Voiko plussa tulla myöhään kolmannen kanssa, vaikka aikaisemmin tullut heti? Myöhään plussanneita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta hajoaa pää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta hajoaa pää

Vieras
Taidan olla sekoamassa... Kuukautiset ovat VIISI päivää myöhässä, mutta testi näyttää negaa... Raskaus ei ole suunniteltu, joten en mielestäni kuvittele näitä kaikkia oireitakaan... Tervetullut lapsi kyllä olisi. Nyt juuri tuntuu, että haluaisin edes vastauksen johonkin suuntaan!

Rinnat arat, vatsaa nippailee, suuta kuivaa, väsyttää kuin pientä kylää... menkkoja ei näy, ei kuulu ja tänä aamuna tuli Prisman testillä (Pregent stick) todella haalea väritön viiva (viivan paikka???). AAAARRRGGHH!!! Kun saisi sen vastauksen edes johonkin suuntaan!!! :xmas:

Mä olen neljä kertaa saanut, plussan testiin kun on muutaman päivän myöhässä. Aiemmin en koskaan, voisi toki olettaa et pitäs jo todellakin näkyä.
Testaa sillä viikkonäytöllisellä niin ei tarvi arpoa viivanpaikkoja tai haamuja.

[QUOTE="vieras";27074189]Mä olen neljä kertaa saanut, plussan testiin kun on muutaman päivän myöhässä. Aiemmin en koskaan, voisi toki olettaa et pitäs jo todellakin näkyä.
Testaa sillä viikkonäytöllisellä niin ei tarvi arpoa viivanpaikkoja tai haamuja.[/QUOTE]

No niinhän sitä luulisi, enkä pidä tuota Prisman testiin tullutta viivaa kyllä sellaisena viivana... :/ En kyllä jaksa uskoa että kuvittelen nämä kaikki oireetkaan! Hulluksihan tässä tulee... :laugh:

Yhteistyössä