Kysy mitä vaan englannsta, jos haluat kysy englanniksi., siitä van mutta suiomeksikin voi kysyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja newbie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

newbie

Aktiivinen jäsen
25.08.2012
1 101
0
36
Voisimme testata teidän, jotka osaatte edes jotenkin englantia.....ei oteta tosissaan eikä takerruta toisten virheisiin. Sano jos haluat että mina korjaan sen. huom vastaan kysymyksiin tietenkin sillä lailla mten olen asiat itse kokenut, ja joo voin myöntää että oma lehmä on ojassa koska haluan syyskuussa aloittaa opettajan opinnot. united kingkong kai joku asia siellä tuntuu oudolta?

niin siis saat kysyä kielestä tai kultturista. Ei ole lukihäiriöta ja vaikka olisikin, niin mitä sitten? Kokeile itse asua kaksikymmentä vuotta ilman kunnollista sidettä suomeen, ja tule sitten kirjoittamaan täysin virheetönta suomea sunshine

broilerinkoipi you just read what? yeah i read that i am suffering from dyslexia, even ikd that was true then so what? It took full 48 hours plus before someone attacked me. I'm impressed!

hahaha ei se ihan kaikille oo tullut selväksi, kun mua lukihäiriöiseksi väitetään, oon laittanu sen nyt alussa useempaan ketjuun just sen vuoksi ettette kuole nauruun jos käytän jotain sanoja jotka on poistunu suomenkielestä. sitä teen usein, Ei oo vuottakaan kun johonkin aika karmean asaián ja sanoin siihen jotain täntyylistä "taivahan talikynttilät" kukaan ei vieläkään anna mun unohtaa sitä

Joo, lapsista puetaan ensisijaisesti kauniita ja moni unohtaa ton hatun.On kuitenkin tullut nhs:n? puolesta kampanjoita hatun puolesta ja niiden käyttö on yleistynyt.Britit eivät muutenkaan ymmärrä esim. palaneen ihon riskejä, useammat ajattelevat että apteekistahan siihen saa hyvää voidetta etc.

Hänelle joka kysyi viihdyinkö, kyllä ja en. jos olisin täysin viihtynyt en olisi palannut takasisin. Lapsena se oli ainut koti mikä minulla oli, tosin kaikki parhaat ystäväni, no siis kaikki ystäväni jäivät sinne. Suomesta olen löytänyt kavereita, en ystäviä vielä: /

nimimerkki sorry, ei mua haittaa ollenkaan jos sain sut hymyilemään. siis maasta united kingdom voitte kysyä. laitoin vaan ton vitsillä kun kerran lähetin kutsuja englantiin niin olin väsyneenä laittanu sen noin. perillekin meni:D

Onko ne Essexin tytöt oikeasti suurin osa hirveitä ylimeikattuja tyrkkyjä? Överiä feikkirusketusta ja tekotukkaa?

Onko Briteissä talot oikeasti todella huonosti rakennettuja? Paljon homeongelmaa ja ikkunat vetää?

Mitä brittiruokaa rakastat ja mitä inhoat?
Mitä mieltä olet yleensäkin brittien ruokakulttuurista?

Itä-Lontoossa ja oikeesti se on essexiä jo, mutta kun sinne tulee metro niin kaikki sanoo että Lontoossa

Ok. Itä-Lontoo ei ole mulle kovin tuttu, vaikka jonkin kerran olen käynyt Itä-Lontoossa. Minäkin olen asunut Lontoossa jonkin aikaa, Borough'n alueella (siinä South Bankin ja Southwarkin alueiden välillä). Sittemin olen tosin muuttanut tänne Yhdysvaltoihin. :)

Mitä tykkäsit asua Itä-Lontoossa? Onko koskaan ikävä takaisin Englantiin tai Lontooseen? Mulla tulee ainakin joskus ikävä Lontoon upeita museoita ja ihanaa historiaa. :)

[QUOTE="vieras";27006292]
Onko Briteissä talot oikeasti todella huonosti rakennettuja? Paljon homeongelmaa ja ikkunat vetää?
[/QUOTE]

En ole AP, mutta vastaan kuitenkin... Ainakin se talo, jossa minä asuin, vaikka oli muuten hyvä ja siisti, oli aika kylmä joskus talvella, vaikka ei ihan hirveän vetoinen. Mutta niin on kyllä myös se talo, jossa asun nykyisin (Yhdysvalloissa), ja vielä pahempi itse asiassa. Oikeasti sellaisia taloja, mitä rakennetaan Pohjoismaissa voisi alkaa markkinoimaan muuallakin! Suomalaiset eivät tiedä millainen aarre heillä on hyvässä rakennuskulttuurissa.

vieras kiitos sulle kivasta vastauksesta.. asuit siis ns "hyvällä alueella" mä kaipaan sieltä eniten ihmisiä, kivoja tapoja, ribena-mehua, ehkä myös fish and chipsejä.en koskaan muista mihin ä tulee... asuin kivalla alueella mutta vaan kävelymatkan päässä siitä typerästa mellakasta. Sitä oli kamalaa katsottavaa täällä, ja ainakun ne levisivät uudelle alueelle oli soitettava tutuile että onko he ok..siis ovarko turvassa....

Yhteistyössä