Minä aloitan:
Tässä lapsenlapsestani pari kuvaa - ilmeillä mennään
.
Tässä lapsenlapsestani pari kuvaa - ilmeillä mennään
.
Viimeksi muokattu:
Onko tuolla eläimellä hyvä olla?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27107351:
Onko tuolla eläimellä hyvä olla?
Hiukan sä olet hyvä piirtäjä, kateeksi käy.
Kyseletkö muuten kissojen ja koirien omistajilta onko heidän lemmikeillään hyvä olla? Veikkampa ettet, miksi?Onko tuolla eläimellä hyvä olla?
Oi kuin söpö :heart:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27107351:
Itse kyllä kyseenalaistan useimpien koirienkin hyvinvoinnin, samoin kissojen, jos ovat sisäkissoja. Koirien ja kissojen pitäisi saada liikkua vapaasti, ei olle lukittuna neljän seinän sisään koko päivää, poislukien pienet lenkit muutaman kerran päivässä.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27107589:Kyseletkö muuten kissojen ja koirien omistajilta onko heidän lemmikeillään hyvä olla? Veikkampa ettet, miksi?
Ihana neule ja tosi hyvän värinen. Mutta taas kerran sinulla on ihan liian tiukat housut. Onko sinulla yksiäkään housuja, jotka ovat oikeaa kokoa, eivätkä kinnaa noin pahasti.
Mitä väliä sillä on? Kroppa näyttää ihan hyvältä, mutta ahdettuna liian pieniin vaatteisiin, näyttää kuka tahansa typerältä.Kiitos Mitä luulet mikä mun vaatekoko on?
Onko sinulla joku henkinen lukko, joka estää käyttämästä sopivia vaatteita?En valitettavasti voi laittaa enää isompia kuin nuo ovat.