Voi peppu...

Anoppi on mennyt ostamaan meidän 2v tytölle punaisen toppahaalarin, merkki on Polarn O pyret (?). Noh, eipä muuta mutta tyttö INHOAA punaista väriä, en tiedä miksi, ja just katoin et tuo taitaa olla joku pirun hintava haalari.
Tiedän ettei tyttö suostu tuota päällensä laittamaan ilman huutoa. Miten sanoa erittäin herkkähipiäiselle anopille, että jos voisi palauttaa haalarin (kuitti on tallella, kun ei ollut varma koosta)...? Muutenkin, tuo on ihan liian kallis mielestäni, tyttö kutenkin rymyää sen rikki alta aikayksikön.:rolleyes:

Anoppi on ihana, mutta suuttuu vaan niin kovin herkästi, välillä ihan hölmöistäkin asioista... :|

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27066183:
Saako teidän 2v (!!) lapsi päättää, minkä haalarin pukee ylleen?

t. natsiäiti
Eikä! Arvasin et joku kysyy tätä, meinasin muokata tota viestiä, mutta halusin katsoa olenko oikeassa ja olinhan mä. :stick:

Siis ei tod päätä mitä puetaan päälle, mutta jostain syystä vihaa kirkkaanpunaisia vaatteita (sanoi että ne on "ilkiän näköisiä"?????). Joten olen tässä yhdessä asiassa joustanut. Muuten pukee päällensä minun valkkaamat vaatteet (tai siis minä puen ne mitä ei itse osaa, selvennetään nyt tämäkin asia :LOL:).

En tajua miksi väkisin pukea sitä punaista, jos kerran on "ilkeä väri". Tuskimpa tämä vaihe kauaa kestää. :rolleyes:

Meillä kyl 2-vuotiaat on pukenut ne vaatteet päälle mitä vanhemmat on valinnut. Nyt tuo poika on 1v8kk ja ei se ainkaan vielä osaa edes sanoa tai ilmoittaa mitään lempiväriään.
Älä opeta liian hyvälle,muuten olet kusessa hetken päästä ku nytkin jo kuulostaa pahalle

• Tykkää
Reactions: Pumpe
Meillä kyl 2-vuotiaat on pukenut ne vaatteet päälle mitä vanhemmat on valinnut. Nyt tuo poika on 1v8kk ja ei se ainkaan vielä osaa edes sanoa tai ilmoittaa mitään lempiväriään.
Älä opeta liian hyvälle,muuten olet kusessa hetken päästä ku nytkin jo kuulostaa pahalle
Todella iso ongelma olevinaan. Mie ehdottasin että sen kuitin kanssa kävisitte vaihtamassa puvun toisen väriseen.

Todella iso ongelma olevinaan. Mie ehdottasin että sen kuitin kanssa kävisitte vaihtamassa puvun toisen väriseen.
Huoh. Ei se MINULLE ole iso ongelma, vaan anopille (sanoin äsken puh että käydäänkö haalari palauttamassa, senkin takia että on liian hintava)!

Tiedän että hänellä on vähän rahaa käytössään, enkä haluaisi hänen tuhlaavan niitä tämmöiseen, kun me pystyttäis ostamaan talvivaatteet ihan itse, sanoinkin anopille että ostaisi itselleen jotain kivaa, kun ei ikinä osta mitään itselleen. Ei kuitenkaan suostu pukua palauttamaan.
Noh, siedätyshoito punaisen pelkoon alkaa nyt.:rolleyes:

"mei"
Meillä taas toisinpäin.
Anoppi raahaa kirpputorilta vaatteita ja tavaraa satojen eurojen arvosta. Jotenkin koukussa shoppailuun,
Itse mieluummin ostan sen YHDEN hyvän haalarin kuin 10 huonoa,käytettyä,ja osittain rikkinäistä..Kaapit on täynnä,en voi myydä facebookin kirppareilla kun anoppi siellä kyttää,en myöskään voi viedä kirpputorille kun anoppi on siellä päivittäin kiertämässä.
laitan roskiin :D

"mie"
No eikö lapsella saisi olla mitään omia mielipiteitä? Mielestäni se ei ole kauhea asia, jos jostain väristä lapsi ei pidä, niin sitä kunnioitetaan. Lapsi saattaisi jopa luulla että häntä kuunnellaan ja tuntea itsensä arvostetuksi....

Ei se nyt vielä ole vanhempien pompottamista ole.

• Tykkää
Ei se anoppi suostuis vaihtaan toisen väriseen haalariin? En mäkään pue pojalle päälle sellaisia vaatteita mitä se ei ite halua.. miks tapella tuollaisesta asiasta ja aiheuttaa ne kamalat itkupotkuraivarit? :D
ja joo oon varmaan vaikeuksissa tulevaisuudessa sen kanssa :)

• Tykkää
"vieraileva tähti"
Koska noi on oikeasti hyviä ja kestäviä haalareita, niin mä kehuisin anopin valintaa ja kertoisin tuosta väriongelmasta. Voisivat käydä lapsen kanssa yhdessä vaihtamassa mieluiseen väriin. Saisvat yhteisen shoppailuretken samalla.

• Tykkää
Reactions: Pumpe ja MorbidMama
"Vieras"
Oletteko sovittaneet haalaria? Kun sillä kyykistyy tai kurottelee se voi hyvinkin olla väärän kokoinen. Tai jos lapsellajo on haalari, pyydä kuitti javaihda kaksiosaiseen pukuun.

"Vieras"
No käy vaihtamassa se toisenväriseen? Laadukas haalarihan se on, kannattaahan se käyttöön ottaa. Jo s äitis kysyy miks väri on vaihtunut niin sanot että kävitten vaihtamassa kokoa eikä samanväristä ollutoikeaa kokoa jäljellä.

• Tykkää
Näin juuri
[QUOTE="Vieras";27066695]No käy vaihtamassa se toisenväriseen? Laadukas haalarihan se on, kannattaahan se käyttöön ottaa. Jo s äitis kysyy miks väri on vaihtunut niin sanot että kävitten vaihtamassa kokoa eikä samanväristä ollutoikeaa kokoa jäljellä.[/QUOTE]

Tätä samaa ajattelin ehdottaa, kaikki voittaa :)

Yhteistyössä