X
XNX
Vieras
Nyt kyselen sellaista. Eli jos itse olet erittäin älykäs tai oma lapsesi on (ja tullut jo aikuiseksi) tai joku tuttusi. Millaisia he ovat olleet taaperoina, leikki-iässä tai alakoulussa. Toki kaikki itseään älykkäinä pitävät voivat vastata, mutta itse laittaisin rajaksi sen, että joko on testissä saanut Mensaan oikeuttavan pistemäärän tai sitten omaa jotain muuta henkistä lahjakkuutta todella paljon. Itse en ajattele Mensa-testejä minään aukottomana juttuna, mutta kumminkin se on jokseenkin yhteismitallinen...
Entäs onko sitten tämmöisiä tapauksia, joissa tunnette että on ollut kyseessä "lapsinero" mutta tullut sitten jonkinlaista suhteellista taantumaa?
Entäs onko sitten tämmöisiä tapauksia, joissa tunnette että on ollut kyseessä "lapsinero" mutta tullut sitten jonkinlaista suhteellista taantumaa?