kaltaisesi ketjujen pilaajat ne vasta palstan pohjasakkaa ovatkinälä viitti altistaa viattomia lapsia tän palstan paskalle. vinkkinä vaan.
Olen samaa mieltä. Luulisi palstan jo opettaneen...älä viitti altistaa viattomia lapsia tän palstan paskalle. vinkkinä vaan.
minkä takia minun ketjuihini pitää aina tulla huutelemaan ja pilata koko ketju?!! pitänee tehdä seuraava harmaana..Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26978137:Olen samaa mieltä. Luulisi palstan jo opettaneen...
Eiköhän näitä varoitteluja tule kaikkiin lastenkuva-ketjuihin, ei kannata ottaa henkilökohtaisesti.minkä takia minun ketjuihini pitää aina tulla huutelemaan ja pilata koko ketju?!! pitänee tehdä seuraava harmaana..
Olen samaa mieltä.älä viitti altistaa viattomia lapsia tän palstan paskalle. vinkkinä vaan.
Mun 2-vuotias sanoi: "Tuo on kyllä tosi söpö ja ihana!" Olen kyllä samaa mieltä!
Sinulla on todella kauniit lapset! Äidiltään peritty kauneusKuva
Ei ole henkilökohtaista. Tätä huudetaan joka kuvaketjussa, joissa on lapset pääosissa. Sinänsä olen samaa mieltä, että ei lasten kuvia nettiin.Eiköhän näitä varoitteluja tule kaikkiin lastenkuva-ketjuihin, ei kannata ottaa henkilökohtaisesti.
ottaa vain päähän, kun joku joukku harmaita huutelijoita (tai sitten yksi ja sama)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26978243:En todellakaan mitään henkilökohtaista tarkoittanut, rauhoituhan ap. Kunhan varoitin, että kun täällä saa aina ikäviä kommentteja kuvilleen, niin vielä pahemmalta tuntuu jos niitä tulee lasten kuvista.
Sillä on aika pahasisuinen staffin puolikas vahtimassa...joko om booty haulikko oven nurkassa
Todella kaunis tyttönen siulla saa olla ylimääräsiä kolleja ajamassa tussarilla pois
No se on hyvä tehokkaampi vahtiSillä on aika pahasisuinen staffin puolikas vahtimassa...
Mitä kamalaa siinä on? Facebook yms on täynnä ihmisten ja heidän lastensa kuvia, miksi sinne niitä saa laittaa mutta ei tänne? Mitä eroa?Vitun hullut! Ne teidän lapset ei varmaan haluais itestään kuvia nettiin.
No staffit on kyllä niin ihmisrakkaita löllyköitä, että niistä ei kyllä vahdeiksi ooSillä on aika pahasisuinen staffin puolikas vahtimassa...
Voi että... <3 Niisk... :')
Siellä sentään pystyy rajaamaan, kuka niitä kuvia näkee eikä näy googlettamalla jälkikäteen..onhan se täälläkin nähty, että esim. Venakon lasten kuvia joku harmaa tänne laittaa..Mitä kamalaa siinä on? Facebook yms on täynnä ihmisten ja heidän lastensa kuvia, miksi sinne niitä saa laittaa mutta ei tänne? Mitä eroa?