Hiivatulehdus,eikö pitäisi jo lääkkeiden tehota??Auttakaas..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja canesten
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

canesten

Vieras
Eli sunnuntaina ostin canesten kombin ja laitoin sen yhden emätinpuikon ja siitä lähtien rasvaillut 3krt päivään ulkoisesti..aina vain kutisee,lievemmin toki ja oireet muutenkin lievittyneet hieman mutta vieläkin kerääntyy "valkoista" ja kutisee vähän...kestääkö se näin pitkään oireilu?

Antibioottikuurista ilmeisesti tuli ja kuuri loppui tiistaina,mietin että uskallanko uusia tuon hoidon vai jatkanko nyt vain rasvailua,siinä kyllä luki että viikosta kahteen pitäisi ulkoisesti rasvailla.

kysy ihmeessä lääkäriltä neuvoa.. =) Ei noita lääkeannosteluja pidä joutua itse miettimään.
..voihan se olla jotain muutakin? tai lääkäri voi määrätä jotain muuta lääkettä.

tai törkeästi sanottuna, työnnä pimperoon yöksi luonnon jugurttia, lähtee kaikki hiivat - niin kuin eräs palsta"sisar" muistaa kerta viikkoon neuvoa.

kysy ihmeessä lääkäriltä neuvoa.. =) Ei noita lääkeannosteluja pidä joutua itse miettimään.
..voihan se olla jotain muutakin? tai lääkäri voi määrätä jotain muuta lääkettä.

tai törkeästi sanottuna, työnnä pimperoon yöksi luonnon jugurttia, lähtee kaikki hiivat - niin kuin eräs palsta"sisar" muistaa kerta viikkoon neuvoa.

Tää muuten toimii, luonnonjugurtti meinaan! Kutina ja polte helpottaa heti! Voi laittaa limakalvoille monta kertaa päivässä useamman päivän ajan. Ei mulla Canestenit läheskään niin hyvin helpota kuin luonnonjugurtti..

Osta Diflucan pilleri suun kautta otettavaksi ja jätä paikallisvoiteet/puikot pois. Paikallistuotteet saattavat ärsyttää lisää, olet voinut herkistyä niihin ja onhan se pilleri helpompi ottaa. Muista myös, että hiiva saa energiaa hiilihydraateista. Karsi ruokavaliosta valkoinen vehnä sekä sokeri..Kyllä se siitä!

Metaboloituu muuten maksan kautta ja toistuvassa käytössä rasittaa maksaa nuo suun kautta otettavat lääkkeet. Jengi popsii niitä kuin karkkeja. Ei ole hyvä juttu ei...

Yhteistyössä