I
"ihaa"
Vieras
Olen naimisissa. Olen ihastunut mieheen, joka on myös naimisissa. Näemme pakosti viikoittain. Vaihdamme pitkiä katseita, keskustelemme enemmän kuin muut paikalla olevat keskimäärin. En silti voi olla varma, tunteeko mies yhtään normaalia enempää kiinnostusta minua kohtaan.
Itselläni on vaikea olla tämän ihastumisen tunteen kanssa, kun mies pyörii jatkuvasti mielessä. Ajattelinkin, että mitä jos tunnustaisin ihastukseni miehelle? Jos hän ei tunne laikaan samoin, niin luulen, että omatkin tunteeni laimenisivat ja voisin jatkaa normaalia elämää. Jos hän tuntisi samoin, niin uskon, että pystyisimme silti jatkamaan vain kavereina. Kumpikin on kuitenkin ihan tyydyttävästi naimisissa tahollaan.
Kertoisko siis joku, mitä itse tekisi tilanteessani? Tai on tehnyt..?
Itselläni on vaikea olla tämän ihastumisen tunteen kanssa, kun mies pyörii jatkuvasti mielessä. Ajattelinkin, että mitä jos tunnustaisin ihastukseni miehelle? Jos hän ei tunne laikaan samoin, niin luulen, että omatkin tunteeni laimenisivat ja voisin jatkaa normaalia elämää. Jos hän tuntisi samoin, niin uskon, että pystyisimme silti jatkamaan vain kavereina. Kumpikin on kuitenkin ihan tyydyttävästi naimisissa tahollaan.
Kertoisko siis joku, mitä itse tekisi tilanteessani? Tai on tehnyt..?