Olen raskaana rv 39+ ja juon par'aikaa lasillista skumppaa 8)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minäminä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minäminä"

Vieras
Joo, ihan totta! Perhevalmennuksessa terkkari sanoi, että seksi, siivous, sauna ja skumppa! Kun yhdeksän kuukautta on ollut juomatta, voi loppumetreillä juotu yksi skumppalasi rentouttaa paikkoja niin paljon, että synnytys lähtisi käyntiin :) Ajattelin sitten olla todellakin niin vastuuntunnoton ja juoda koko lasillisen :D Vielä ei tunnu missään vaikka puoli lasia jo mennyt, siis päässä :)

[QUOTE="tada";26985037]sitä niittää mitä kylvää.[/QUOTE]

Niin että parhaimmillaan ap:n vauva saattaa olla sylissä huomenna ja se jos mikä on kamalaa niitettävää??

Minäkin kokeilin skumppaa, mutta eipä auttanut. :-) Olen nyt raskaana ja join äsken ruoan kanssa pienen lasin punaviiniä, neuvolakin totesi ettei siitä mitään haittaa ole. Minä oikeasti ihmettelen näitä jotka eivät edes simaa voi juoda koska silloin tulee heti fas-lapsi mutta syövät samalla vaikka mitä lisäaineita ja e-koodien koko kirjon...

Sanoisin että siksi tyhmää jos lähtö sairaalaan tuleekin tänään ja kätilö haistaa alkoholin - susta tehtäis lastensuojeluilmoitus.

Eikö sitä viikkoa voi skumppaa odottaa?

[QUOTE="Vieras";26985464]Sanoisin että siksi tyhmää jos lähtö sairaalaan tuleekin tänään ja kätilö haistaa alkoholin - susta tehtäis lastensuojeluilmoitus.

Eikö sitä viikkoa voi skumppaa odottaa?[/QUOTE]

1 skumppalasillinenhan haisee niin että pitää tehdä kiireellinen huostaanotto... :D

Yhteistyössä