Paskoin yöllä sitten sänkyyn

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut75637
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut75637

Vieras
Heräsin aamulla, luulin että kuukautiset ovat alkaneet. Ihmettelin kamalaa hajua - ei kuukautisveri haise juurikaan. Vessassa tajusin että olin ripuloinut sänkyyni!!!! Onneksi ei mitään hirveää määrää mutta sen verran että sotkua oli ja lakanan läpikin oli mennyt patjaan. Nyt ei oikeastaan edes naurata vaikka olenkin kakkahuumorin ystävä, enemmänkin huolestuttaa. Koskaan ei ole näin käynyt ja pelottaa rupeaakohan tämä toistumaan! Maha on ollut koko kesän hankala ja lääkäriaika parin viikon päästä... Mietin vaan että onkohan tämä merkki jostain vakavammasta..? Aamulla vessassa tuli vielä vähän epämääräistä tuotosta...

muuta tietoa: 23v nainen, ei ylipainoa, ei raskaana

Ulosteinkontinenssi on varmasti kiusallinen vaiva. Syitä ulosteinkontinenssiin voi olla monia, esim. lantionpohjan tai sulkijalihasten ongelmat, oletko kokenut alatiesynnytyksen, tuliko vaurioita? Ulosteinkontinenssia voi esiintyä myösi vaikean ummetuksen takia.
Monestihan ripulointi johtuu juuri ummetuksesta! Miten vatsasi toimii muuten?

Millainen ruokavaliosi on?

en ollut kännissä, en ole synnyttänyt, lantiopohjalihakset kunnossa, ei anaaliyhdyntöjä. ummetusta ja ripulia on vaihtelevasti, nyt kuitenkin viikon sisään toiminut suoli ihan ok:sti. mahassa on kyllä kova kupliminen nytkin ja olin hyvin väsynyt nukkumaanmennessä ja olin jopa nukkunut asennossa jossa todella harvoin nukun. onko kellään muulla sattunut samanlaista vahinkoa? eikä minulle tule kakkahätä yöllä eikä edes aamulla, vasta aamupalan jälkeen tai päivällä myöhemmin.

Mulla oli kerran kaksi kuuria antibiotekaa, ei ihan noin käynyt mutta lähellä oli pari kertaa. Sitä ennen jos ei lasketa nyt vauva-aikaani, ei ole ollut tuollaista ongelmaa, eikä sen jälkeenkään... sellasta se elämä joskus ihan kirjaimellisesti on-paskaa

maha on ollut turvoksissa viikon, kipeä myös vähän ja tänään kuplinut + äsken vessassa taas epämääräistä löysää-kovaa. voikohan olla että on unissa pierettänyt ja sitte tullutkin pieru vähän pidemmän varren kanssa? luulisi että keho huolehtii ettei noin pääse unissaan käymään...

maha on ollut turvoksissa viikon, kipeä myös vähän ja tänään kuplinut + äsken vessassa taas epämääräistä löysää-kovaa. voikohan olla että on unissa pierettänyt ja sitte tullutkin pieru vähän pidemmän varren kanssa? luulisi että keho huolehtii ettei noin pääse unissaan käymään...

Luulisin että juuri noin käynyt, kyllähän ihminen pieree unissaan ja jos kovin vedellä maha on niin noinhan siinä käy :D

niin, huh, uskaltaakohan tässä nukkua enää ollenkaan niin kauan kun maha temppuilee! Täyty ruveta toden teolla nyt selvittämään mistä johtuu. 3 viikon päästä vasta lääkäriaika...

[QUOTE="viekas";27001785]sitä se perseeseen naiminen tekee, ei toimi enää sulkijalihaskaan ;)[/QUOTE]

Ennemmin lihasharjoittelun puutetta. Pehmeät peppupanot tiukentaa sulkijalihasta ja ovat hyvä hoitomuoto inkontinenssista kärsiville.

Hei kohtalptoverit!
Vuosin silloin tällöin verta ja uskoin vahvasti, että minulla on pukamat, mutta lääkärit eivät löytäneet, vaikka tekivät kolonoskopiankin. Vihdoin eräs gynekologi totesi, että selväähän tuo on. Menin sitten taas eräälle gastroenterologille,jonka mielestä ei ollut pukamia, mutta kun sanoin,että gynekologi oli toista mieltä, hän alkoi tutkia ja löysi suuren rektoseelen, joka osin hirtettiin, lupa mennä uudelleen, jos vaiva ei korjaudu. Ennen, jos kävelin esim. noin tunnin, oli housuni tuhrautuneet milloin enemmän milloin vähemmän. Nyt tulin kävelyltä, olin noin kolme tuntia, vessahätäkin oli jo kova, mutta housini olivat puhtaat. Siis Vi-Sibliä, joka on joku kasviskuorijauhe päivittäin ohjeen mukaan ja ei kun menoksi! Terv. Onnellinen