Voiko deittipalstalta muka OIKEESTI löytää kunnollisen miehen??!

• Viestiketjun aloittaja mitenköhän on?
  • Ensimmäinen viesti
mitenköhän on?
Kun olen kirjotellut yhen tyypin kans ja se vaikuttaa ihan asialliselta,ihan tavi näkönen ,ei komee mut ei rumakaan. Haluaa tavata(ollaan kirjoteltu jo jonku aikaa) mutta kun mä en ole ihan varma ni ymmärtää kuulemma mua ja antaa mulle aikaa.Toi ymmärrys kai tulee lähinnä siitä mitä olen sille kertonut menneisyydestäni(en kaikkea mut pintaraapasun). Mietin vaan et voiko se oikeesti olla sellanen ns.kunnollinen vai mikäköhän se on. Ja juu,tiedän et pitää pienellä varauksella ollla liikenteessä tälläsissä deittipalstaviidakoissa ja muutenkin.

Ja juu,kyllä mä aion sen tavata jossain välissä.

Asenne ja vamma
En usko. Kaikki ovat joko rumia, estyneitä, epäsosiaalisia tai muuten vain epäkelpoja yksilöitä, jotka eivät kykene luontevaan ja tavanomaiseen kontaktiin face to face.

juuh
Voi! Ei oo omaa kokemusta, mutta useampi kaveri on löytänyt miehen deittipalstan kautta. Ja siis sellaisia, joiden kanssa ovat perustaneet perheen, ostaneet asunnon ja elelevät edelleen onnellisina. :)

No kyllä voi. Ja hyvännäköisenkin, jos standardit ei ole luokkaa "Hollywood-tähti photoshop-filtterin jälkeen". Tietysti se saattaa olla sellaista paskassa rämpimistä, mutta jos kuitenkin onnistuu tutustumaan tyyppeihin, joiden kanssa synkkaa henkisellä tasolla, niin kyllä minä kävisin tapaamassakin. Miksipä en?

joop
suosittelen kumminkin treffeille lähtemään mahdollisimman pian ethän sä siinä mitää menetä , eikä tarvii sit pohtii millanen se tyyppi oikeesti on. oon tavaanu muutamankin ihan kivan tyypin netistä, nykyisien aviomieheni tapasin myös nyt 2 v yhessa ja vauva tulossa

Uskon että voi löytää. Tiedän muutaman ihmisen jotka ovat nyt naimisissa nettituttunsa kanssa :D Itse en jaksaisi varmaan lähteä netistä etsimään miestä jos sinkku olisin mutta miksei sieltäkin voi samanlailla löytää rakkautta kuin vaikka lähikuppilasta =) Muista järjestää tapaaminen kuitenkin julkiselle paikalle ja pikkuhiljaa tutustutte sitten ihan livenäkin jos tuntuu vielä tapaamisen jälkeen siltä.

Ei ole kokemusta, mutta ehkäpä voi, en tiedä. Toki hiukan ihmettelen sitä, että miksi ne siellä deittipalstalla roikkuvat, kun onhan noita naisia nyt joka paikka pullollaan muutenkin? Ja toisaalta sitten sekin, että miksi kukaan nainen etsisi seuraa noilta palstoilta, kun sen löytäminen ihan livenä on naisille vielä helpompaa kuin miehille?

Epäilen, että käsitykseni on varmaan vanhanaikainen tms., kun tulee väkisinkin mieleen, että noilta palstoilta hakevat seuraa ne, jotka eivät sitä muuten saa...

kyllä voi.. siellä minäki omani löysin, parisuhteessa keväällä tule sitten 8 vuotta, ja yks lapsi meillä. :) se o tätä nykyaikaa, ennen metästettiin lavatansseissa eukkoja ja ukkoja, nykyää niitä löytää netistä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27078047:
Epäilen, että käsitykseni on varmaan vanhanaikainen tms., kun tulee väkisinkin mieleen, että noilta palstoilta hakevat seuraa ne, jotka eivät sitä muuten saa...
Nykyaikana on hemmetin paljon ihmisiä, jotka eivät sitä seuraa saa. Eivät osaa tyrkyttää itseään ja työ- ja harrastustoiminnasta ei löydy sopivia ehdokkaita. Ihan tavallisia, mukavia ihmisiä, miehiä ja naisia. Tottakai se teknologia tulee mukaan deittailuunkiin, kun se on jo osa kaikkea muutakin normaalielämää :).

