Voi Astrolabe ja Data!

• Viestiketjun aloittaja Ihquuu
  • Ensimmäinen viesti
Emmekö sitten saisi? Eiköhän moni muukin tekisi samaa jos puoliso palstailisi täällä.
En tekis. En mä FB:ssäkään käy kaikkia sen päivityksiä tykkäämässä eikä se mun. Eikä meillä siellä ole mitään "kävinpä saunassa" ja toinen käy tykkäämässä ja kommentoimassa että "hihi ;)"

Musta tuollainen on NIIIIIIIIIIIIIN lapsellista!

Mun siskosta tulee ihan mieleen te. Tai te muistutatte mun siskoa. Sen pitää KAIKKI jakaa naamakirjassa ja sit kun sitä ja sen (nykyistä ex?)miestä näkee livenä, ni ne on koko ajan nuohoomassa käsi kädessä ja nuolevat toisiaan ja tuijottelevat silmiin ja hyi oksetus. Meillä on hyvä parisuhde ja jos meillä on vieraita, ni saatettaan ohimennen pusu mojauttaa tai silittää hartiasta esim. ohi kulkiessa tai pitää kättä reidellä jos istutaan sohvalla mutta semmoinen kokoaikainen kuteminen ja toisen lääppiminen JULKISILLA PAIKOILLA ja silloin kun paikalla on muita, on musta lähinnä vitun noloa, lapsellista ja pakko sanoa, et siitä tulee vähän semmonen "feikki" fiilis.

Mutta ihan jatkakaa valitsemallanne tiellä, mä yritän päästä ärsytykseni yli, ymmärtämään musta ei kyllä ole.

bpgb
Alkuperäinen kirjoittaja öö-ö;27058750:
Tämä lause oli puhdasta lapsellisuuta.
- sinä olet lapsellinen
- eikun sinä olet lapsellinen
-eikun sinä!!
plää plää :D

Musta ei oo mitään pahaa osoittaa rakkauttaan toistaan kohtaan, ihan sama kuinka kauan olleet yhdessä, tai kuinka kauan tunteneet tai miten ovat tunteneet ja ovatko naimisissa. Huoh. Ihan sama miten rakkautta kukin tykkää ilmaista, ja hyvähän että ilmaisevatkin! :D
voi blääääähhhh!

[QUOTE="vieras";27058757]Mitäs tässä nyt niin ihmeellistä on, ihmiset vaan reagoi Datan ja Astrolaben käytökseen. Itsepähän tuovat itsejään esille.[/QUOTE]

Eli palstalaisten mustamaalaukseen perustuvat ketjut ovat ihan täysin oikeutettuja, jos palstalaiset itse "kerjäävät" sitä? Just. Tuohonhan koulukiusauskin perustuu, eli kiusaajat ja heidän peesaajansa pitävät kiusattuja ärsyttävinä tyyppeinä jotka ansaitsevat tulla kiusatuiksi. Ihan alakoulumeininkiä täälläkin joskus.

• Tykkää
Reactions: Uudi
peesaus
En tekis. En mä FB:ssäkään käy kaikkia sen päivityksiä tykkäämässä eikä se mun. Eikä meillä siellä ole mitään "kävinpä saunassa" ja toinen käy tykkäämässä ja kommentoimassa että "hihi ;)"

Musta tuollainen on NIIIIIIIIIIIIIN lapsellista!

Mun siskosta tulee ihan mieleen te. Tai te muistutatte mun siskoa. Sen pitää KAIKKI jakaa naamakirjassa ja sit kun sitä ja sen (nykyistä ex?)miestä näkee livenä, ni ne on koko ajan nuohoomassa käsi kädessä ja nuolevat toisiaan ja tuijottelevat silmiin ja hyi oksetus. Meillä on hyvä parisuhde ja jos meillä on vieraita, ni saatettaan ohimennen pusu mojauttaa tai silittää hartiasta esim. ohi kulkiessa tai pitää kättä reidellä jos istutaan sohvalla mutta semmoinen kokoaikainen kuteminen ja toisen lääppiminen JULKISILLA PAIKOILLA ja silloin kun paikalla on muita, on musta lähinnä vitun noloa, lapsellista ja pakko sanoa, et siitä tulee vähän semmonen "feikki" fiilis.

