Mikä on sellainen käsityö minkä voisit ostaa joulumyyjäisistä?

"vieras"
Joku ihana paksusta langasta neulottu tuubihuvi. Pitkävartiset villasukat,sekä lasten että aikuisten. Nää tuli ekana mieleen,rakastan itsetehtyjä asusteita mutta olen käsitöissä varsinainen poropeukalo.. :)
 
"minä"
Pakko myöntää etten ostaisi mitään :( Itse tehdyt käsityöt ovat yleensä liian itsetehdyn näköisiä makuuni ja liian kalliita. Joulukortteja ehkä voisin ostaa, mutta vain kohtuuhintaan.
 
[QUOTE="vieras";26985885]Mitä? Laita kuva niin katson mikä niissä on vikana. Mä ostan aina myyjäisistä villasukat jos on oikein tehdyt.[/QUOTE]

Jostain syystä ne ei ole menny aikasempina vuosina kaupaksi ni jätetään ne nyt pois valikoimasta. Ei niissä mitään vikaa ole. Mut kuvaa en kyllä laita. Kait täkäläisillä on jo tarpeeksi ;)
 
Villasukkia ja lapasia lapsille, ehkä aikuisillekin. Joku kivan näköinen myssy (itselleni) ja huivi.

Ja vauvalle haluaisin ehdottomasti jonkun ihanan neulehaalarin, hupulla. Palmikkokuvioisen tai sitten sellaisen...nurjaa puolta olevan, mikäseon? En ole käsityöihmisiä itse ollenkaan, en osaa.

Vauvalle myös sellainen perinteinen vauvanlakki, jossa on otsalla "nokka" :)

Aikuisten villasukissa, mulle tulevissa, saisi olla pitkä rutattava varsi.

Niiiiin ja vauvalle villaisia vaippahousuja, pitkälahkeisia talveksi, pepussa joku söpö sydän tai siili tai peikon häntä vaikkapa.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Jostain syystä ne ei ole menny aikasempina vuosina kaupaksi ni jätetään ne nyt pois valikoimasta. Ei niissä mitään vikaa ole. Mut kuvaa en kyllä laita. Kait täkäläisillä on jo tarpeeksi ;)
Joku on. Mä en osta sellaisia, jotka on kuin yhteen putkeen kudotut niin että nilkan etupuolelle jää löysää, eikä ole kunnon kantapäätä. Tosi rumia, epämukavia ja yleensä leveitä ja löysästi kudottuja räpylöitä.
 
----
Itsetehdyissä käsitöissä on aina hinta ongelmana. Ihmiset eivät halua maksaa käsitöistä, koska ''niitä voi tehdä itsekin'' ja niinpä jotkut käsityöläiset eivät kehtaa edes pyytää niistä riittävästi, vaan myyvät polkuhintaan. Mikä haittaa koko alaa. Jos villasukat maksaa kympin, niin siinä ei kyllä ole työllä arvoa.
 

Yhteistyössä