Abortti ja raskaustodistus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskastodistuste
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raskastodistuste

Vieras
Voinko saada raskaustodistuksen siitä että olen raskaana, vaikka teen abortin? Ja mistä sen saa? Olen käynyt vasta terveyskeskuksessa hoitajalla ja seuraavaksi kai sairaalaan. Kuntani sosiaalitoimisto vaatii sitä jotta he maksavat abortin.

Ja millainen se on? Maksaako se ja voiko sen kirjottaa kuka vaan; sairaanhoitaja tai lääkäri?

Sitä sopiikin ihmetellä. Mutta mulla on siitä mustaavalkoisella.

Toisaalta vähän kumma, kun jos mulla vaikka olisi polvikipeä niin kyllä laskun maksaisivat ilman diagnoosiakin..?

Mutta mulla nyt on ollut vähän ongelmia sossun kanssa ja luottamus mennyt kun jättänyt laskuja maksamatta aikaisemmin. :( Nyt kai epäilevät, että olen väärentämässä abortti-laskua.

[QUOTE="vieras";27027133]Kai olet tietoinen, että sieltä sossusta saisit rahallista tukea lapsesi hoitamiseen? Ei sinun ole mikään pakko tehdä aborttia.[/QUOTE]

Ei tässä kukaan ole mihinkään pakottanut.

Ei hitto, siinä on elämänhallintaa parhaimmillaan, kun laitetaan sossu maksamaan abortti.

Eikö noista sairaaloista tule aina lasku jälkikäteen, voi kai sen laskun kiikuttaa sossuun. Tai en tiedä, en ole tukia koskaan nostanut.

eikös raskaustodistus oo se, minkä saa neuvolasta vasta, kun on ollut jtn 100pv raskaana? en jaksa laskea paljo se on kuukausissa, mutta voiko sitte muka tehä vielä abortin, ja kuka nyt taas niin hullu ois että oottelis kaikessa rauhassa sen sata pv, että saa sen todistuksen ja sit painelis abortille..

eikös raskaustodistus oo se, minkä saa neuvolasta vasta, kun on ollut jtn 100pv raskaana? en jaksa laskea paljo se on kuukausissa, mutta voiko sitte muka tehä vielä abortin, ja kuka nyt taas niin hullu ois että oottelis kaikessa rauhassa sen sata pv, että saa sen todistuksen ja sit painelis abortille..

Eiköhän kelaa varten raskaustodistus ole aivan eri kuin sossuavarten.

• Tykkää
Reactions: Irski
Ei hitto, siinä on elämänhallintaa parhaimmillaan, kun laitetaan sossu maksamaan abortti.

Eikö noista sairaaloista tule aina lasku jälkikäteen, voi kai sen laskun kiikuttaa sossuun. Tai en tiedä, en ole tukia koskaan nostanut.

Opettelehan käyttämään EHKÄISYÄ!
ja maksa itse omat aborttis äläkä meillä sitä maksata.. on tässä tarpeeks muiden maiden velkoja maksettavana..

Pistää vihaksi tommonen elämäntyyli, että raskaaksi ja sitten abortti,.... no ei oo rahaa, sossu maksaa. Missä omatunto ja moraali? Et paljon välitä muusta kuin laskusta sitten? Että kuka maksaa!

Oletteko koskaan miettineet, aloittajalla on saattanut ehkäisy pettää?
Esim. Pillerit olleet käytössä ja sitten onkin tultu raskaaksi?

Älkää heti syyllistäkö ettei sitä ehkäisyä osattaisi käyttää.

Monesti suurempaa vastuunkantamista on abortoida alkio, kuin antaa lapsen syntyä ehkä epävakaisiin oloihin.

Ihmettelen kyllä, mihin sossu mitään todistuksia tarvitsee. Saat sairaalasta laskun, eikö se riitä todistukseksi että toimenpiteessä on oltu?

Yhteistyössä