Hyvää kannattaa odottaa, vai miten se meni? (lasten kenkätilaus ulkomailta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
En viitsi tänne kopsata, mutta blogissa on noin kilometrin mittainen vuodatus siitä, miten hankalaa on tilata ulkomailta lapsille kengät!

Ei jösses...jos olisin alussa tiennyt mitä kaikkia mutkia tulee matkaa, niin olisin jättänyt koko homman väliin. Mutta näin jälkikäteen pitää kyllä sanoa, että kyllä kannatti. On nää kengät melko ihanat <3

Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa

Oisko jotain kivoja nettikauppoja vinkata? Nyt mä jo osaan, niin ehkä ensi kerralla ei ole sitten ihan näin hankalaa?! :)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="...";27087111]Paljonko nuo maksoi? Saako palautettua ilmaiseksi?[/QUOTE]

Kumpparit maksoivat 13€/pari.

En tiedä saako palauttaa ilmaiseksi. Mä en TODELLAKAAN lähde nyt mitään palautusrumbaa vääntämään, sillä ei se kuitenkaan onnistuisi multa kuten strömssöössä :D

Koen ennemmin helpommaksi vaikka myydä ne eteenpäin täällä kotosuomessa, sillä eiköhän näin ihanista saappaista joku sen 13 euroa maksaisi mitä minäkin maksoin. Ei paha hinta lainkaan :)

Siksi tilasinkin alkuun vain yhdet kengät, jotta saan sen koon tarkistettua. Seuraavaksi sitten isompi kasa, kun tiedän mitä kokoa tilaan.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Annika";27087128]Siis nuo kengät on ehdottomasti vaivan arvoiset..
Sitä en ymmärrä mikset kirjautunut verkkopankkiin ja tarkistanut osoitettasi sieltä?[/QUOTE]

Kun en tajunnut. En mä ole koskaan osoitettani siellä nähnyt (en tosin ole etsinytkään) joten mä soitin pankkiin. Ei iso vaiva sekään...kun olisin sitten vaan ollut hippasen tarkempi sen osoitteen suhteen :D

Kumpparit maksoivat 13€/pari.

En tiedä saako palauttaa ilmaiseksi. Mä en TODELLAKAAN lähde nyt mitään palautusrumbaa vääntämään, sillä ei se kuitenkaan onnistuisi multa kuten strömssöössä :D

Koen ennemminhelpommaksi vaikka myydä ne eteenpäin täällä kotosuomessa, sillä eiköhän näin ihanista saappaista joku sen 13 euroa maksaisi mitä minäkin maksoin. Ei paha hinta lainkaan :)

Siksi tilasinkin alkuun vain yhdet kengät, jotta saan sen koon tarkistettua. Seuraavaksi sitten isompi kasa, kun tiedän mitä kokoa tilaan.

No ei paha hinta laisinkaan!

Onko Nextissä kaikki kengät saman valmistajan? Jos ei, ne saattaa olla hyvinkin erikokoisia riippuen kengästä ja mallista. Onko sieltä sivuilta mahdollista valita kengänpohjan senttimitta? Tällä tiedolla saat lapsellesi varmemmin sopivat kengät.

[QUOTE="Annika";27087153]Voisin maksaa 13e jos koko on 27..[/QUOTE]

Koko on 26,5.

Mutta en ole omiani siis pois myymässä, sillä eiköhän tuon pienimmän jalka tuosta joskus kasva jolloin nämä on sopivat. Ei haittaa vaikka on sitten kahdet samanlaiset kumppari peräjälkeen, koska mä tosiaan ihastuin näihin kovasti :)

[QUOTE="...";27087157]No ei paha hinta laisinkaan!

Onko Nextissä kaikki kengät saman valmistajan? Jos ei, ne saattaa olla hyvinkin erikokoisia riippuen kengästä ja mallista. Onko sieltä sivuilta mahdollista valita kengänpohjan senttimitta? Tällä tiedolla saat lapsellesi varmemmin sopivat kengät.[/QUOTE]

En tiedä onko kaikki saman, mutta on siellä se kokotaulukko. Sen tulostin ja sitä apuna käytin.

Tuon pienemmän jalka oli 8,5, mutta noita puolikkaita kokoja ei ainakaan noissa kengissä ollut vaihtoehtona. Joten otin koon 9. Mutta se on kyllä NIIN suuri, että se 8 on varmasti sopiva.

[QUOTE="Annika";27087153]Voisin maksaa 13e jos koko on 27..[/QUOTE]

Sen unohdin sanoa, että tuolla ei ole postikuluja lainkaan. Joten jos ihastuit saappaisiin, niin ne saa tosiaan 13 eurolla sieltä tilattua :)

Hauska tarina. :D On ihanat kumpparit kyllä! Itse olen ollut Nextin kanttari kolme vuotta, lasten sisävaatteet ovat melkein kaikki sieltä. Puuvilla on ihanan pehmoista, ja vaatteet pysyvät pitkään hyvinä.

[QUOTE="vieras";27089599]Mitä muotoa sen puhelinnumeron pitäisi olla? :whistle:[/QUOTE]

:D :D :D

Jos klikkasit sitä suomenlipun kuvaa niin ihan vaan se numero ilman mitään suuntia tms.

Yhteistyössä