täten julistan syksyn 2012 virallisen naamakuva-ketjun avatuksi!

arvaten
Alkuperäinen kirjoittaja täh;27009125:
Ihana myssy, mutta miksi sinun pitää aina laittaa noin monta kuvaa? Onko sinulla joku pakkomielle omasta ulkonäöstäsi, kun a) jaksat räpsiä koko ajan kuvia itsestäsi ja b) pakko tunkea aina monta kuvaa yhden sijaan muidenkin katsottavaksi.
d) Datan kiihottamiseksi

• Tykkää
Reactions: Data
Ei tarvitse pillastua; tuo tahti ei vain minusta kuulosta yhtään terveeltä.

Painosi siinä keskimmäisessäkään kuvassa tuskin oli aivan valtava, joten painonpudotustahti n. 6 kg/kk ei ole lähelläkään suosituksia, eikä tuo määrä kiloja varmasti lähde millään "paremmilla ruokatottumuksilla" ja lisätyllä liikunnalla.

Erehdyin siis luulemaan, että sinäkin olisit ollut yksi niistä lukuisista nuorista naisista, jotka rankalla tahdilla pudottavat painoaan syömishäriön siivittämänä (ja joille siitä puhuminen voi olla rankkaa)... Jos kerran olin väärässä, pahoitteluni.
En minä pillastunut. :)
Itseasiassa tuo keskimmäinen kuva ei ole sellainen kuva jossa olisin painavimmillani.
Pituutta 162 ja paino ollut reippaasti yli 80 kilon pahimmillaan..
Pelkkä jatkuva sipsien mussutuksen lopetus,töiden ja koulun aloitus sekä liikunnan ottaminen mukaan elämään todellakin alkoi pudottaa painoa reippaalla tahdilla ja alkuun suurin painon lähtö johtui varmaankin siitä,että nestettä poistui. :)
Lisäksi stressi silloisen eron vuoksi vauhditti laihtumista.
Silloiset thaimaalaiset työkaverit opettivat minulle paremmat ruokatottumukset.
Missään vaiheessa en ole painoindeksin mukaan ollut alipainoinen. :)
Lisäksi salilla jossa kävin ensin kunto- ja sitten potkunyrkkeilyä harrastamassa ja lukkopainia kokeilemassa valmentaja sanoi,että painon putoaminen ei ollut liian nopeaa,kun painoa ei pudotettu syömättömyydellä tai muilla epäterveellisillä tavoilla vaan parantamalla elämäntapoja.
Ja nuo elämäntavat säilyttämällä on myös paino pysynyt hyvänä..jopa raskauden ajan paino oli hyvä,eikä turvotuksia tai kovia painon nousuja tullut,kun herkuttelut on jättänyt yhteen päivään tai vaihtanut karkit,sipsit jne terveellisempiin vaihtoehtoihin.

Henkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin tuo laihtuminen on tehnyt muutoksen parempaan suuntaan.
Eipähän tarvitse kuunnella enää läski lehmä huuteluita.

[QUOTE="vieraana";27011282]En usko, että yksikään joka laittaa palstalle kuviaan, pitäisi itseään rumana tai epäviehättävänä.[/QUOTE]

Mikset usko?
Ehkä jotkut kaipaavat pönkitystä huonolle itsetunnolleen ja haluaisivat edes jostain kuulla jonkin positivisen kommentin ulkonäöstään.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27013400:
Mikset usko?
Ehkä jotkut kaipaavat pönkitystä huonolle itsetunnolleen ja haluaisivat edes jostain kuulla jonkin positivisen kommentin ulkonäöstään.
Mä oon ainakin tullut täysin sinuiksi itseni kanssa (tajusin etten voi muuttua) ja en mä pussia pidä päässäni tuolla ulkona kävellesäni niin miksi täälläkään :)

[QUOTE="vieras";27016170]Tietääkö muuten kukaan onko koskaan käynyt niin et jonkun palstalaisen kuvaa olisi käytetty väärin tai ilman lupaa jossain, ihan missä tahansa?[/QUOTE]

Mun on. Mutta ei kuitenkaan täältä. Mun nimimerkkiä tosin käytetään toisaalla.

Kepsis
[QUOTE="vieras";26986962]No mä olen kyllä eri tyyppi kuin tuo aiempi harmaileva, sattuu vaan sama asia ärsyttämään!

"Mä nään sun IP:n!" Voe luoja!
Tuu kaffeelle vaikka joku päivä ,osoitteen saat mun IP:stä. :D[/QUOTE]

Älä lässytä, osoite löytyy operaattorilta ja sitä ei saa edes poliisi tosta vaan.

Yhteistyössä