Jepuli
Osaako teillä mies oikeasti tehdä "naisten töitä" vai jääkö ne "vähän sinnepäin" jos mies tekee? Tuleeko siis pyykit oikeasti silitettyä, lakanat mankeloitua, vaatteet viikattua ja pestyä materiaaleille sopivissa lämpötiloissa jos mies pyykkää? Entä tekeekö mies ruokaa, joka vaatii pidemmän valmistusajan/on vähän monimutkaisempi/ei sisällä mitään eineksiä? Ja siivoaminen, tuleeko lattiat hoidetuiksi oikein ja hygenia huomioitua siivoamisessa myös?
Meillä mies ei tee noista mitään (eikä ole koskaan pyydetykään tekemään), koska oon itse noista tosi tarkka niin parempi tehdä itse ni saa just täydellistä. Olen ihan tyytyväinen tähän järjestelyyn, mutta mietin että ne perheet joissa kotityöt on tuolta osin jaettu niin tekeekö mies yhtä hyvin vai eikö noilla asioilla ole väliä?
Meillä mies ei tee noista mitään (eikä ole koskaan pyydetykään tekemään), koska oon itse noista tosi tarkka niin parempi tehdä itse ni saa just täydellistä. Olen ihan tyytyväinen tähän järjestelyyn, mutta mietin että ne perheet joissa kotityöt on tuolta osin jaettu niin tekeekö mies yhtä hyvin vai eikö noilla asioilla ole väliä?