niin onnistut ehkä jatkossa neutraalimmin suhtautumaan myös negatiivisiin kommentteihin.

Mitä tulee siihe, onko sopivaa vai ei kommentoida negatiivisesti joitain täällä olevia kuvia, niin itse ainakin olisin tyytyväinen. Harvemmin kukaan läheinen kehtaa suoraan sanoa, vaikka jollakulla olisi jotain ihan hirveää päällä, joten kannattaisi oikeasti ottaa vaari, kun joku tällaista kanavaa käyttäen sen pystyy kertomaan.[/QUOTE]

Jankuti,jankuti jankuti. Iästä suhteessa pukeutumiseen on usein puhuttu täällä, kyllästymiseen saakka, et sinä mutta moni muu. Lopeta jo, oikeasti. Lue vaikka kirjaa ja käy sitten nukkumaan jooko? :)

Yhteistyössä