BB -wtf

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuka pakottaa katsomaan jos tuntuu tolta :) Telkku kiinni tai kanavan vaihto. Jostain kumman syystä munkin kaveripiirissä on näitä jotka tietää talon tapahtumista ja asukkaista hyvin paljon ja eivät koskaan katso sitä paskaa :D Suuttuvat kun jäävät kiinni katselusta :D

Ei ole vaikea tietää BB:stä vaikkei sitä katsoiskaan, kun joka lööppi ja lehti huutaa kuka on mitä viimeksi tehnyt. Tai riittää kun ava 2+ mitäs nytin..

Yritän juuri saada ääntäni kuuluuviin tästä aiheesta, mutta joku sensuuri iskee. Eli laitanpa mielipiteeni tähän:

Onhan se hyvä, että koko ja ikä ei ratkaise kaikkea, mutta mun mielestä telkkariohjelma, eikä varsinkaan BB, ei ole paras paikka mennä esittämään, että minä kestän katseita vaikka olen ylipainoinen.

Televisio on visuaalinen väline, ja ulkonäkö korostuu siellä muutenkin. Saati sitten ohjelmassa jossa seurataan elämää vuorokauden ympäri ja ympärillä on valtava määrä kauniita, upeakroppaisia naisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27014199:
En tajua miksi pitää ängetä tuollaiseen ohjelmaan jos suihkuunkin pitää mennä vaatteet päällä. Ihan älytöntä ja ällöäkin.

Mä katsoin monttu auki ihan samaa!!! Ensin tungetaan kaikenmaailman Tyrnävän tallityttökisoihin ja iltalehden duckface-kuviin ja sitten kun on tilaisuus näyttää livenä koko kansalle tuutit ja tortut niin ei ei eihän tässä ole häpyä, ei kehtoo.

[QUOTE="nuuh";27014382]Mä katsoin monttu auki ihan samaa!!! Ensin tungetaan kaikenmaailman Tyrnävän tallityttökisoihin ja iltalehden duckface-kuviin ja sitten kun on tilaisuus näyttää livenä koko kansalle tuutit ja tortut niin ei ei eihän tässä ole häpyä, ei kehtoo.[/QUOTE]

Vaikkei tarkoitus olisikaan näyttää mitään, niin eihän kukaan nyt oikeasti peseydy vaatteet päällä. Musta se on hölmöä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei tykkää;27014284:
Yritän juuri saada ääntäni kuuluuviin tästä aiheesta, mutta joku sensuuri iskee. Eli laitanpa mielipiteeni tähän:

Onhan se hyvä, että koko ja ikä ei ratkaise kaikkea, mutta mun mielestä telkkariohjelma, eikä varsinkaan BB, ei ole paras paikka mennä esittämään, että minä kestän katseita vaikka olen ylipainoinen.

Televisio on visuaalinen väline, ja ulkonäkö korostuu siellä muutenkin. Saati sitten ohjelmassa jossa seurataan elämää vuorokauden ympäri ja ympärillä on valtava määrä kauniita, upeakroppaisia naisia.
??? :O

Alkuperäinen kirjoittaja Ei tykkää;27014284:

Yritä sinä nyt jotenkin saada sitä itsetuntoa,niin ei tarvitse tälläisiä "älyn"välähdyksiä kirjoitella.

Yhteistyössä