aapp
en ole kateellinen. Miksi olisin?Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;27058231:kyllä aloittajan tekstistä nyt loisti se suomalainen kateus kauaksi
en ole kateellinen. Miksi olisin?Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;27058231:kyllä aloittajan tekstistä nyt loisti se suomalainen kateus kauaksi
Minä oon snickersMie oon Mars ja Data on aurinko. Horoskooppien mukaan.
Jaa, minusta siinä loisti vain puhdas ärsytys noita lässyttäjä-ufoja kohtaan.Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;27058231:kyllä aloittajan tekstistä nyt loisti se suomalainen kateus kauaksi
Ei varmasti pidä paikkansa. Tuota kateuskorttia otetaan esille aina kun muuta ei keksitä. Mulla esim. loistava parisuhde, ihana perhe, ja toivon myös samaa kaikille muille. Myös Datalle ja Astrolabelle. Mutta tuo niiden lapsellisuus on kyllä jotain ihan uskomatonta. Ihan Sinä&Minä tasoista juttua, ja jokainen sen tietää että toista ei voi tuntea minkään palstan perusteella, eikä viikon tuttavuuden perusteella. Aivan lapsellista, naurettavaa ja typerää touhua heiltä, kaikki kaikin puolin, keiju, leiju höpinöineen. Ja lapsellista tuoda kahdenkeskisiä juttujaan joka käänteessä esille.Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;27058231:kyllä aloittajan tekstistä nyt loisti se suomalainen kateus kauaksi
Nyt puhut jo mummeliisaa.Itehän työ enempi meitin suhetta ruoditte. Henkinen kypsyys jättää kyllä arvailujen varaan.
Ihan puhdasta ärsytystähän tämä. Lapsellista varmasti minultakin, mutta niin on noiltakin.Jaa, minusta siinä loisti vain puhdas ärsytys noita lässyttäjä-ufoja kohtaan.
Tuo on kyllä totta.Elämä on paljon mukavampaa kun ei mieti mikä on noloa ja mikä ei.
Lunatic se osaa aina ottaa ilon irti ketjusta kuin ketjusta <3[video=youtube;PHKdaqLysAY]http://www.youtube.com/watch?v=PHKdaqLysAY[/video]
voi peesaus ja hymiö ja tykkään, tykkään ja tykkään...pusi pusiItehän työ enempi meitin suhetta ruoditte. Henkinen kypsyys jättää kyllä arvailujen varaan.
No mut sie ootkii Kais =)Voi hyvän tähen sentään. Minuu ei ainakaa ärsytä pätkääkään tuon parin onni ja 'lapsellinen' käytös. Meissä jokaisessa asuu pieni lapsi... tai ainakin pitäis asua.
Kun ajattelen itseäni ja mun miestä, niin mitään lällyvaihetta meil ei kosaan ole ollutkaan, mutta rakkaus se vaan jatkuu vuodesta toiseen. Jotkut lällystelee, jotkut toimii muuten vaan 'lapsellisesti', kuten just me.
Tämä lause oli puhdasta lapsellisuuta.Ihan puhdasta ärsytystähän tämä. Lapsellista varmasti minultakin, mutta niin on noiltakin.
Kaikki me tiedetään ketkä sinua tällä palstalla ärsyttävät. Voisitko joskus kertoa keistä pidät, tai jotain muuta positiivista? Olet ehkä kertonutkin, on vaan mennyt multa ohi, ja luulenpa että muutamalta muultakin...Jaa, minusta siinä loisti vain puhdas ärsytys noita lässyttäjä-ufoja kohtaan.
ei tämä todellakaan ole mikään paha, vaan todella nätti-ketju verrattuna jokaiseen Milanna-ketjuun. Niitä on muuten nytkin etusivulla.Joskus vähän ihmetyttää modet. Mitä tällainen täysin turha mustamaalausketju täällä vielä tekee? Palstan säännöissäkin lukee ihan selvällä suomenkielellä mitä kaikkea palsta-etiketti pitää sisällään.Ei tällaista pahansuopaa tuubaa.
Mitäs tässä nyt niin ihmeellistä on, ihmiset vaan reagoi Datan ja Astrolaben käytökseen. Itsepähän tuovat itsejään esille.Joskus vähän ihmetyttää modet. Mitä tällainen täysin turha mustamaalausketju täällä vielä tekee? Palstan säännöissäkin lukee ihan selvällä suomenkielellä mitä kaikkea palsta-etiketti pitää sisällään.Ei tällaista pahansuopaa tuubaa.