Sanokaa nyt, että parvekkeettomassakin kerrostalokämpässä pärjää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eee"

Vieras
Nykyisessä kämpässä on ihana parveke, mutta niin vaan on muutto edessä. Potentiaalisin vaihtoehto on parvekkeeton. Pärjääkö sitä ihminen parvekkeettomassakin kämpässä...? Tsempatkaa nyt... :)

Mä asuin parikymppisenä, tai no olihan siinä ranskalainen parveke.. :D Enpä mä sitä liiemmin kaivannut. Riippuu kait kuinka kovassa käytössä teillä on parveke tähän asti ollut, että pärjääkö ilman. :)

hyvin pärjää, saahan sitä ikkunan auki kesällä jos on kuuma. Minä vaihtaisin tämän parvekkeellisen ja pihallisen rivarikämpän samantien parvekkeettomaan kerrostaloasuntoon, jos saisin samaan hintaan huoneen lisää

Asuin menneisyydessä parissakin eri parvekkeettomassa kerrostalokämpässä. Toinen niistä oli opiskelijasolu ja toinen muu vuokrakämppä lähellä Helsingin ydinkeskustaa. Pärjää, mut ei se varsinaisesti kivaa ole..

Asuin ennen parvekkeellisessa asunnossa, nyt ilman. Molemmissa ehdin tupakoimistakin harrastamaan. Parvekkeettomuus harmitti aluksi, mutta ei ole kyllä pitkään aikaan haitannut yhtään. :)

En tupakoi eli se ei sentään ole ongelma. :) Tässä vanhan kämpän parvekkeessa on ollut kivointa se, että kesällä on voinut istuskella siellä lukemassa lehtiä. Ja oon myös tykännyt viritellä sinne kukkalaatikoita, tuijia, jouluvaloja ja sen semmoista :D

(ap)

Kyllä pärjää, mutta ikävä on parvekkeellista asuntoa. Varsinkin kesäisin on inhottava, kun ei saa muuta kuin ikkunan auki. Samoin talvisin jos haluaisi vaikka sulattaa pakastimen, niin ei saa pakastimen ruokia parvekkeelle. Vaatteetkin olisi kiva kuivattaa parvekkeella. En mielelläni muuttaisi parvekkeettomaan asuntoon jos vaihtoehtoja olisi.

Kyllä pärjää, mutta ikävä on parvekkeellista asuntoa. Varsinkin kesäisin on inhottava, kun ei saa muuta kuin ikkunan auki. Samoin talvisin jos haluaisi vaikka sulattaa pakastimen, niin ei saa pakastimen ruokia parvekkeelle. Vaatteetkin olisi kiva kuivattaa parvekkeella. En mielelläni muuttaisi parvekkeettomaan asuntoon jos vaihtoehtoja olisi.

Ei mulla kyllä mitään suurta hinkua ole saada ovea auki, ainakin nykyisessä kämpässä istun tälläkin hetkellä villasukat jalassa ja viltti sylissä, vilukissa kun olen :D Tuo kylmätuotteiden säilyttäminen talvella parvekkeella on kyllä näppärää. Vaatteita en itse osaisi partsilla kuivattaa.

Mut se kukkien kanssa räpeltäminen sitten jää, ja ne jouluvalot ja kynttilät... :(

(ap)

[QUOTE="eee";27092655]Ei mulla kyllä mitään suurta hinkua ole saada ovea auki, ainakin nykyisessä kämpässä istun tälläkin hetkellä villasukat jalassa ja viltti sylissä, vilukissa kun olen :D[/QUOTE]

Mä taas saatan kesällä nukkua koko yön parvekkeen ovi auki ja lisäksi nakuna, jos vaan asuinkerros on sellainen, ettei kukaan ihan äkkiä yritä parvekkeelta sisään...

Lisäksi jos syttyisi tulipalo, parveke olisi aika kätevä paikka odotella palokuntaa paikalle..

Yhteistyössä