Onko yleissivistystä tietää joitakin BB-julkkiksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Meeri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Meeri"

Vieras
Tuli vaan mieleen kun lukaisin Iltalehden nettisivuja ja siellä oli paljon tuon BB-parin häistä juttua. Eipä kauheesti kiinnostanut, mutta kuitenkin satun tietämään nuo ihmiset. Omalla työpaikallani ei pahemmin moisista BB-ihmisistä puhuta, mutta poikani oli tehtaassa kesätöissä ja kertoi että siellä monen kahvitaukojuttelut pyörii tämmösten asioiden parissa.

No mitä ootte mieltä, kuuluko sivistykseen tietää näistä ihmisistä? Onko noloa olla tietämättä noista, vaikka muuten omaisi laajan yleissivistyksen. Vai onko vielä nolompaa tuntea BB-julkkikset, mutta olla sitten tietämätön esimerkiksi ministerien suhteen?

Mun mielestä ei todellakaan kuulu yleissivistykseen tietää tommosia turhia julkkiksia. Jos joku kahtos kieroon kun en tiedä kuka on bb-sanni niiin... enemmän se kertoo hänen älystään kuin minun.

Munkaan mielestä ei kuulu, mutta ei myöskään kuulu ihan jotkut rivipoliitikot tms. Toisaalta jos on aktiivisesti kiinnostunut maailman asioista, niin väkisinkinhän noihin nimiin ja naamoihi törmää.

Ei ole noloa jos ei "bb-julkkiksia" tiedä. Eikä kyllä ministereistäkään tarvi tietää kuin pääministeri ja jos on kuullut jostakusta muustakin niin se on jo bonusta :)

Tästä olen eri mieltä. Ei pääse kovin yleissivistyksellä pätemään jos ei osaa nimetä kuin pääministerin mutta BB-julkkikset ei kyllä mielestäni yleissivistykseen kuulu.

En tiedä, mutta muistan Pertun, Kakin, Saulin, Tiinan, Minnan, Farbodin, Nikon, Satun ja Sarin.
902d663645bc4db2
images
images
images
images
images
images
images
images

kyllä kaikkien nyt ainakin kaikkien kausien voittajat pitäis tietää!! On ne sen verran vaikutusvaltaisia ihmisiä.

Oliko tämä vitsi.

Pakko myöntää, että jos joku ihminen jauhaa paljonkin näistä BB-jutuista, epäilen hänen älyään vahvasti. Toki suhtautumista näihinkin on monenlaista. Itse olen joka kautta katsonut ainäkin vähän. Ihan hyvä idea, harmi että aika pinnallista ja yksinkertaista porukkaa pääosin kisaan osallistuva sakki.

Yhteistyössä