???Miksi sä venytit tota kuvaa?
[/URL][/IMG] Mun rakas <3
Jep, aika moni lienee käyttäneen sitä sivustoa joskus.Bongasin mm. Idunnorin ym kumppaneita myös city.fi sivulta =p
Laitoin jo paremman. Tuosta edellisestä oli rajattu koiruli pois, mutta se nyt sitten venytti sen rumaksi, joten otin rajauksettoman.Miksi sä venytit tota kuvaa?
Miksi sä venytit tota kuvaa?
No höh! Mulla ei...Mulla ainakin näkyy venynyt kuva.
Ei enää kun vaihdoit.No höh! Mulla ei...
Mulle tuli sellainen voi vitsi, pitäiskö mennä huomenna lastan kanssa metsäretkelle - olo^ Ihana kuva keittis. Tosi vihreä, eiku vehreä. Hyvä fiilis. Kuvasta jo melkein uskoo että metsässä on ihanaa. (Heh)
Kiitos Ja metsässä ON ihanaa :heart:^ Ihana kuva keittis. Tosi vihreä, eiku vehreä. Hyvä fiilis. Kuvasta jo melkein uskoo että metsässä on ihanaa. (Heh)
Olis jo prkl pitänyt oppia, että kaikkia linkkejä ei vaan kannata avata!
Odota nyt ensin, että käsi/jalka paranee. Älä hosu, metsä odottaa kylläMulle tuli sellainen voi vitsi, pitäiskö mennä huomenna lastan kanssa metsäretkelle - olo
Kiitos Mä olin niin kyllästynyt siihen pitkään tukkaan, mutta ei vaan tullut käytyä kampaajalla. En juuri koskaan jaksanut laittaa sitä, mutta siitä huolimatta latvat aina haurastui ja olivat sellaista ärsyttävää hamppua. Viikko sitten kävin pätkäsemessä tukan pois ja olen itsekin tähän tyytyväinen Alussa kyllä lätkäisin shampoota ja hoitoaineitta ihan liikaa, mutta äkkiä siihenkin tottuiAlkuperäinen kirjoittaja Vau keittiönoita;27018585:Keittiönoita, sinulle sopivat hurjan hyvin nuo lyhyemmät hiukset! Näytät nuortuneen ainakin viisitoista, kaksikymmentä vuotta ja hiuksesi näyttävät nyt ihanan paksuilta ja hyvinvoivilta
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27018555:Kiitos Ja metsässä ON ihanaa :heart:
Toi on kyl aika cool, syö paljon porkkanaa ainakin ihon väristä päätellen.Oi, laitoit kuvan itsestäsi myös.