Viikonlopun kuvaketju? Tehdäänkö? :)

"pii"
[QUOTE="jaa";27108005]Ihana neule ja tosi hyvän värinen. Mutta taas kerran sinulla on ihan liian tiukat housut. Onko sinulla yksiäkään housuja, jotka ovat oikeaa kokoa, eivätkä kinnaa noin pahasti.[/QUOTE]

Kateellinen....

"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27107589:
Kyseletkö muuten kissojen ja koirien omistajilta onko heidän lemmikeillään hyvä olla? Veikkampa ettet, miksi?
En tarkoittanut pahalla. Mietin vaan, että kärmeksellä olis huonot oltavat toisin kuin kissoilla ja koirilla. Olin väärässä; matelijat voivat (vissiin) hyvin.

[QUOTE="vieras";27108409]Kun tunnut viityvän palstalla niin etkö tajua, jotta kakraa EI LAITETA OSTOSKÄRRYIHIN??!![/QUOTE]

Mitäs tohon ostoskärryjen lastenistuimeen sitten pitäis laittaa? Mäyräkoira?

Joo tiedän että mulla on maha ja allit ja vaikka mitä, ei tarvi erikseen tulla sanomaan xD Mutta tässä minä ja poika n. viikko sitten. :)
Ihana kuva! :heart:

Olisin tosin huolestunut jossei sulla mahaa olisi. Tai alleja, tai niitä muitakaan "vaikka mitää" :) En oo vielä tähän päivään mennessä nähny tyyppiä, jolla ei mahaa olisi ollut :kiss:

• Tykkää
Reactions: Littledeath
Khimaira
[QUOTE="jaa";27108005]Ihana neule ja tosi hyvän värinen. Mutta taas kerran sinulla on ihan liian tiukat housut. Onko sinulla yksiäkään housuja, jotka ovat oikeaa kokoa, eivätkä kinnaa noin pahasti.[/QUOTE]

Liian tiukat?
Kinnaa?

Olisivatko tällaiset paremmat?

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä