Onko asunnoton pakko ottaa yöksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Eilen yksi exä oli tulossa mun luo yöksi sen asunnottoman ryyppykaverin kanssa, mut kieltäydyin sitten siitä...niin sit se asunnoton majoitettiin lopulta tän mun exän luokse, vaikka tää exä tuli itse mun luokse yöksi. Mut sit exä syytti mua koko ajan, et olen sydämetön ihminen kun en tarjonnut sille majapaikkaa....niin on musta sit tolta vähän nyt tuntunutkin mut toisaalta, kylhän se sai yöpaikan ja varmaan olisin koittanut järkkää sille jonkun muun paikan, jos se ei olis exän luokse päässyt yöksi. Omaan kotiin en vaan sitä halunnut, koska olin just eilen siivonnut ja pessyt kaikki petivaatteet ja tällä sen ryyppykaverilla oli tosi rasvanen letti ja haisevat vaatteet. Mut silti argh vieläkin on huono omatunto :(

No tuo sun exä oli väärässä ja ilkeä, vaati sulta mitä ei itsekään halunnut tehdä, ja sen kaverihan se on eli sun exän "vastuulla" eikä sun. Mä en kyl olisi ottanut sitä exääkään kotiini.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="jopas";26989704]No tuo sun exä oli väärässä ja ilkeä, vaati sulta mitä ei itsekään halunnut tehdä, ja sen kaverihan se on eli sun exän "vastuulla" eikä sun. Mä en kyl olisi ottanut sitä exääkään kotiini.[/QUOTE]

Joo tota mä kans mietin, et eiks mun exä tosissaan olis itse halunnut sitä majoittaa... kun rupes nyt päivällä puhumaan, et sen pitää nyt ruveta hirveesti siivoomaan siellä sen huushollissa...pestä lakanat ja kaikki :D Niin mietin, et sen siivonko se halusi vain välttää siellä sen huushollissa.

Me ollaan nyt ystävystytty uudelleen ja harkitaan et palattaisko yhteen :heart:

:O Jos se vaati kaveriaan sun luokse yöksi ja teillä on tuollaiset suunnitelmat niin tuskin se kovin rakastunut suhun on... Kun silloin se varmaan haluisi viettää yönsä kahdestaan sun kanssa. Ja sitten viel syyllistää sua. Jep, en edes harkitsisi paluuta yhteen. joku syyhän teillä on eroonkin ollut, onko se jo selvitetty, ja mieti miksi sä haluisit sen takaisin?

[QUOTE="jopas";26989721]:O Jos se vaati kaveriaan sun luokse yöksi ja teillä on tuollaiset suunnitelmat niin tuskin se kovin rakastunut suhun on... Kun silloin se varmaan haluisi viettää yönsä kahdestaan sun kanssa. Ja sitten viel syyllistää sua. Jep, en edes harkitsisi paluuta yhteen. joku syyhän teillä on eroonkin ollut, onko se jo selvitetty, ja mieti miksi sä haluisit sen takaisin?[/QUOTE]

Joo toi syyllistäminen on kyllä paha...kun en nyt oikeesti ole ihan varma, et teinkö tässä jotain väärin vai en..Et toiminko terveellä tavalla vai en. Ehkä eniten mua potuttaa, kun toi ex ei meinannut uskoo mua kun kieltäydyin..se yritti väkisin tuoda sen kaverin tänne ja sit kun se huomasi, ettei se onnistuisi niin rupesi hirveesti syyttämään mua just sydämettömäksi ja asenteeltani kuvottavaksi ihmiseksi kun en halua auttaa. Vaikka oikeasti haluaisinkin auttaaa, niin eilen en pystynyt...mua epäilytti ihan sairaasti, koska en koskaan aiemmin ollut tavannut tätä miestä.

Just tän exän kans erottiin sen takia, koska meillä oli hirveesti tällasia erimielisyyksiä...niin kuin eilenkin tapeltiin sit tästä asiasta vielä kahdestaan ja tänään aamullakin tullut sen takia itkettyä. Mut se sit, et miks mä haluaisin sen takasin niin on se että eipä tässä ketään muutakaan miestä ole kuulunut ja haluaisin jo vakavan parisuhteen :heart:

Eilen yksi exä oli tulossa mun luo yöksi sen asunnottoman ryyppykaverin kanssa, mut kieltäydyin sitten siitä...niin sit se asunnoton majoitettiin lopulta tän mun exän luokse, vaikka tää exä tuli itse mun luokse yöksi. Mut sit exä syytti mua koko ajan, et olen sydämetön ihminen kun en tarjonnut sille majapaikkaa....niin on musta sit tolta vähän nyt tuntunutkin mut toisaalta, kylhän se sai yöpaikan ja varmaan olisin koittanut järkkää sille jonkun muun paikan, jos se ei olis exän luokse päässyt yöksi. Omaan kotiin en vaan sitä halunnut, koska olin just eilen siivonnut ja pessyt kaikki petivaatteet ja tällä sen ryyppykaverilla oli tosi rasvanen letti ja haisevat vaatteet. Mut silti argh vieläkin on huono omatunto :(

ja seksinnälkäiselle miehelle on annettava pildee.

