Ostin netistä hygieniaosaamistestit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
vaikka on hygieniapassi olemassa, halusin tarkista omat taidot, kun tarvitsen nämä tulevan varteen, että muistanko mä kaikki oikein ja kaikki yli 200 tai en tiedä tarkaan kuinka monta kysymyksiä siellä oli voi olla jopa 500 kun kesti:D. Niin huh sain kaikki vastaukset oikein:O

samalla uudet aivot kun oot jo dokannut vanhat ja suksi sitten vittuun!

miks mä tarvin uudet aivot jos omatkin toimii hyvin:). En osaa dokata kuitenkaan sillä tavalla että aivon menee, eilenkin oli taas party ja vain 5 annosta meni:O ei mahtu enää sen enempää ja voi kun tääkin riittää nyt taas kuukaudeks:X tai ehkä pidemmäks, kun nyt kesää loppu ei enää kiva bileetta

[QUOTE="Vieras";27063649]Miksi ostit testin? Voihan siellä testata itseään ilmaiseksi.[/QUOTE]

ne on aika huonot ne ilmaiset:) tämä on sellainen helpokäytöinen

[QUOTE="Vieras";27063820]En ymmärrä mihin tarvit sitä jos sinulla on jo hygienipassi( kortti) kädessäsi.[/QUOTE]

siks kun haluasin tarkista omat taidot, kun tarvitsen ne ihan pian:)

Ensimmäisen kerran joudut tekemään töitä? Maksatko itsellesi normisti pimeänä palkan?

ensimmäistä kerta? Olen tehnyt työtä 16v alk
-hernet
-mansikkat
-siivoja 2ssa eri paikassa
-toimisto hommia 3kk kesällä, papereiden järjestely
-tarjoilija (fransmanni, Malibu, kahvila ja oliko joku vielä paikka...)
-lehden jakaja (kamala työ)
-strippari(clubissa, keikkoja yökerhoissa ja messulla kerran)
-nettivaate kauppa
-Turussa oma liike (naisten vaatteet ja hiuspidennykset, korut
ja nyt taas 3 firma+ käyn ymäri Suomi mainostamassa yks tuote ja myymässä, on muutakin mitä teen ja vielä yks tosi iso projekti mietin ja vielä kerenyt 3 lastakin tehdä, hakea maailman parasta miestä ja muuten asiat suht ok:)

Yhteistyössä