• Tykkää
Reactions: shiili
No todellakin voi, ja vieläpä kunnollisen ja hyvännäköisen. Oma rakas sieltä löytynyt ja oli vieläpä ensimmäinen johon netin kautta kunnolla tutustuin, nyt yli 3v yhdessä. Muutaman kaveripariskunnankin juttu samalla tavalla alkunsa saanut. Itse epäröin kauan treffeille menoa, mutta kannatti, kun juttu jo netin kautta sujui niin hyvin. Joten suosittelen tapaamista, mitä siinä menettääkään voi? ;)

• Tykkää
"Maria"
Kyllä voi! Muutaman epäonnistuneen deitin jälkeen tapasin ihanan, järkevän, älykkään ja komean miehen. Nyt ollaan naimisissa, toinen lapsi syntyy kohta.

En mä pitänyt itseänikään mitenkään epäonnistuneena yksilönä kun "jouduin turvautumaan" nettideittailuun. Ajattelin, että enhän mä nyt ainoa tolkun tapaus voi olla. Enkä ollutkaan! Kokemuksia on myös lähipiirissä, pääasiassa positiivisia.

Minäkin suosittelen suht pikaista tapaamista. Siinä ei menetä mitään ja sittenpähän tietää, synkkaako myös irl.

• Tykkää
Nykyaikana on hemmetin paljon ihmisiä, jotka eivät sitä seuraa saa. Eivät osaa tyrkyttää itseään ja työ- ja harrastustoiminnasta ei löydy sopivia ehdokkaita. Ihan tavallisia, mukavia ihmisiä, miehiä ja naisia. Tottakai se teknologia tulee mukaan deittailuunkiin, kun se on jo osa kaikkea muutakin normaalielämää :).
Ehkäpä se on sitten juurikin näin. :)

Tuosta itsensä "tyrkyttämisestä" on vaan kyllä pakko sanoa, että esim. itse en kyllä koe koskaan itseäni tyrkyttäneeni, mutta aina se kumppani vain on jostakin löytynyt. Toisinaan hyvinkin erikoisista paikoista tai tilanteista, mutta kuitenkin. :) Ihmisiinhän törmää ihan joka paikassa ja koko ajan.

mitenköhän on?
Olen siis käynyt muutamilla treffeillä mutta ei oo oikeen kolahtanut,nyt vaan pohdin et onkohan toi oikeesti tuollanen vai esittääkö...
ja juu,ei se mikään kovin komee ole,ihan tavallisen näkönen mutta ei se pärstäkerroin nyt mulle se tärkein kriteeri ole.
Ja joo,saisin kyllä live elämässäkin varmaan sen miehen,ennenkin saanut,viimeksi kesällä mutta en tiiä,jotenkin vaan eksyin tuonne. ja koska tää paikkakunta melko pieni niin en oikeestaan ees halua miestä omalta paikkakunnalta niin missä muuten niitä toispaikkakuntalaisia tapais helpommin ku netissä.

mitenköhän on?
Mä vaan jotenkin emmin koko asiaa.välillä tuntuu et haluun tavata sen ja välillä tuntuu etten halua. ja pelkään saada pakit ja pelkään et se kiinnostuu mut mä en. olenko ees valmis uuteen juttuun vai pitäskö vaan odotella irl jos joku tulis vastaan. kun en mä tiiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27078093:
Ehkäpä se on sitten juurikin näin. :)

Tuosta itsensä "tyrkyttämisestä" on vaan kyllä pakko sanoa, että esim. itse en kyllä koe koskaan itseäni tyrkyttäneeni, mutta aina se kumppani vain on jostakin löytynyt. Toisinaan hyvinkin erikoisista paikoista tai tilanteista, mutta kuitenkin. :) Ihmisiinhän törmää ihan joka paikassa ja koko ajan.
Eri ihmiset kokevat tietysti eri asiat tyrkyttämiseksi. Ja jotkut ei löydä minkään sattumankaupan kautta sitä puolisoa, käy vaan ns. paska mäihä. Tai sitten kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Kyllä nuo deittipalstat on nykyään ihan normaali-ihmisten juttuja, ei enää saamattomien luusereiden tai stalkkaajien.

Yhteistyössä