Joo toi syyllistäminen on kyllä paha...kun en nyt oikeesti ole ihan varma, et teinkö tässä jotain väärin vai en..Et toiminko terveellä tavalla vai en. Ehkä eniten mua potuttaa, kun toi ex ei meinannut uskoo mua kun kieltäydyin..se yritti väkisin tuoda sen kaverin tänne ja sit kun se huomasi, ettei se onnistuisi niin rupesi hirveesti syyttämään mua just sydämettömäksi ja asenteeltani kuvottavaksi ihmiseksi kun en halua auttaa. Vaikka oikeasti haluaisinkin auttaaa, niin eilen en pystynyt...mua epäilytti ihan sairaasti, koska en koskaan aiemmin ollut tavannut tätä miestä.

Just tän exän kans erottiin sen takia, koska meillä oli hirveesti tällasia erimielisyyksiä...niin kuin eilenkin tapeltiin sit tästä asiasta vielä kahdestaan ja tänään aamullakin tullut sen takia itkettyä. Mut se sit, et miks mä haluaisin sen takasin niin on se että eipä tässä ketään muutakaan miestä ole kuulunut ja haluaisin jo vakavan parisuhteen :heart:

Et tehnyt yhtään mitään väärin. Sun ei todellakaan tarvi päästää ketään kotiisi jos et halua. tuttu tai tuntematon. Se ettei muitakaan ole, ei todellakaan ole hyvä syy ottaa miestä joka ei arvosta sua ja sun tahtoa ja mielipiteitä.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Mä en varsinaisesti haluais olla tekemisissä edes sen exän kanssa, jos sillä on jotain ryypykavereita (varsinkin kun kuvauksesta päätellen kyseessä on siis ihan puliukko)

Et tehnyt yhtään mitään väärin. Sun ei todellakaan tarvi päästää ketään kotiisi jos et halua. tuttu tai tuntematon. Se ettei muitakaan ole, ei todellakaan ole hyvä syy ottaa miestä joka ei arvosta sua ja sun tahtoa ja mielipiteitä.

Juu kyllä mullekin on nyt tullut vahvasti selllanen kuva, et se ei arvosta mua ja mun tahtoa sekä mielipiteitä...Tulee aina hirveä riita jos olen eri mieltä :(

Sun ei tarvi ottaa sun eXän ryyppykavereita yöksi, eikä kyllä ketään muutakaan talouden ulkopuolista.

Haluatko oikeesti "vakavan" parisuhteen sellaseen, joka riekkuu asunnottomien kanssa ja syyllistää sua joka käänteessä sun omista mielipiteistäsi?

Sillä lailla, että ihan sama vaikka ois paska suhde, kunhan vaan on suhde :| Oletko miettinyt millaisen perhe/parisuhde mallin annat lapsillesi?Vai lapsista viis, kunhan sulla on vaan on se joku vakava parisuhde, joka saattaa olla vakava vain sun osalta..

Sun ei tarvi ottaa sun eXän ryyppykavereita yöksi, eikä kyllä ketään muutakaan talouden ulkopuolista.

Haluatko oikeesti "vakavan" parisuhteen sellaseen, joka riekkuu asunnottomien kanssa ja syyllistää sua joka käänteessä sun omista mielipiteistäsi?

Joo ei mun mielestä siinä oo mitään pahaa, jos mun exäni haluaa auttaa sitä....et se ei ole mulle se ongelma.. kyl mun mielestä alkoholisoituneita kodittomia pitää auttaa jaloilleen...mulla ei nyt vain ollut siihen kykyä tai sit ei ollut sitä sydäntä, vaikka sydämestäni olenkin nyt surrut vaikka samaan aikaan oon miettinyt että on väärin jos joku toinen ihminen koettaa sysätä mun vastuulle ykskaks noin moniongelmaisen ihmisen...et mitä mä loppujen lopuksi pystyn tekeen?

Joo en tietenkään haluaa syyllistävän ihmisen kans parisuhdetta, mut on mun exällä hyvätkin hetkensä ja kyl se on nyt tajunnut, et miltä musta toi tilanne tuntui ja pyysi sitä multa anteeksi...

Alkuperäinen kirjoittaja Tärkein tieto unohtui;26990968:
Onko tää sama exä jonka kanssa oli ne wienersnitseltreffit prismanparkkipaikalla vai joku muu?

Eri :D jos tolla on nyt mitään merkitystä...mut toisaalta voisin kokkailla tälle exälleni joka nyt koisii tossa mun vieressä :heart: niin voisin tälle kokkailla huomenna schnitzeleitä :D jos vaan kerkeän kauppaan ennen kuin se herää...