Mutta ihan jatkakaa valitsemallanne tiellä, mä yritän päästä ärsytykseni yli, ymmärtämään musta ei kyllä ole.
Niin peesi!!!

[QUOTE="vieras";27058766]Ihme kiusaamista Lunaticia kohtaan. Saisi modet poistaa tämän.[/QUOTE]

Eli Lunatic saa haukkua muita käyttäen halventavia termejä, mutta kukaan ei saa kritisoida täysin asiallisestikaan Lunaa? Millä tavalla viestini oli mielestäsi kiusaamista, mutta Luniksen viesti ei?

• Tykkää
Reactions: Queen Blue
"vieras"
Eli palstalaisten mustamaalaukseen perustuvat ketjut ovat ihan täysin oikeutettuja, jos palstalaiset itse "kerjäävät" sitä? Just. Tuohonhan koulukiusauskin perustuu, eli kiusaajat ja heidän peesaajansa pitävät kiusattuja ärsyttävinä tyyppeinä jotka ansaitsevat tulla kiusatuiksi. Ihan alakoulumeininkiä täälläkin joskus.
Pata kattilaa soimaa..

aapp
no ei kyllä ole sama asia. Eihän aloituksessa varsinaisesti kiusata, vaan kysytään miksi pari tekee näin? Se on kiusaamista jos aletaan henkilökohtaisuuksiin. En ole sitä huomannut tässä ketjussa. Milanna-ketjuissa kylläkin ja pahasti. Siltikin ne on vaan jatkuvasti etusivulla.

no ei kyllä ole sama asia. Eihän aloituksessa varsinaisesti kiusata, vaan kysytään miksi pari tekee näin? Se on kiusaamista jos aletaan henkilökohtaisuuksiin. En ole sitä huomannut tässä ketjussa. Milanna-ketjuissa kylläkin ja pahasti. Siltikin ne on vaan jatkuvasti etusivulla.
Olen Suzien kanssa samaa mieltä. Lässyttäjä-ufoksi kutsuminenko ei ole kiusaamista? Lunatic on ilkeä ja pahansuopa ihminen, ja täällä vaan suurimmaksi osaksi peesaillaan ja puolustellaan häntä, ja kaikki tyyliin haluaisivat tavata hänet jne. Olen aika uusi palstalla, mutta hän on täällä yksi epämiellyttävimpiä palstapersoonia, ja mammat joukolla nuolevat hänen takapuoltaan. Ei ymmärrä ei.

"vieras"
Mun mielestä Datan ja Astrolaben lässytykset on ärsyttäviä, mutta sillä mitä muuten tekevät ei ole kyllä tämän asian kanssa mitään tekemistä, eikä se edes kuulu kenellekään. Fiksuja ihmisiä ovat, ihmettelen vaan että miten ovat tässä yhdessä asiassa vajonneet niin alas.

[QUOTE="höh";27058847]itse kiusaat ihan samalla tavalla.[/QUOTE]

Missäs kohtaa käytin halventavia termejä? Ja "lässyttävä ufoko" ei sellainen ole? Ihmetyttää vaan vähän joskus täällä tämä meininki.:(

niin varmaan
Olen Suzien kanssa samaa mieltä. Lässyttäjä-ufoksi kutsuminenko ei ole kiusaamista? Lunatic on ilkeä ja pahansuopa ihminen, ja täällä vaan suurimmaksi osaksi peesaillaan ja puolustellaan häntä, ja kaikki tyyliin haluaisivat tavata hänet jne. Olen aika uusi palstalla, mutta hän on täällä yksi epämiellyttävimpiä palstapersoonia, ja mammat joukolla nuolevat hänen takapuoltaan. Ei ymmärrä ei.
Aika hitsin hyvin sulla on ns. palstakieli (esim. "mammat" sanan käyttäminen, kun haluat osoittaa omaa ylemmyyttäsi) hallussa ollaksesi "aika uusi" palstalla. Tietysti aika uusi on suhteellinen käsite: jollakin se voi tarkoittaa viikkoja, toisella vuosia. :D

Yhteistyössä